Voodoo wrote:De bronzen velgen staan goed op blauw...ben ook benieuwd naar je skyline :-)
thx, om precies te zijn zijn het gouden wielen.
skyline staat compleet gestript in de schuur te wachten op een spuitbeurt, alle goodies liggen klaar voor montage, witte volk te37 18 inch, tein flex met edfc, nog meer tein suspension goodies, uras drift bodykit,carbon kappie, 355mm remmen rondom met 6 pot en 4 pot klauwen achter, etc etc etc....
Voodoo wrote:De bronzen velgen staan goed op blauw...ben ook benieuwd naar je skyline :-)
thx, om precies te zijn zijn het gouden wielen.
skyline staat compleet gestript in de schuur te wachten op een spuitbeurt, alle goodies liggen klaar voor montage, witte volk te37 18 inch, tein flex met edfc, nog meer tein suspension goodies, uras drift bodykit,carbon kappie, 355mm remmen rondom met 6 pot en 4 pot klauwen achter, etc etc etc....
Excuse moi :-) , maar hou ons op de hoogte :thumbs:
Voodoo wrote: Excuse moi :-) , maar hou ons op de hoogte :thumbs:
maakt niet uit, is gewoon klein nuance verschil, toen de fedex bus op de stoep stond met de velgen en ik ze aan mn vrouw liet zien, zei ze: GOUD!!!!! blah,toen zei ik; nee is lichtbrons. :lol: dus eronder gezet en toen was t al gauw goed... hehe
goud staat goed onder dat blauw, velgen zijn inmiddels verkocht en ga nu bronzen bestellen...
He Randall. Welkom hier.
Bedankt nog voor de onderdelen toen mijn Sol in de prak lag. Ik was AttiDude op slh. Zo te zien heb jij niet stil gezeten. Erg mooie S2000! Kwijl kwijl...
Sander wrote:He Randall. Welkom hier. Bedankt nog voor de onderdelen toen mijn Sol in de prak lag. Ik was AttiDude op slh. Zo te zien heb jij niet stil gezeten. Erg mooie S2000! Kwijl kwijl...
Hopla, ik bedoel hoi blijven toch wel beetje gay-bakken die s2000 gevallen, en is ook al geen type-R..maar goed
ik begrijp dat je al veel vrienden heb ook hier dus ik doe maar even koesten
K3 forum ban van mij duurt nu ook al veel te lang ik weet hoe erg het is Randall, daarom laat die ban maar zitten .
Anders raak Hontec net als bij Honda Fanatics zijn vriend(innen) ook hier kwijt