http://www.hartsant.nl/
Ze hebben veel spullen voor de honda, weliswaar geen OEM, maar wellicht zo goed als OEM, dan wel voor een hele scherpe prijs.
Check maar bijvoorbeeld even bij de koplampen units voor de Civic 3drs. Face lift model units (blackhousing) = 112 eur per stuk, bij de honda dealer kost het 204 euro per stuk.
Wie o wie kent of heeft gehoord van deze zaak?
Kent er iemand deze zaak?
slydawg wrote:L.Koplamp Civic 04- 3/5d. imi. (zwart), E-keur, voorziening voor hoogteregeling, zwart huis
Wat betekent die imi?
Imitatie?
Denk het wel! Een vriend van mij heeft daar ooit spullen gehaald (twee koplampen, dan wel voor SEAT), en paste perfect, net origineel...vandaar mijn post hier en hopende dat meer mensen hier iets van weten.
imitatie=irritatie
alles imitatie van jcp of hartsant past niet, en verschilt op bepaalde plaatsen, wil je goedkoop uit zijn voor je honda en neem je pasproblemen niet zo nauw, dan is het perfect voor weinig geld, maar ben je een pietje precies en ben je verliefd op oem honda pasvorm en duurzaamheid, dan blijf je er ver vandaan.... trust me ik leef/woon/handel/werk al 15 jaar met deze spullen en oem spullen en kan het je exact vertellen...vorige week nog 2x ervaren. 1x met een 95 civic en 1x met een 2004 chevrolet (deawoo) Kalos,.. er gaat niets boven oem honda voor een honda, maar niet iedereen boeit dat evenzeer. Dus ook in dit geval, voor ieder wat wils.
alles imitatie van jcp of hartsant past niet, en verschilt op bepaalde plaatsen, wil je goedkoop uit zijn voor je honda en neem je pasproblemen niet zo nauw, dan is het perfect voor weinig geld, maar ben je een pietje precies en ben je verliefd op oem honda pasvorm en duurzaamheid, dan blijf je er ver vandaan.... trust me ik leef/woon/handel/werk al 15 jaar met deze spullen en oem spullen en kan het je exact vertellen...vorige week nog 2x ervaren. 1x met een 95 civic en 1x met een 2004 chevrolet (deawoo) Kalos,.. er gaat niets boven oem honda voor een honda, maar niet iedereen boeit dat evenzeer. Dus ook in dit geval, voor ieder wat wils.