Tijd voor een update
Ik heb afgelopen week een nieuwe auto gekocht. En wel een witte Accord 2.0i sedan sport business edition uit juni 2008. Helemaal stock met maar 17000 km op de teller. Werkelijk in nieuwstaat. Uiteraard voorzien van alle luxe zoals cruise control, alles electrisch , airco/climate control, stoelverwarming, spiegelverwarming, VSA, boordcomputer, carkit, cd wisselaar, electrisch inklapbare spiegels etc etc.. Standaard voorzien van 17" lichtmetaal met Potenza RE040 225/45/17 eronder. Ook zit er een mooie optionele bumperlip op alsmede een setje mistlampen voor. En hij wil prima vooruit. Het is een sport editie en stuurt lekker direct . Al met al een goede opvolger voor de ITR !
De redenen voor deze wisseling zijn divers :
- Mijn werk verhuist waardoor de te reizen afstand per rit verdriedubbeld waarvan veel snelweg.
- Ik wilde weer wat jongers.
- Ik wilde ook eens wat mensen mee kunnen nemen achterin.
- Ik kon nu nog goed geld krijgen voor een auto van 11 jaar oud .
De foto's. Al is ie niet gewassen :-P.

De ITR heb ik ingeruild. Had geen zin om hem particulier te verkopen en vervolgens eeuwen te moeten wachten voor deze eindelijk verkocht zou worden. Eens zien waar ie terecht komt . Staat te koop bij garage van der pas in Vorstenbosch.
Mijn naam mag dus van de lijst van R bezitters. Einde van een tijdperk. Het was leuk maar op een gegeven moment wil je weer iets anders :-D
Greetz Vincent