Nare ervaring...
Nare ervaring...
Heb dit na wel overwogen gedachten besloten dit toch te posten terwijl ik niet iemand ben die snel iemand van dingen blameert:
Met de carnavals vakantie gaan wij zoals altijd op wintersport.
Dit jaar zouden we weer met de ITR gaan. Echter trapte ik een week voor we zouden gaan door mijn ACT sport koppeling heen. Dat was op een Zaterdag.
Dit moest dus snel gemaakt worden aangezien we over een week weg gingen. Heb dus gelijk TCC gebelt waar hij altijd in onderhoud is geweest.
Als we nog konden zorgen dat hij er die dag was zou hij hem op woensdag klaar hebben. Ze zijn dan tot 10 uur open en anders kon ik hem niet ophalen ivm werk.
Na wat geregel en gebel dus kunnen regelen dat de auto daarheen gebracht werd.
woensdag nog geen telefoontje gehad, dus ik maar eens bellen of hij klaar was. Dit was nog niet het geval.
Donderdag zou hij klaar zijn, hij was er dan wel wat langer omdat hij zelf nog wat dingen wou doen aan zijn Porsche dus dan konden we langer terecht.
Die dag gelijk na mijn werk doorgereden met iemand naar Bleiswijk om hem te halen.
Allemaal prima, ding deed het weer.
Daarna ben ik naar Scheveningen gereden omdat ik bij de skihut nog wat dingen moest halen. Op de terug reis langs de MC Donalds gereden in Waardenburg om even een shake te halen. In de MC drive ging hij raar in zijn eerste versnelling na het doorgeven van mijn bestelling. Bij het 2e raam aangekomen (waar ik moest afrekenen en ophalen aangezien het rustig was) trap ik met de koppeling ingetrapt op de rem en het leek wel of ik hem NIET ontkoppeld had. Hij schokte en deed moeilijk. Dus had ik hem in zijn vrij gezet.
Wou echter weer weg rijden en kreeg hem nog slechter in zijn eerste.
Naar parkeer plaats gereden en daar even blijven staan in zijn vrij.
Toen ik weer weg wou rijden ging hij dus gewoon in geen één versnelling. Het leek alsof je hem in zijn versnellingen probeerde te duwen zonder te koppelen.
Heb het 06 van RJ van TCC dus had ik hem gebelt.
Hij wist het zo ook niet en kon zo ook niets doen zei hij nonchalant, waarschijnlijk dat het niet goed ontlucht was omdat als ik de motor afzette en koppelde hij WEL schakelde.
Na een kwartier proberen heb ik hem in zijn 2 kunnen krijgen op een of andere manier en heb ik hem dus gelijk laten rollen en over de snelweg gelukkig richting huis kunnen rijden.
Thuis aangekomen (half 12 / 12 uur) zijn mijn vader en ik begonnen met het nogmaals ontluchten van de koppeling.
Mijn poten bijna nog verbrand omdat het kreng zo warm was. We wisten niet of hij het deed want we hebben niet meer gereden om te proberen omdat het ondertussen al half 2 was en ik de dag erop wel moest werken en er om 7 uur uit moest. Daar werd ik allemaal niet veel vrolijker van.
Dacht dat het de dag erop wel over zou kunnen zijn maar voor de zekerheid had ik geregeld dat mijn vader mee zou rijden naar mijn werk en als hij het weer deed, zou hij gelijk door rijden naar TCC.
Die ochtend deed hij het dus weer prima. Echter bij werk aangekomen kreeg je hem weer super lastig in zijn versnellingen. Dus vader gelijk door gereden naar bleiswijk om het te laten nakijken. We gingen namelijk die vrijdag gelijk na mijn werk door richting zwitserland en ik had dus geen tijd om meer zelf te kijken/ naar bleiswijk te gaan.
Pa daar aangekomen heeft hij 2.5 uur moeten wachten !!!! voor hij werd geholpen door RJ terwijl hij wist dat hij zou komen als het nog niet goed was omdat ik dat had afgesproken met hem.
