Nare ervaring...
-
2 opmerkingen ...
1: ik ging zelfs met mijn ITR altijd naar een erkende honda garage ... ben van mening dat die mensen nog het beste weten hoe hun eigen wagens in mekaar zitten en dat het niet altijd diegene met de mooie praatjes zijn die alles kunnen en kennen.
2: een wagen met prestige en luxe ... accord coupe full option , accord sedan full option , legend , NSX .... keuze genoeg bij honda :!:
1: ik ging zelfs met mijn ITR altijd naar een erkende honda garage ... ben van mening dat die mensen nog het beste weten hoe hun eigen wagens in mekaar zitten en dat het niet altijd diegene met de mooie praatjes zijn die alles kunnen en kennen.
2: een wagen met prestige en luxe ... accord coupe full option , accord sedan full option , legend , NSX .... keuze genoeg bij honda :!:
Vtec kicks ass !!!
-
Maar dat je beter wilt voorkomen bij mensen met een BMW kan je wel vergeten. Je krijgt tegenwoordig meer de reactie van 'kijk wat een patser'....tenzij je erop kikt natuurlijk.
Dat ben ik niet helemaal eens met je.
Ik zit namelijk ook te twijfelen om over te stappen :lol:
De ATS is een leuke auto maar de 5 serie heeft toch meer mogelijkheden.
Terwijl ik altijd al Honda Rij!! Vind ik Honda ( vooral met het interieur )
Niet mee gaan met de concurrentie.
- Gaskleppie
brains wrote:Voor ik begin eerst even dit. Ik ga hier niemand staan verdedigen, dat stel ik even voorop!!!! maar...Dat zijn gewoon ARBO regels (weleens in een ziekenhuis geweest in het buitenland tijdens de pauze!)Wat ik er ook nog even uit wil gooien is dat het belachelijk is dat je zo een bedrijf kunt runnen. 6 uur hebben ze pauze wat er ook tussen komt. Ik kwam daar iets na 6-en en moest gewoon gvdmme een uur wachten voor ik werd geholpen. Dit kan toch niet?
Die koppelingscylinder, was die vervangen door een nieuwe of een tweedehands...?
En doorrijden als je koppeling begint te roken/stinken?? Aan de kant !!! ANWB of zo... met je TOMTOM een dealer in de buurt zoeken... eerste de beste dorp in en dealer zoeken... maar vooral niet doorrijden, dan sloop je helemaal een hoop.
Wat mij nou het meest verbaast van dit alles is dat je, als je zo zeker bent van je gelijk, geen contact opneemt met RJ. Dan kun je daar toch op LATEN lossen ???
Dat het de arbo regels zijn kan mij wat verrekken? Als ik daar ben en er nog maar iets heel kleins hoeft te gebeuren voor ik weg kan, vind ik het niet netjes dat ik daar een vol uur op moeten wachten voor ze er aan verder gaan.
Koppelings cilinder was vervangen door 2e handse omdat RJ beweert dat veel van die dingen hetzelfde zijn. En het advies was vervangen aan gezien de mijne lekte toen de ACT werd geplaatst.
Denk jij dat ik de auto aan de kant zet en ook maar één dag van mijn heilige wintersport voorbij laat gaan?
Ik verwacht gewoon dat die auto goed is, is het niet zo rij ik toch op en neer en dan is het de schuld van degene die hem heeft 'gemaakt'.
VTECCIE wrote:Maarten wil overstappen op een ander merk omdat hij nooit echt een Hondafiel is geweest. Niet erg maar wel de waarheid...
Ben ik het niet helemaal met je eens Sander. Vind zoveel modellen mooi, en elke keer weer als er een mooie oude CRX voorbij komt gereden doet dat wel wat met me. Maar op dit moment in de situatie die ik zit bied honda niet de mogelijk heden die ik zoek, en ben ik nog niet in de positie om er een 2e auto bij te hebben om deze aan te pakken.
