Beste mensen,
Kan er misschien een archief bijkomen op het forum met topic's zoals:
:arrow: How-to
:arrow: Tuning (wat zijn de bevinding, prijs, valkuilen, etc,etc)
Wel handig voor mensen zoals ik die er pas bij komt kijken 8)
De volgende must haves staan al op mijn verlanglijst maar moest wel ff vragen, zoeken, bellen, etc,etc
:arrow: CAI (k&n typhoon (?) of die cheapass van AKR icm k&n filter)
:arrow: Ferodo's voor achter
Misschien gielegas? Minder agressief als lachgas :lol: :lol:
Kan ie?!!
Re: Kan ie?!!
LCR wrote:Beste mensen,
Kan er misschien een archief bijkomen op het forum met topic's zoals:
:arrow: How-to
:arrow: Tuning (wat zijn de bevinding, prijs, valkuilen, etc,etc)
Wel handig voor mensen zoals ik die er pas bij komt kijken 8)
De volgende must haves staan al op mijn verlanglijst maar moest wel ff vragen, zoeken, bellen, etc,etc
:arrow: CAI (k&n typhoon (?) of die cheapass van AKR icm k&n filter)
:arrow: Ferodo's voor achter
Misschien gielegas? Minder agressief als lachgas :lol: :lol:
Luc, tuurlijk ben ik het met je eens dat er archieven bij moeten komen...maar dat kost tijd. De meeste tijd wordt vrijwillig ingestoken door mensen van de board maar ook zij hebben een leven ernaast :-)
Gebruik de zoekfunctie zou ik zeggen of pb de mensen die een mod hebben gedaan waar jij interesse in hebt. Met andere woorden, je mag wel een beetje moeite in steken om het eea zelf achter te komen :wink:
Dit staat al op mijn to do list maar zoals Voodoo al aangeeft hebben wij ook 'normale' levens. Het komt goed maar geef me tijd... 

Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Kijk, dan wordt het alleen maar leuker en educatiever hiero...
Voegt meerwaarde toe. Ik vind het raar om iemand 's nachts om 12:00 ff te bellen om te vragen hoe zijn bijv. Tein strutbrace bevalt
:slaan:, :schieten: dit zijn een van de dingen die ik dan kan verwachten :lol:
Ben al ruime tijd aan het rondneuzen hiero voordat ik ECHT ervan overtuigt was van de R
Voegt meerwaarde toe. Ik vind het raar om iemand 's nachts om 12:00 ff te bellen om te vragen hoe zijn bijv. Tein strutbrace bevalt
:slaan:, :schieten: dit zijn een van de dingen die ik dan kan verwachten :lol:
Ben al ruime tijd aan het rondneuzen hiero voordat ik ECHT ervan overtuigt was van de R
AccordTypeaRd wrote:Wat in de tussentijd misschien handig is dat de "stamhouders" van de topics daar een éénduidige titel aan geven, zoals "how to: kleppendeksel spuiten" of "how to: installeren electrisch verwarmde buitenspiegels". Dan kunnen ze ook t.z.t. gemakkelijk in een nieuw topic geplaatst worden.
Goed idee, How to