Hij wist het ook niet en heeft uiteindelijk het koppelings cilindertje wat tegen je schutbord hangt vervangen omdat deze lekte, terwijl deze nog niet eens zo lang al eens was vervangen door hun. Hiermee "hoopte hij dat het nu over was" zei hij letterlijk.
Pa op de terug reis geen last meer van gehad, en ik heb ook nog een rondje gereden en was warempel weg dacht ik.
Auto gepakt wat ook nu allemaal lastig en vooral krap uit kwam. Maargoed, we waren op weg. Heen reis zouden we deze keer in 2 keer rijden omdat mijn moeder dat gewoon niet meer trekt, en vooral in een stugge ITR... Dus na 316 km een hotel gepakt en verder geen problemen gehad.
Die ochtend ook niets toen we weer vertrokken. Echter kwamen we in de eerste kleine opstopping en toen ik het koppelingspedaal intrapte ontkoppelde hij hem weer niet zoals hij dat deed bij de Mac. dus begon te stotteren.
Ik helemaal lijp mijn pa gebelt. Kwam er echter toen ik hem aan de telefoon had achter dat als je het koppelings pedaal tot de bodemplaat trapte hij hem juist KOPPELDE en als je hem halverwegen hield hij hem ONTKOPPELDE en als je hem zoals gewoonlijk helemaal los liet hij weer KOPPELDE.... :?:
Ook wat hoogst irritant was, als je het koppelings pedaal gewoon los liet in zijn versnelling, kon je gas geven, maar schoten de toeren met 1000 a 1500 toeren omhoog en pakte hij hem maar half. Zodat het leek dat je met een half ingetrapte koppeling gas gaf.....
nou ja wat doe je? Ik reed door. Zolang je gewoon reed deed hij het wel prima dus hopen op geen file's en blik op oneindig.
Echter was de berg-pas een regelrechte ramp. 5 a 6k toeren maken en nog bijna geen vermogen hebben omdat de koppeling hem dus weer niet pakte :!: super gevaarlijk en was ook bang dat het helemaal over zou zijn. Bovenaangekomen was de olie temp 125 graden door die slippende koppeling en hij STONK zoals je nog nooit een koppeling hebt geroken. Echt om misselijk van te worden zo erg dat je het rook.
Nja niet meer naar omgekeken want ja wat moet je? 1000 km van huis.
Dus die zaterdag dat we gingen weer lekker vroeg aangereden (terug rijden we altijd wel in één ruk) 8 uur gepakt en wel onderweg. Pas ging goed, echter toen we de snelweg op gingen begonnen de problemen weer, gas geven, maar bijna niet vooruit komen.
Kan je vertellen dat met 60 invoegen op een snelweg NIET grappig is terwijl er een vrachtwagen in je achteruitkijk spiegel ziet en een vangrail waar de invoeg strook ophoudt.
Maar omdat we zo vroeg aan gereden waren, hopen op geen file en hopen dat we thuis zouden halen.
Dit was dus echter niet het geval. vlak voor de Zwitserse grens met Duitsland stond er lichtelijk oponthoud wat afremmen betekende en dat was geen feest. Ik kon hem in elke versnelling zetten maar hij kwam niet meer boven de 20km/h met 6 a 7 k toeren. Gelukkig over de grens kunnen rollen en daar maar gelijk aan de kant gezet.
Wegen wacht gebeld, die dus de ADAC stuurde. En hij is weg gesleept naar een (ohjawel) VW garage die daar in de buurt zat :shock: goed was niet anders.
Na 5 uur oponthoud een huur auto (Opel Minerva :shock: :shock: ) geregeld van een verhuur bedrijf in de buurt en de resterende 650 km ,zonder problemen wel te verstaan, naar huis gereden (166 km/h volgas op de tom tom met een 1.3 jaja)
Dus ik ben op het moment HELEMAAL lijp, vind dit echt niet kunnen.
En de laatste tijd ben ik sowieso al niet onder de indruk hoe het er aan toe gaat bij TCC en dit doet de emmer overlopen voor me.
Een auto maken, een leuke rekeningen krijgen en dan NOG deze problemen.
Ook nog eens mijn vader laten wachten terwijl hij wel wat beters te doen heeft dan kansloos te wachten daar op die kerel, en dan nog niet eens zeker weten wat het is?!?!