Wel wil ik er even bij zeggen dat ik pas geleden een EK erbij heb gekocht. Hier ligt nog een 1.4 I in met origineel 87500 op de teller. airco en stuurbekrachteging en je zou het uiterlijk en de bekleding moeten zien...
Deze staat nu in de stalling en wie weet komt daar toch echt ooit een ander blok in.
Voodoo wrote:VTECCIE wrote:Maarten wil overstappen op een ander merk omdat hij nooit echt een Hondafiel is geweest. Niet erg maar wel de waarheid...
Daar wil ik niets aan toevoegen. Ik heb nooit nare ervaringen gehad met TCC. Het lange wachten stoort me niet omdat ik me daar altijd wel kan vermaken als ik wat moet laten monteren. En het bestellen van onderdelen gaat prima!
@Maarten, dacht dat je het circuit vaker wilt gaan opzoeken....maar met een BMW? Maar dat je beter wilt voorkomen bij mensen met een BMW kan je wel vergeten. Je krijgt tegenwoordig meer de reactie van 'kijk wat een patser'....tenzij je erop kikt natuurlijk.
Het lange wachten stoort mij WEL als ik daar kom en eigenlijk geen tijd heb, en hij me dan toch laat wachten omdat hij gaat eten. Helemaal mee eens dat het af en teo niet erg is, maar imo lijkt het wel of het steeds langer wachten word.
Wat voor auto gebruiken ze ook alweer op de nurnburgring als 'taxi'?

En moet ik er om geven wat andere mensen over mij denken als ik een een auto rij waar IK mezelf in prettig voel? Weetje wat de meeste mensen denken als ze een ITR zien? Oh weer zo'n opgevoerde civic... tsja het is maar waar jij in gezien wil worden...
Goelette wrote:Weet je inmiddels al wat nou het probleem was met de koppeling? ben ik wel erg benieuwd naar namelijk...
Ja, we weten wat het was. Laat het alleen nog even in het midden.
Gisteren is hij per transport aangekomen bij Honda in Den Bosch. Verbaasde me over de wijze waarop hij kon uitleggen wat hij dacht dat het was. Had altijd een negatief idee over een dealer mbt de ITR.
Het onderdeel wat hij zegt dat het is, is besteld. Komt as. maandag binnen.
mr. X wrote:Weetje wat de meeste mensen denken als ze een ITR zien? Oh weer zo'n opgevoerde civic... tsja het is maar waar jij in gezien wil worden...
De meeste mensen kennen een ITR natuurlijk ook niet. Omdat het juist zo een exclusieve auto is.
En dat de Duitsers op de nurburgring een BMW gebruiken vindt ik niet meer dan logisch. Die jongens verafschuwen toch alles wat niet Duits is.
zie de column op nu.nl (staat hier al ergens iets over op het forum)
en mbt opgevoerde civic... valt volgens mij juist wel mee... iedereen praat over de CRXjes als opgefokte petjesbakken... en dat deden ze al toen de crx nog geen petjesbak was (die reden toen nog golf2 en peus 205 omdat een crx onbetaalbaar was voor ze)...
De ITR zien mensen inderdaad wel als 'monster', maar juist NIET met die negatieve instelling! tenminste, niet de mensen die ik tegenkom en geloof me, ik kom wat van die kortzichtige zeurk*tten tegen!
en mbt opgevoerde civic... valt volgens mij juist wel mee... iedereen praat over de CRXjes als opgefokte petjesbakken... en dat deden ze al toen de crx nog geen petjesbak was (die reden toen nog golf2 en peus 205 omdat een crx onbetaalbaar was voor ze)...
De ITR zien mensen inderdaad wel als 'monster', maar juist NIET met die negatieve instelling! tenminste, niet de mensen die ik tegenkom en geloof me, ik kom wat van die kortzichtige zeurk*tten tegen!
mr. X wrote:Dat het de arbo regels zijn kan mij wat verrekken?.
van welke planeet kom jij eigenlijk?
