Civic aftermath...

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Een nieuw model EVO doet het voor mij niet. Mocht ik me niet vergissen, voor Sander ook niet.
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Na de VII houdt het inderdaad op voor mij. :D
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
vtecmoon
Posts: 1188
Joined: Thu Mar 09, 2006 10:53 pm

Post by vtecmoon »

350Z is zeker mooi.
Maar voor mij als opvolger ook de Evo aub, dan wel XIII MR of IX.
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Kan niet uit ervaring spreken, maar ik verwacht het latere model EVO minder puur zijn geworden. Ben zelf ook niet echt een voorstander van alle snufjes op een auto.
Er zijn tegenwoordig ook maar weinig betaalbare 'rijders auto's'.
s2k is door zijn geringe gewicht zeker een aardige keus.
Het gewicht van de 350Z voel je, hoe dan ook. Niet erg, maar je zal het als minder prettig ervaren bij scherpe bocthten (lees overhellen)
User avatar
Gangaran
Posts: 1894
Joined: Sun Apr 16, 2006 8:12 pm

Post by Gangaran »

Sander, doe net als mij. Ga maar lekker een proefrit regelen.
Oh ja tractie control moet je wel uitzetten bij snel accelereren.

Image
autodre
Posts: 898
Joined: Thu Apr 27, 2006 11:45 am

Post by autodre »

Gangaran wrote:Sander, doe net als mij. Ga maar lekker een proefrit regelen.
Oh ja tractie control moet je wel uitzetten bij snel accelereren.

Image


En je ervaring is :) ?
User avatar
Gangaran
Posts: 1894
Joined: Sun Apr 16, 2006 8:12 pm

Post by Gangaran »

@ Autodre.
Tis een heerlijke auto. Minpunt is dat ik in Nijmegen woon, dus 1 flitspaal om de 100m. Ik kon max 15min met de auto blijven, dat was ook jammer.

De 350 zit heel goed op de weg. Ben toch heel even de snelweg opgegaan, je zit heeel makkelijk beoven de 200.(met weinig moeite) Heerlijke 6cyl geluidje op de achtergrond.
Ik moest wel wennen met een lange motorkap. Mijn CTR heeft een redelijk kleine motorkap. Maar dit zal ook zijn met een S2000 denk ik.
In de bochten had ik wel het gevoel dat hij een beetje lomp is, maar voor de rest een dikke voldoende.
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Patser... :D

Ik heb toevallig ook een testrit aangevraagd.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

We zijn benieuwd :D

Ik zou idd met alle auto's een rondje rijden. Is ook mijn idee.
User avatar
Gangaran
Posts: 1894
Joined: Sun Apr 16, 2006 8:12 pm

Post by Gangaran »

Hahaha moet je zeker doen. Wil kijken of ik binnenkort in een EVO kan gaan rijden. Gewoon nette kleren, gesprek voorbereiden en klaar. Tegenwoordig rijden ze niet meer met jou, vroeger reden ze altijd mee.(dus de verkopers bedoel ik).
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Moet jij eens proberen om als jongen van 19 zo'n auto mee te krijgen, lukt je niet.

Laats +- 40 uur of iets meer rond gelopen bij Bert Story bij afslag Waardenburg. Niemand zag me staan of zei ook maar goedendag tegen me! Terwijl ik gewoon representatief eruit zag en duidelijk bij de drie 3-serie's aan het neuzen was. Nagoed, als hun niet willen verkopen.... Daar kan ik me zó aan irriteren
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Ben je blijven slapen bij Bert?
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
eteuben
Posts: 1781
Joined: Tue Jun 21, 2005 8:57 pm
Contact:

Post by eteuben »

In feite mogen ze geen proefrit weigeren, behalve als het echt jonge gastjes zijn die waarschijnlijk op de testpiloot tour zijn.
Anders kun je er als verkoper altijd voor kiezen om zelf mee te gaan.