Moeder die onderweg helemaal over de zeik was omdat die tochal angstig is in de auto. Die heeft helemaal een vagina vakantie gehad de heen en halve terug reis.
Ik vind dat dit nu eindelijk eens gezegt mag worden. Mijn auto is daar altijd naartoe gegaan omdat ze er 'verstand' van hebben en ik de Honda garage bij mij in de buurt ten eerste met mijn ITR niet vertrouw omdat het een exclusieve auto is die wat kennis vereist.
Echter heeft hem dit denk ik niet veel goeds gedaan.
Wat ik er ook nog even uit wil gooien is dat het belachelijk is dat je zo een bedrijf kunt runnen. 6 uur hebben ze pauze wat er ook tussen komt. Ik kwam daar iets na 6-en en moest gewoon gvdmme een uur wachten voor ik werd geholpen. Dit kan toch niet?
Iedereen mag zijn eige conclusies trekken, maar ik trek de mijne hieruit en zal daar nooit een voet meer door de deur zetten na deze ervaringen.
Een s2000 zal het ook niet meer worden voor me, heb het op het moment erg gehad met alles.
De keus naar een duitser is op dit moment overduidelijk voor me.
Binnen nu en een half jaar rij ik een E46 325/330 Ci cabrio of E39 M5 :twisted:
Sorry als ik nu een discussie doe opwaaien, maar dit moest er even uit van mijn kant.
Met de carnavals vakantie gaan wij zoals altijd op wintersport.
Dit jaar zouden we weer met de ITR gaan. Echter trapte ik een week voor we zouden gaan door mijn ACT sport koppeling heen. Dat was op een Zaterdag.
Dit moest dus snel gemaakt worden aangezien we over een week weg gingen. Heb dus gelijk TCC gebelt waar hij altijd in onderhoud is geweest.
Als we nog konden zorgen dat hij er die dag was zou hij hem op woensdag klaar hebben. Ze zijn dan tot 10 uur open en anders kon ik hem niet ophalen ivm werk.
Na wat geregel en gebel dus kunnen regelen dat de auto daarheen gebracht werd.
woensdag nog geen telefoontje gehad, dus ik maar eens bellen of hij klaar was. Dit was nog niet het geval.
Donderdag zou hij klaar zijn, hij was er dan wel wat langer omdat hij zelf nog wat dingen wou doen aan zijn Porsche dus dan konden we langer terecht.
Die dag gelijk na mijn werk doorgereden met iemand naar Bleiswijk om hem te halen.
Allemaal prima, ding deed het weer.
Daarna ben ik naar Scheveningen gereden omdat ik bij de skihut nog wat dingen moest halen. Op de terug reis langs de MC Donalds gereden in Waardenburg om even een shake te halen. In de MC drive ging hij raar in zijn eerste versnelling na het doorgeven van mijn bestelling. Bij het 2e raam aangekomen (waar ik moest afrekenen en ophalen aangezien het rustig was) trap ik met de koppeling ingetrapt op de rem en het leek wel of ik hem NIET ontkoppeld had. Hij schokte en deed moeilijk. Dus had ik hem in zijn vrij gezet.
Wou echter weer weg rijden en kreeg hem nog slechter in zijn eerste.
Naar parkeer plaats gereden en daar even blijven staan in zijn vrij.
Toen ik weer weg wou rijden ging hij dus gewoon in geen één versnelling. Het leek alsof je hem in zijn versnellingen probeerde te duwen zonder te koppelen.
Heb het 06 van RJ van TCC dus had ik hem gebelt.
Hij wist het zo ook niet en kon zo ook niets doen zei hij nonchalant, waarschijnlijk dat het niet goed ontlucht was omdat als ik de motor afzette en koppelde hij WEL schakelde.
Na een kwartier proberen heb ik hem in zijn 2 kunnen krijgen op een of andere manier en heb ik hem dus gelijk laten rollen en over de snelweg gelukkig richting huis kunnen rijden.
Thuis aangekomen (half 12 / 12 uur) zijn mijn vader en ik begonnen met het nogmaals ontluchten van de koppeling.
