Goeie velgen-shop in het noorden gezocht

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
Locked
VTECRTY

Goeie velgen-shop in het noorden gezocht

Post by VTECRTY »

Ben een een beetje aan het kijken naar nieuwe velgen op internet,maar plaatjes zegt me niet zo veel. wie weet er in de buurt groningen assen een goeie (betrouwbare) velgen handelaar,bv Rota s , Volkracing etc...
itr-1895

Re: Goeie velgen-shop in het noorden gezocht

Post by itr-1895 »

VTECRTY wrote:Ben een een beetje aan het kijken naar nieuwe velgen op internet,maar plaatjes zegt me niet zo veel. wie weet er in de buurt groningen assen een goeie (betrouwbare) velgen handelaar,bv Rota s , Volkracing etc...

naar mijn weten zit er hier in het noorden geen shop die die merken verkoopt.
ik denk dat DBM het meest noordelijk zit.
VTECRob

Post by VTECRob »

DBM zit in Maarssen bij Utrecht voor de nog niet bekenden...
eteuben

Post by eteuben »

Misschien kan http://www.cultwheels.nl/ je helpen? Hij zit behoorlijk noordelijk, namelijk Siddeburen. Et is een hobbyist, maar kan je wellicht verder helpen met de wat exclusievere velgen!
VTECRTY

Post by VTECRTY »

eteuben wrote:Misschien kan http://www.cultwheels.nl/ je helpen? Hij zit behoorlijk noordelijk, namelijk Siddeburen. Et is een hobbyist, maar kan je wellicht verder helpen met de wat exclusievere velgen!
toch niet echt gevonden wat er op die site stond,of heeft ie maar een klijn gedeelte erop staan misschien? dus niet veel te vinden in het noorden,hoef namelijk niet van die goedkope autostyle sooi,ik bel die Et anders wel een keer op,bedankt.
eteuben

Post by eteuben »

Tis veel duits op die site inderdaad, maar hij kan ze wellicht bestellen. Je weet het niet!
Apex

Post by Apex »

Ik heb zelf goede ervaringen met AVA in Groningen, Osloweg. Ook hoor ik wel goede dingen over Bandentrend in Groningen aan de Ulgersmaweg. Maar zelf heb ik daar geen ervaringen mee.

In Vries zit Laured (www.laured.nl). Die kunnen ook wel de wat specialere velgen leveren als het goed is.

Groeten Vincent
S.J.

Post by S.J. »

Is rota goede kwaliteit? niet sarcastisch bedoelt gewoon een serieuze vraag
Apex

Post by Apex »

Ik hoor goeie dingen over Rota ja. Sterker nog, ik ga ze denk ik ook kopen. Dat of 5zigen velgen. Ben er nog niet uit...

Maar ze hebben mooie velgen, niet al te zwaar en de prijs valt ook nog wel mee. Het leuke is ook dat ze in allerlei kleuren en varianten verkrijgbaar zijn.

Showoffimports heeft er een aantal in het assortiment. Misschien kunnen ze nog wel meer leveren.

Greeetz Vincent
Locked