RJ is geen robot hij heeft als elk ander mens recht op zijn pause's.
en dat hij jou nog wil helpen om 7 uur verbaast mij eerder.
bij mij kon je volgende dag weer komen.
en ik denk (weet bijna wel zeker) dat dat bij de dealer ook zo werkt.
die jongens gaan gewoon om 5 uur naar huis.
en als jij betaald kan je een leen auto mee krijgen en kom je volgende dag maar weer!
itr-1895 wrote:"mr. X":2nzh91jn wrote:Dat het de arbo regels zijn kan mij wat verrekken?.
en als jij betaald kan je een leen auto mee krijgen en kom je volgende dag maar weer![/quote:2nzh91jn]
Je was er niet bij op dat moment, kunt daarom niet over deze situatie oordelen en mag dus zeker niets zeggen.
Ieder zijn ding natuurlijk maar ik krijg nogal vaak verhalen te horen over bedrijven dat ik stijl achterover sla.
Een eigen bedrijf kost tijd. Ik klus vaak genoeg aan auto's voor veel vrienden en kom ook om in het werk. Leuke dingen en een sociaal leven zijn er voor mij op het moment bijna niet bij.
mr. X wrote:"itr-1895":1vnxhmb6 wrote:"mr. X":1vnxhmb6 wrote:Dat het de arbo regels zijn kan mij wat verrekken?.
en als jij betaald kan je een leen auto mee krijgen en kom je volgende dag maar weer![/quote:1vnxhmb6]
Je was er niet bij op dat moment, kunt daarom niet over deze situatie oordelen en mag dus zeker niets zeggen.
Ieder zijn ding natuurlijk maar ik krijg nogal vaak verhalen te horen over bedrijven dat ik stijl achterover sla.
Een eigen bedrijf kost tijd. Ik klus vaak genoeg aan auto's voor veel vrienden en kom ook om in het werk. Leuke dingen en een sociaal leven zijn er voor mij op het moment bijna niet bij.[/quote:1vnxhmb6]
Misschien tijd om ff pauze te nemen dan. :wink:
Als het zo heilig is moet je misschien maar een overwegen om met het vliegtuig op 'heilige'wintersport te gaan, met een auto heb je gewoon meer kans op problemen.Denk jij dat ik de auto aan de kant zet en ook maar één dag van mijn heilige wintersport voorbij laat gaan?
Dus jij weet op voorhand al dat het probleem waarmee je langs de kant zou moeten gaan staan, te maken heeft met de reparatie die voorheen gedaan is. En dan gewoon doorrijden en denken dat degene die het onderhoud heeft gedaan alles wat je sloopt toch wel gaat maken? Sorry maar deze gedachte kronkel kan ik echt niet volgen.Ik verwacht gewoon dat die auto goed is, is het niet zo rij ik toch op en neer en dan is het de schuld van degene die hem heeft 'gemaakt'.
Ik ben het met een heleboel mensen eens, en met ook met jou als je klaagt over de tijd die je kwijt bent bij TCC. Dat gaat meestal niet zoals gepland. En dat er dan mensen zijn die zeggen dat het nou eenmaal zo is bij TCC klopt ook. En dat sommige mensen dan zeggen ik zoek een ander want ik heb geen zin om te wachten, begrijp ik ook. Maar als je dit probleem op TCC wil pinnen moet je wel zeker zijn van wat er fout is, en dat zie ik helemaal nergens terug!!!
Dus jij weet op voorhand al dat het probleem waarmee je langs de kant zou moeten gaan staan, te maken heeft met de reparatie die voorheen gedaan is. En dan gewoon doorrijden en denken dat degene die het onderhoud heeft gedaan alles wat je sloopt toch wel gaat maken? Sorry maar deze gedachte kronkel kan ik echt niet volgen.brains wrote:Als het zo heilig is moet je misschien maar een overwegen om met het vliegtuig op 'heilige'wintersport te gaan, met een auto heb je gewoon meer kans op problemen.Denk jij dat ik de auto aan de kant zet en ook maar één dag van mijn heilige wintersport voorbij laat gaan?
[quote:2zhd6lod]Ik verwacht gewoon dat die auto goed is, is het niet zo rij ik toch op en neer en dan is het de schuld van degene die hem heeft 'gemaakt'.