Mijn poten bijna nog verbrand omdat het kreng zo warm was. We wisten niet of hij het deed want we hebben niet meer gereden om te proberen omdat het ondertussen al half 2 was en ik de dag erop wel moest werken en er om 7 uur uit moest. Daar werd ik allemaal niet veel vrolijker van.
Dacht dat het de dag erop wel over zou kunnen zijn maar voor de zekerheid had ik geregeld dat mijn vader mee zou rijden naar mijn werk en als hij het weer deed, zou hij gelijk door rijden naar TCC.
Die ochtend deed hij het dus weer prima. Echter bij werk aangekomen kreeg je hem weer super lastig in zijn versnellingen. Dus vader gelijk door gereden naar bleiswijk om het te laten nakijken. We gingen namelijk die vrijdag gelijk na mijn werk door richting zwitserland en ik had dus geen tijd om meer zelf te kijken/ naar bleiswijk te gaan.
Pa daar aangekomen heeft hij 2.5 uur moeten wachten !!!! voor hij werd geholpen door RJ terwijl hij wist dat hij zou komen als het nog niet goed was omdat ik dat had afgesproken met hem.
Hij wist het ook niet en heeft uiteindelijk het koppelings cilindertje wat tegen je schutbord hangt vervangen omdat deze lekte, terwijl deze nog niet eens zo lang al eens was vervangen door hun. Hiermee "hoopte hij dat het nu over was" zei hij letterlijk.
Pa op de terug reis geen last meer van gehad, en ik heb ook nog een rondje gereden en was warempel weg dacht ik.
Auto gepakt wat ook nu allemaal lastig en vooral krap uit kwam. Maargoed, we waren op weg. Heen reis zouden we deze keer in 2 keer rijden omdat mijn moeder dat gewoon niet meer trekt, en vooral in een stugge ITR... Dus na 316 km een hotel gepakt en verder geen problemen gehad.
Die ochtend ook niets toen we weer vertrokken. Echter kwamen we in de eerste kleine opstopping en toen ik het koppelingspedaal intrapte ontkoppelde hij hem weer niet zoals hij dat deed bij de Mac. dus begon te stotteren.
Ik helemaal lijp mijn pa gebelt. Kwam er echter toen ik hem aan de telefoon had achter dat als je het koppelings pedaal tot de bodemplaat trapte hij hem juist KOPPELDE en als je hem halverwegen hield hij hem ONTKOPPELDE en als je hem zoals gewoonlijk helemaal los liet hij weer KOPPELDE.... :?:
Ook wat hoogst irritant was, als je het koppelings pedaal gewoon los liet in zijn versnelling, kon je gas geven, maar schoten de toeren met 1000 a 1500 toeren omhoog en pakte hij hem maar half. Zodat het leek dat je met een half ingetrapte koppeling gas gaf.....
nou ja wat doe je? Ik reed door. Zolang je gewoon reed deed hij het wel prima dus hopen op geen file's en blik op oneindig.
Echter was de berg-pas een regelrechte ramp. 5 a 6k toeren maken en nog bijna geen vermogen hebben omdat de koppeling hem dus weer niet pakte :!: super gevaarlijk en was ook bang dat het helemaal over zou zijn. Bovenaangekomen was de olie temp 125 graden door die slippende koppeling en hij STONK zoals je nog nooit een koppeling hebt geroken. Echt om misselijk van te worden zo erg dat je het rook.
Nja niet meer naar omgekeken want ja wat moet je? 1000 km van huis.
Dus die zaterdag dat we gingen weer lekker vroeg aangereden (terug rijden we altijd wel in één ruk) 8 uur gepakt en wel onderweg. Pas ging goed, echter toen we de snelweg op gingen begonnen de problemen weer, gas geven, maar bijna niet vooruit komen.
Kan je vertellen dat met 60 invoegen op een snelweg NIET grappig is terwijl er een vrachtwagen in je achteruitkijk spiegel ziet en een vangrail waar de invoeg strook ophoudt.
Maar omdat we zo vroeg aan gereden waren, hopen op geen file en hopen dat we thuis zouden halen.
