Apex : Accord 2.0i sport A-spec

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Gangaran

Post by Gangaran »

VTECCIE wrote:Nou vooruit... het onderstaande is een 'ik vind' verhaal en het is mijn waarheid.

Ik vind dat je de klep niet zomaar dicht moet gooien want je wagen zit altijd onder de troep waardoor je op z'n minst afdrukken krijgt en op z'n slechtst uiteindelijk krassen.

Ik vind dat je op een bepaalde manier uit de wagen moet komen om de Recaro wangen niet te slopen.

Ik vind het geen achterbank maar een veredelde hoedenplank en ik kan me niet voorstellen dat Honda het 'R' concept heeft bedacht met de idee van 4 personen in een ITR.

:D

Ben nog steeds benieuwd naar de uitstapmethode....
mr. X

Post by mr. X »

Hand op de dorpel en jezelf daar opdrukken zodat je over de wang heen gaat...
Niet zoals velen je kont draaien en dan omhoog komen en op de wang gaan zitten om jezelf op te drukken :shock:
Apex

Post by Apex »

eteuben wrote:Welkom Vincent, ook namens mij!

VTECRTY wrote:He welkom,weer 1 uit het noorden. Waar kom je vandaan uit de stad?

Inderdaad weer eentje hier in het Noorden. Wel vlakbij de stad, namelijk in Winsum. Ik herken de bouwmarkt... 8)

Inderdaad uit Winsum ja :-). De formido is mijn vaste fotolocatie ..

@iedereen : dank voor het welkomwoord :-)

@mr. X : voor die velgen weet ik het nog niet eigenlijk. Zit ook te twijfelen aan de Rota GRID Royal gold/bronze.. Is eigenlijk de ET37 replica maar dan met chromen rand. Ook erg mooi. Ik ben bang dat die 5zigen dingen toch wat te donker uitvallen. Maar zeg maar wat je in de aanbieding hebt :-P.

@Sander : Ik vind dat je gelijk hebt hoor :-P Zo blijft ie wel het netste. Ohja motorruimte ook effe een beeeetje gepoetst gisteren.. was niet vies. maar het mot netjes blijven !

Groeten Vincent
itr-1895

Post by itr-1895 »

welkom :zwaaien:

we kunnen bijna een type-R club Groningen beginnen 8) :stoer:
Apex

Post by Apex »

itr-1895 wrote:welkom :zwaaien:

we kunnen bijna een type-R club Groningen beginnen 8) :stoer:

Idee ? .. Type R club, afdeling Groningen.. gaan we een keer de Honda dealer in Groningen of Hoogezand het leven zuur maken met moeilijke vragen :-)

Groeten Vincent
itr-1895

Post by itr-1895 »

zelf ga ik altijd naar dealer in groningen super aardige mensen daar!

vorige week zelfs nog de orginele folder van onze ITR gekregen 8)
Apex

Post by Apex »

itr-1895 wrote:zelf ga ik altijd naar dealer in groningen super aardige mensen daar!

vorige week zelfs nog de orginele folder van onze ITR gekregen 8)

Klopt ja.. leuke lui :-).. Hebben ze nog meer van die folders ?

Greetz Vincent
HONDA

Post by HONDA »

Uitstappen les 1...

KLIK HIER
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
itr-1895

Post by itr-1895 »

bij het opruimen van het magazijn vond hij er nog 2.
1 voor mij en die andere wou hij zelf houden maar als je langs gaat vragen geeft hij hem mischien wel weg :wink:
Katana

Post by Katana »

Welkom Vincent, je hebt een top ride gekocht :D

Zorg goed voor d'r
eteuben

Post by eteuben »

Subdealer in Hoogezand he... Heere is geen dealer meer! Ook niet zo groot trouwens.
HondArd

Post by HondArd »

Welkom :zwaaien: Vincent.

En over achterbanken in Type-R's: er is er maar ééntje (in mijn ogen de enige echte niet -R) zonder, namelijk de NSX-R. Misschien zit die achterbank er van nature wel in voor de algehele balans waar je in geval van nood (of gewoon omdat hij nodig is) gebruik van moet maken waar hij voor gemaakt is.
Beekie

Post by Beekie »

Welkom, da's een mooie bak waar je gelijk een mooie fotoreportage van gemaakt hebt :thumbs:

Greetzz,
Jeroen.
ITR292

Post by ITR292 »

Welkom :!:

Ferme wagen 8)
integra

Post by integra »

Honda Vos stadskanaal. Dat zijn ook wel leuke gasten, ook voor wat leuke MOD's, en ze willen alles wel voor je doen of zorgen dat ze het voor je krijgen.
En Patrick jamex zijn S2k staat er ook, die heb ik ook eens even grondig
bekeken.
Apex

Post by Apex »

integra wrote:Honda Vos stadskanaal. Dat zijn ook wel leuke gasten, ook voor wat leuke MOD's, en ze willen alles wel voor je doen of zorgen dat ze het voor je krijgen.
En Patrick jamex zijn S2k staat er ook, die heb ik ook eens even grondig
bekeken.

Ja klopt aardige lui en ze zijn nooit te beroerd om je te helpen. Mijn voormalige CRX is daar ook in onderhoud. Die is dus in goede handen :-)

Ik ga sowieso ff een keer kijken bij Heere in Hoogezand. Ik wist helemaal niet dat die daar zat tot een collega van mij me er op attendeerde :-). Schijnt een echte liefhebbers garage te zijn. Dealer of geen dealer ..

Vwb de achterbank discussie : Ik heb diverse redenen om niemand op de achterbank te willen :
- slijt de handel van
- krap
- bederft het zicht door de achterruit
- gezeur als je hard door een bocht gaat
- in het geval van een aanrijding van achteren krijgen de passagiers op de achterbank een behoorlijk klap te verduren. Als ze niet geplet worden !

Greetz Vincent
mr. X

Post by mr. X »

Hij zit er in, waarom dan niet gebruiken..

Ieder zijn ding natuurlijk, maar ik vind het beetje onzin
VtecBob

Post by VtecBob »

Kun je beter de Itr op stalling zetten, dan slijt er namelijk niks :wink:

Nette itr...had hem ook graag willen hebben, je was me net voor.
Veel rij plezier er mee :D
DC2

Post by DC2 »

Welkom, zonder twijfel zeer nette aankoop! :D
Apex

Post by Apex »

VtecBob wrote:Kun je beter de Itr op stalling zetten, dan slijt er namelijk niks :wink:

Nette itr...had hem ook graag willen hebben, je was me net voor.
Veel rij plezier er mee :D

Hmm een auto op stal slijt ook hoor.. alleen niet zo veel hihi.. Sja ik zat al een tijdje op deze auto te "azen". Ik wilde gewoon iets goeds. Maar je hebt bijna een jaar de tijd gehad :lol: .. ik ook trouwens :D

@DC2 : Thanx, die op jouw avatar ziet er ook speciaal uit trouwens !

Greeetz Vincent
Locked