Ik ben het met een heleboel mensen eens, en met ook met jou als je klaagt over de tijd die je kwijt bent bij TCC. Dat gaat meestal niet zoals gepland. En dat er dan mensen zijn die zeggen dat het nou eenmaal zo is bij TCC klopt ook. En dat sommige mensen dan zeggen ik zoek een ander want ik heb geen zin om te wachten, begrijp ik ook. Maar als je dit probleem op TCC wil pinnen moet je wel zeker zijn van wat er fout is, en dat zie ik helemaal nergens terug!!![/quote:2zhd6lod]
Nou ben een keer zelf daar geweest om een aantal dingen te laten monteren. Zij hebben per ongeluk mijn koelvloeistof reservoir kapot gemaakt. Ok was geen probleem om het te laten maken, maar moest achteraf hiervoor wel 2 uur extra loonkosten betalen, terwijl het hun fout is geweest. Ik vind dat, dat in hun eigen tijd en kosten gemaakt moest worden. Ik was dus 120 euro lichter door hun fout.
Iedereen zal een andere ervaring hebben gehad met Tcc en RJ.
Ik zelf heb een keer verdraait lang moeten wachten op een spruitstuk, terwijl ik van te voren had gebeld dat ik er aan kwam.
En dat wat maarten heeft meegemaakt, ( ik ken het hele verhaal nauwkeurig) vind ik het slordig wat RJ heeft gedaan.
Maar zoals ik al zei, iedereen zal zijn eigen mening erover hebben 8)
Ik zelf heb een keer verdraait lang moeten wachten op een spruitstuk, terwijl ik van te voren had gebeld dat ik er aan kwam.
En dat wat maarten heeft meegemaakt, ( ik ken het hele verhaal nauwkeurig) vind ik het slordig wat RJ heeft gedaan.
Maar zoals ik al zei, iedereen zal zijn eigen mening erover hebben 8)
mr. X wrote:
Wat voor auto gebruiken ze ook alweer op de nurnburgring als 'taxi'?Juist de E39 M5 dus niet gaan zeggen dat je hiermee niet over een circuit kunt rijden.
.
Volgens mij rijden ze al 2 jaar met de nieuwste M5. Dus ff googlen om te laten zien hoe geweldig de M5 wel niet is, overtuigd mij niet.... :wink:
Verder heb ik persoonlijk niets met TCC. Zal er mijn auto ook nooit naar toe brengen. Toevallig is mijn ATR er wel ooit geweest (staat ook op een flyer van de heren), voor oa een aangepaste prelude DC spruitstuk, maar om dat een succes te noemen, nee... De standaard header geeft meer topend vermogen. Dit hadden ze kunnen weten, omdat de secundairies en collector kleiner waren in diameter dan de standaard header...
Tevens stond de fpr bijna een 1bar te hoog afgesteld dan standaard het geval is...
Grappig dat sommige hier, wachten geen probleem vinden...Als ik een afspraak maak om 15:00 verwacht ik uiterlijk om 15:30 geholpen te worden. Zo niet, ben ik weg...Daar maak je een 'afspraak' voor IMO. Als ze een paar uur van tevoren bellen dat het gaat uitlopen, weet ik het, en kom ik gewoon wat later...
Wel opvallend dat je door een slechte 'niet aan Honda gelieerde garage' je het merk Honda helemaal laat vallen. Zelf ben ik erg tevreden met mijn Honda. Maar echt een hondafiel ben ik ook niet....Een opvolger voor deze CTR wordt 'waarschijnlijk' niet de nieuwe CTR...Maar wie weet weet de auto me toch te overtuigen...
Wel opvallend dat je door een slechte 'niet aan Honda gelieerde garage' je het merk Honda helemaal laat vallen. Zelf ben ik erg tevreden met mijn Honda. Maar echt een hondafiel ben ik ook niet....Een opvolger voor deze CTR wordt 'waarschijnlijk' niet de nieuwe CTR...Maar wie weet weet de auto me toch te overtuigen...