Dit was dus echter niet het geval. vlak voor de Zwitserse grens met Duitsland stond er lichtelijk oponthoud wat afremmen betekende en dat was geen feest. Ik kon hem in elke versnelling zetten maar hij kwam niet meer boven de 20km/h met 6 a 7 k toeren. Gelukkig over de grens kunnen rollen en daar maar gelijk aan de kant gezet.
Wegen wacht gebeld, die dus de ADAC stuurde. En hij is weg gesleept naar een (ohjawel) VW garage die daar in de buurt zat :shock: goed was niet anders.
Na 5 uur oponthoud een huur auto (Opel Minerva :shock: :shock: ) geregeld van een verhuur bedrijf in de buurt en de resterende 650 km ,zonder problemen wel te verstaan, naar huis gereden (166 km/h volgas op de tom tom met een 1.3 jaja)
Dus ik ben op het moment HELEMAAL lijp, vind dit echt niet kunnen.
En de laatste tijd ben ik sowieso al niet onder de indruk hoe het er aan toe gaat bij TCC en dit doet de emmer overlopen voor me.
Een auto maken, een leuke rekeningen krijgen en dan NOG deze problemen.
Ook nog eens mijn vader laten wachten terwijl hij wel wat beters te doen heeft dan kansloos te wachten daar op die kerel, en dan nog niet eens zeker weten wat het is?!?!
Moeder die onderweg helemaal over de zeik was omdat die tochal angstig is in de auto. Die heeft helemaal een vagina vakantie gehad de heen en halve terug reis.
Ik vind dat dit nu eindelijk eens gezegt mag worden. Mijn auto is daar altijd naartoe gegaan omdat ze er 'verstand' van hebben en ik de Honda garage bij mij in de buurt ten eerste met mijn ITR niet vertrouw omdat het een exclusieve auto is die wat kennis vereist.
Echter heeft hem dit denk ik niet veel goeds gedaan.
Wat ik er ook nog even uit wil gooien is dat het belachelijk is dat je zo een bedrijf kunt runnen. 6 uur hebben ze pauze wat er ook tussen komt. Ik kwam daar iets na 6-en en moest gewoon gvdmme een uur wachten voor ik werd geholpen. Dit kan toch niet?
Iedereen mag zijn eige conclusies trekken, maar ik trek de mijne hieruit en zal daar nooit een voet meer door de deur zetten na deze ervaringen.
Een s2000 zal het ook niet meer worden voor me, heb het op het moment erg gehad met alles.
De keus naar een duitser is op dit moment overduidelijk voor me.
Binnen nu en een half jaar rij ik een E46 325/330 Ci cabrio of E39 M5 :twisted:
Sorry als ik nu een discussie doe opwaaien, maar dit moest er even uit van mijn kant.
Ik heb mijn zware twijfels bij TCC!, die lui hadden mij destijds ook een oor aan genaaid, koppelingsset verkocht die maar half half pastte etc.. :S Ik denk dta die gast iets goeds fout heeft gedaan bij de inbouw.. Ik zelf heb ook de act street kit gehad op de itr, en daar heb ik echt probleeemloos mee gereden!!
Maar omdat iemand anders je wagen verneukt bij inbouw, geef je nu de schuld op de honda of hoe moet ik dit begrijpen?...
Bmw kopen is jouw keus, maar vind het nogal omslachtig omdat je met je itr problemen had met je koppeling dat je dan ineens geen s2000 meer zou willen... of denk je dat een bmw kinderziekte vrij is??? Think again.......
Hoop dat je er een beetje uit komt kerel want dit is gewoon een fokking nare k*t ervaring en hoogstwaarschijnlijk niet eens jou/itr's schuld!
Maar omdat iemand anders je wagen verneukt bij inbouw, geef je nu de schuld op de honda of hoe moet ik dit begrijpen?...
Bmw kopen is jouw keus, maar vind het nogal omslachtig omdat je met je itr problemen had met je koppeling dat je dan ineens geen s2000 meer zou willen... of denk je dat een bmw kinderziekte vrij is??? Think again.......