Maar dat je er uren kan lopen zonder aangesproken te worden, vindt ik abnormaal. Als je een kleine ronde maakt en dan weer vertrekt weten ze genoeg. Maar als je echt uitgebreid bij een bepaald type staat, zal de verkoper toch echt wat moeten doen om te verkopen.
autodre
Posts: 898
Joined: Thu Apr 27, 2006 11:45 am

Post by autodre »

eteuben wrote:In feite mogen ze geen proefrit weigeren, behalve als het echt jonge gastjes zijn die waarschijnlijk op de testpiloot tour zijn.
Anders kun je er als verkoper altijd voor kiezen om zelf mee te gaan.

Maar dat je er uren kan lopen zonder aangesproken te worden, vindt ik abnormaal. Als je een kleine ronde maakt en dan weer vertrekt weten ze genoeg. Maar als je echt uitgebreid bij een bepaald type staat, zal de verkoper toch echt wat moeten doen om te verkopen.


Had ook moeite met een CTR proefrit eerst...De (jonge) verkoper dacht dat ik wilde scheuren. Hij belde zijn baas, waar ik al eerder was geweest, en toen was alles ineens koek en ei...
VTECRob
Posts: 1690
Joined: Tue Apr 19, 2005 11:22 am
Contact:

Post by VTECRob »

mr. X wrote:Laats +- 40 uur of iets meer rond gelopen bij Bert Story bij afslag Waardenburg. Niemand zag me staan of zei ook maar goedendag tegen me! Terwijl ik gewoon representatief eruit zag en duidelijk bij de drie 3-serie's aan het neuzen was. Nagoed, als hun niet willen verkopen.... Daar kan ik me zó aan irriteren


Wat zeiden ze dan uiteindelijk toen je vroeg of iemand even kon helpen?

Ik neem aan dat je niet 40 uur hebt rondgelopen zonder ook maar 1 keer je mond open te doen?
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Ik neem aan dat 40 uur een foutje is en dat hij 40 minuten bedoeld. Na 5 dagen 8 uur per dag rondlopen hadden ze hem wel aangesproken gok ik zo.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
User avatar
Martin.O
Posts: 758
Joined: Sun Mar 19, 2006 7:46 pm

Post by Martin.O »

mr. X wrote:Moet jij eens proberen om als jongen van 19 zo'n auto mee te krijgen, lukt je niet.

Laats +- 40 uur of iets meer rond gelopen bij Bert Story bij afslag Waardenburg. Niemand zag me staan of zei ook maar goedendag tegen me! Terwijl ik gewoon representatief eruit zag en duidelijk bij de drie 3-serie's aan het neuzen was. Nagoed, als hun niet willen verkopen.... Daar kan ik me zó aan irriteren


en DAT leren ze allemaal op de IVA driebergen :censor
VtecBob
Posts: 109
Joined: Sun Mar 04, 2007 1:57 pm

Post by VtecBob »

Is die al lang vanaf :wink:
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Ben idd al lang van de IVA af! Wát een tieste boel daar.
En dat de auto branche staat te springen om die mannen... go figure

Was idd een foutje van me, moest 40 minuten zijn :D zou wel heel raar zijn als ze me na 40 UUR nog niet hadden aangesproken :lol:

@Rob

Het was meer om mezelf te orienteren, dus heb verder ook niemand aangesproken. Maar wat ik heb geleerd op de IVA is dat als iemand duidelijk contact zoekt, je er als verkoper zijnde op af kan stappen. Een muurbloem moet je zelf zijn gang laten gaan. En geloof me zo kwam ik niet over. Maar blijkbaar had iedereen het te druk met kletsen want heb nog meerdere verkopers recht in de ogen aangekeken.
Maar al ze zo arrogant zijn om te denken dat ik niets wil/kan/ga kopen GUN ik ze de verkoop niet eens...
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

Martin.O wrote:en DAT leren ze allemaal op de IVA driebergen :censor

En als je de Mystery-shopper verhalen in AV mag geloven hebben veel dealers daar last van.
Locked