VTECCIE wrote:Maarten wil overstappen op een ander merk omdat hij nooit echt een Hondafiel is geweest. Niet erg maar wel de waarheid...
Hij was altijd fan van Mercedes, zie dit topic. En dan ineens BMW willen rijden kan ik eigenlijk niet met mijn verstand bij. De rivaliteit tussen BMW en Mercedesrijders is groter dan die tussen Honda rijders en Duitser liefhebbers.
oh oh oh wat kinderachtig allemaal, en ik dacht dat ik de jongeste hier was.
Ik heb dit topic geopend om een nare ervaring aan te kaarten en niet om een discussie te houden naar welke auto mijn voorkeur nu uitgaat.
Dat het nu erop uit draaid dat ik word 'aangevallen', tsja
Ik zal het allemaal nog eens uitleggen voor de mensen die niet kunnen of willen lezen.
Als eerste:
Het is niet de eerste keer dat ik erg lang heb moeten wachten bij TCC.
Een keer is niet erg, fouten zijn menselijk. Meerdere keren word echter vervelend. Zeker als je er niet op zit te wachten.
oh nee dat zullen we doen, met het vliegtuig gaan. Wil je me persé kwaad maken of doe je het gewoon omdat je niet beter weet. Ik verwacht niet dat die auto geen problemen geeft. Dit omdat hij altijd daar in onderhoud is en ik er zelf geen rare dingen aan doe waar ik nog niet genoeg ervaring mee heb. Dus ja ik ga met de auto en NEE ik erwacht geen problemen te hebben zoals elk ander normaal mens. Dat er iets anders door overmacht fout gaat, bijv. een ongeluk, daar is niets op voorhand aan te doen.
Ja dat denk ik want wat moet ik dan doen? En ja ik weet ok dat de problemen door hun komen want je leest niet.
De koppeling is vervangen voor de vakantie. allebij de koppelings cilinders zijn vervangen (blok en schutbord) en de koppeling. En wat voor problemen had ik? Juist koppelings problemen. Vind je het dan raar dat ik dat denk?
Ik zou met deze auto op vakantie gaan, hij gaat kapot, ik bel op of hij gemaakt kan worden voor de vakantie nou dat kon. Dus mag ik dan verwachten geen problemen te hebben? En als ik toch problemen zou krijg dan zou de koppeling het LAATSTE zijn wat mag sneuvelen lijkt me
lees dan. Er staat we weten waarschijnlijk wat het is, alleen dat laat ik nog even in het midden. Morgen komt het binnen bij de honda garage en dan weten we het zeker. Ik ga toch niets zeggen als ik nog niet zeker weet wat het is?
Ik wil helemaal niet beweren dat die M5 zo geweldig is.
Hiermee word beweerd dat je met een bmw niet over het circuit kan rijden en met het feit dat de e39 m5 de 'nurnburg taxi' was lijkt me dit te worden ontkracht??!?
Ik kan het je nog sterker vertellen. ze gaan daar om half 10 open. Het is voor mij een uur rijden naar bleiswijk. Ik had daar een afspraak om half 10 smorgens op een doordeweekse dag zodat ik in de middag weg kon. Ik ben daar ruim optijd zelfs met alle stink files. dus heb er 1,5 uur op gereden ofzo. Sta daar te wachten. half 10,,, kwart voor 10,,, 10 uur komt meneer aanzetten. Deur open eerst nog praatje maken met alonso, opstarten enz enz enz. nou kwam er op neer dat ze om kwart voor 11 met mijn auto begonnen?? Netjes? nee ik vind van niet.
Nogmaals ik laat Honda niet vallen. Zeg nog dat ik er een EK bij heb gekocht. een érg mooie al zeg ik het zelf. 87500 km airco en stuurbekrachtiging en compleet std.
Ook heb ik al gezegd dat ik nu niet in de positie ben meerdere auto's kan hebben. Ben gvd student. en heb gewoon even geen geld/zin om hier tijd in te steken. Vooral met het oog op de studie die zeker voor gaat. Als het allemaal door gaat en ik de studie heb afgerond komt er zeker iets leuks in de EK.
