Heren en dames,
ik ben al een tijdje opzoek naar een cabrio met lekker vermogen.
in eerste instantie ging ik voor de z3 m coupe, helaas zit ik hier niet helemaal lekker in en steek ik met mijn hoofd boven het dakje uit.
ik ben zelf niet zo extreem lang (1.98 ) maar het blijkt toch lastig te zijn om een auto te vinden waar ik in pas.
een speedster lukte ook niet, boxster S wel maar is weer boven budget en een gewone boxster heeft geen vermogen.
ik ben van plan zaterdag te gaan kijken naar een S2000, nu is mijn vraag eigenlijk of het wel gaat lukken om mezelf in een s2000 te persen.
ik snap dat het bij iedereen anders is maar het moet toch lukken om het een beetje in te schatten/ zijn er hier lange mensen met een s2000?
de auto staat ook niet om de hoek dus als het niet past hoef ik ook niet te gaan kijken.
graag hoor ik jullie ervaringen.
bedankt.
aanschaf s2000
-
- Gaskleppie
Ik pas goed in een S2000, mar ben net wat kleiner. (1.80)
Een paar van mijn lagere vrienden passen niet in de s2000, wat ik als voordeel zie.
Ze *kunnen* gewoon niet om de sleutels vragen :wink:
Maar boven de 1.90 krijg je serieus problemen om te passen.
Op frank na, maar die stelt volgens mij ook bijna geen eisen, als ie maar zit. :twisted: GAAAANNNNNN...
Maar je kan toch ook proefpassen in een s2000 die wel in de buurt staat?
Er zijn genoeg dealers die er wel aan eentje kunnen komen.
Een paar van mijn lagere vrienden passen niet in de s2000, wat ik als voordeel zie.
Ze *kunnen* gewoon niet om de sleutels vragen :wink:
Maar boven de 1.90 krijg je serieus problemen om te passen.
Op frank na, maar die stelt volgens mij ook bijna geen eisen, als ie maar zit. :twisted: GAAAANNNNNN...
Maar je kan toch ook proefpassen in een s2000 die wel in de buurt staat?
Er zijn genoeg dealers die er wel aan eentje kunnen komen.
Nurburgring blauwe S2000 2005
Alfa rosso 155Q4 wb 1995
Alfa rosso 155Q4 wb 1995