En ik wil gewoon een luxe auto voor dagelijks. rij genoeg km's per jaar om het gestuiter iedere dag vervelend te vinden.
Ik ben nog altijd fan van Mercedes alleen je leest niet. Ik heb gezegt dat de BMW op dit moment het best bij mij past. Ik ben toch gek als ik, alleen omdat ik Mercedes fan ben, Persé een Mercedes wil?!? Dat is toch kortzichtigheid??
Ik snap niet dat mensen rivaliteit zien. Zal wel aan mij liggen. Ik heb niets tegen BMW rijders, niets tegen toyota rijders, niets tegen Honda rijders. Alleen iets tegen vw rijders :razz: en dat is wel geen grapje voordat ik dadelijk weeeer dingen naar mn kop krijg :-?
Ik heb dit topic geopend om een nare ervaring aan te kaarten en niet om een discussie te houden naar welke auto mijn voorkeur nu uitgaat.
Dat het nu erop uit draaid dat ik word 'aangevallen', tsja
Ik zal het allemaal nog eens uitleggen voor de mensen die niet kunnen of willen lezen.
Als eerste:
Het is niet de eerste keer dat ik erg lang heb moeten wachten bij TCC.
Een keer is niet erg, fouten zijn menselijk. Meerdere keren word echter vervelend. Zeker als je er niet op zit te wachten.
brains wrote:Als het zo heilig is moet je misschien maar een overwegen om met het vliegtuig op 'heilige'wintersport te gaan, met een auto heb je gewoon meer kans op problemen.Denk jij dat ik de auto aan de kant zet en ook maar één dag van mijn heilige wintersport voorbij laat gaan?
oh nee dat zullen we doen, met het vliegtuig gaan. Wil je me persé kwaad maken of doe je het gewoon omdat je niet beter weet. Ik verwacht niet dat die auto geen problemen geeft. Dit omdat hij altijd daar in onderhoud is en ik er zelf geen rare dingen aan doe waar ik nog niet genoeg ervaring mee heb. Dus ja ik ga met de auto en NEE ik erwacht geen problemen te hebben zoals elk ander normaal mens. Dat er iets anders door overmacht fout gaat, bijv. een ongeluk, daar is niets op voorhand aan te doen.
brains wrote:Dus jij weet op voorhand al dat het probleem waarmee je langs de kant zou moeten gaan staan, te maken heeft met de reparatie die voorheen gedaan is. En dan gewoon doorrijden en denken dat degene die het onderhoud heeft gedaan alles wat je sloopt toch wel gaat maken? Sorry maar deze gedachte kronkel kan ik echt niet volgen.Ik verwacht gewoon dat die auto goed is, is het niet zo rij ik toch op en neer en dan is het de schuld van degene die hem heeft 'gemaakt'.
Ja dat denk ik want wat moet ik dan doen? En ja ik weet ok dat de problemen door hun komen want je leest niet.
De koppeling is vervangen voor de vakantie. allebij de koppelings cilinders zijn vervangen (blok en schutbord) en de koppeling. En wat voor problemen had ik? Juist koppelings problemen. Vind je het dan raar dat ik dat denk?
Ik zou met deze auto op vakantie gaan, hij gaat kapot, ik bel op of hij gemaakt kan worden voor de vakantie nou dat kon. Dus mag ik dan verwachten geen problemen te hebben? En als ik toch problemen zou krijg dan zou de koppeling het LAATSTE zijn wat mag sneuvelen lijkt me
brains wrote:Ik ben het met een heleboel mensen eens, en met ook met jou als je klaagt over de tijd die je kwijt bent bij TCC. Dat gaat meestal niet zoals gepland. En dat er dan mensen zijn die zeggen dat het nou eenmaal zo is bij TCC klopt ook. En dat sommige mensen dan zeggen ik zoek een ander want ik heb geen zin om te wachten, begrijp ik ook. Maar als je dit probleem op TCC wil pinnen moet je wel zeker zijn van wat er fout is, en dat zie ik helemaal nergens terug!!!
lees dan. Er staat we weten waarschijnlijk wat het is, alleen dat laat ik nog even in het midden. Morgen komt het binnen bij de honda garage en dan weten we het zeker. Ik ga toch niets zeggen als ik nog niet zeker weet wat het is?
BugsM wrote:mr. X wrote:
Wat voor auto gebruiken ze ook alweer op de nurnburgring als 'taxi'?Juist de E39 M5 dus niet gaan zeggen dat je hiermee niet over een circuit kunt rijden.
.
Volgens mij rijden ze al 2 jaar met de nieuwste M5. Dus ff googlen om te laten zien hoe geweldig de M5 wel niet is, overtuigd mij niet.... :wink:
Ik wil helemaal niet beweren dat die M5 zo geweldig is.
Voodoo wrote:@Maarten, dacht dat je het circuit vaker wilt gaan opzoeken....maar met een BMW?
Hiermee word beweerd dat je met een bmw niet over het circuit kan rijden en met het feit dat de e39 m5 de 'nurnburg taxi' was lijkt me dit te worden ontkracht??!?
autodre wrote:Grappig dat sommige hier, wachten geen probleem vinden...Als ik een afspraak maak om 15:00 verwacht ik uiterlijk om 15:30 geholpen te worden. Zo niet, ben ik weg...Daar maak je een 'afspraak' voor IMO. Als ze een paar uur van tevoren bellen dat het gaat uitlopen, weet ik het, en kom ik gewoon wat later...
Ik kan het je nog sterker vertellen. ze gaan daar om half 10 open. Het is voor mij een uur rijden naar bleiswijk. Ik had daar een afspraak om half 10 smorgens op een doordeweekse dag zodat ik in de middag weg kon. Ik ben daar ruim optijd zelfs met alle stink files. dus heb er 1,5 uur op gereden ofzo. Sta daar te wachten. half 10,,, kwart voor 10,,, 10 uur komt meneer aanzetten. Deur open eerst nog praatje maken met alonso, opstarten enz enz enz. nou kwam er op neer dat ze om kwart voor 11 met mijn auto begonnen?? Netjes? nee ik vind van niet.
Nogmaals ik laat Honda niet vallen. Zeg nog dat ik er een EK bij heb gekocht. een érg mooie al zeg ik het zelf. 87500 km airco en stuurbekrachtiging en compleet std.
Ook heb ik al gezegd dat ik nu niet in de positie ben meerdere auto's kan hebben. Ben gvd student. en heb gewoon even geen geld/zin om hier tijd in te steken. Vooral met het oog op de studie die zeker voor gaat. Als het allemaal door gaat en ik de studie heb afgerond komt er zeker iets leuks in de EK.
En ik wil gewoon een luxe auto voor dagelijks. rij genoeg km's per jaar om het gestuiter iedere dag vervelend te vinden.
AccordTypeaRd wrote:VTECCIE wrote:Maarten wil overstappen op een ander merk omdat hij nooit echt een Hondafiel is geweest. Niet erg maar wel de waarheid...
Hij was altijd fan van Mercedes, zie dit topic. En dan ineens BMW willen rijden kan ik eigenlijk niet met mijn verstand bij. De rivaliteit tussen BMW en Mercedesrijders is groter dan die tussen Honda rijders en Duitser liefhebbers.
Ik ben nog altijd fan van Mercedes alleen je leest niet. Ik heb gezegt dat de BMW op dit moment het best bij mij past. Ik ben toch gek als ik, alleen omdat ik Mercedes fan ben, Persé een Mercedes wil?!? Dat is toch kortzichtigheid??
Ik snap niet dat mensen rivaliteit zien. Zal wel aan mij liggen. Ik heb niets tegen BMW rijders, niets tegen toyota rijders, niets tegen Honda rijders. Alleen iets tegen vw rijders :razz: en dat is wel geen grapje voordat ik dadelijk weeeer dingen naar mn kop krijg :-?