Hoop dat je er een beetje uit komt kerel want dit is gewoon een fokking nare k*t ervaring en hoogstwaarschijnlijk niet eens jou/itr's schuld!
Nee geef honda zeker niet de schuld, maar dit verpest het leuke er wel degelijk aan voor me. En ook omdat ik erg waarschijnlijk met die piloten opleiding wil beginnen, wil ik een auto zonder poespas en gezeik met wel wat status.
Interesseert me niet dat het een hoeren bak is, is juist zijn appeal IMO 8)
Interesseert me niet dat het een hoeren bak is, is juist zijn appeal IMO 8)
-
- Posts: 19
- Joined: Tue Feb 13, 2007 1:39 am
Kerel laat je niet gek maken door die lui!
Ik doe gelukkig alles zelf, behalve koppen vlakken en cilinders honen en zo
haha
Maar goed als je nog een keer wat heb mag je eventueel mij wel bellen of pm'en als je iets klaar wilt hebben.
Dan mag je er van mij zelfs bij staan, ik doe dit samen met mijn broertje.
Ik doe zo'n beetje alles met honda's!! ik ken ze zo langzamerhand wel uit me kop haha!
Maar goed is het nu al in orde dan?
Iig breng hem gewoon niet naar TCC, heb al genoeg slechte verhalen gehoort.. kinderen die aan auto's lopen te sleutelen. etc etc..
Maar goed na regen komt zonneschijn en tjah nog wat.. BMW is ook niet alles
Ik doe gelukkig alles zelf, behalve koppen vlakken en cilinders honen en zo

Maar goed als je nog een keer wat heb mag je eventueel mij wel bellen of pm'en als je iets klaar wilt hebben.
Dan mag je er van mij zelfs bij staan, ik doe dit samen met mijn broertje.
Ik doe zo'n beetje alles met honda's!! ik ken ze zo langzamerhand wel uit me kop haha!
Maar goed is het nu al in orde dan?
Iig breng hem gewoon niet naar TCC, heb al genoeg slechte verhalen gehoort.. kinderen die aan auto's lopen te sleutelen. etc etc..
Maar goed na regen komt zonneschijn en tjah nog wat.. BMW is ook niet alles

Ik ben van mening dat een forum niet alleen maar postieve geluiden mag laten horen maar ook (gefundeerde) negatieve geluiden. Ik laat dit topic dus open maar ik vraag iedereen wel het topic netjes te houden en meningen te onderbouwen. Dus geen zinloos moddergooien!
Tegenover elk negatief verhaal staan immers ook legio positieve verhalen...
Tegenover elk negatief verhaal staan immers ook legio positieve verhalen...
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Ik ben er 1x geweest toen ik mijn EE9 ging verkopen en de koper wou een keuring bij TCC, ok prima.
Had al veel verhalen gehoord over ze bij de Civic club maar niet echt slechte. Mijn eerste indruk was erg rommelig toen ik daar binnen stapte.
Maar verder geen ervaring en er zijn mensen bij die met ze weglopen.
Had al veel verhalen gehoord over ze bij de Civic club maar niet echt slechte. Mijn eerste indruk was erg rommelig toen ik daar binnen stapte.
Maar verder geen ervaring en er zijn mensen bij die met ze weglopen.
Nana korobi ya oki
Dit zijn inderdaad vervelende ervaringen maar dat zal vast niet alleen bij TCC gebeuren.
Ik zal bij TCC mijn auto nooit in onderhoud durven te nemen , maar bestellen of wat dan ook ze staan altijd voor je klaar!
Maar Mr.X volgens mij had je Honda zowiezo al wel afgeschreven want ik vind (persoonlijk) jou ook geen type voor een goedkopere Honda...meer een mannetje dat met de linkerarm buiten de BMW hangt , lijkt mij ook een echte auto voor jou en wens je dan ook echt gemeend veel plezier en je nieuwe toekomstige ride , maar om Honda zo in 1 keer af te schreven alsof het te min is is een beetje raar.:wink:
Ik zal bij TCC mijn auto nooit in onderhoud durven te nemen , maar bestellen of wat dan ook ze staan altijd voor je klaar!
Maar Mr.X volgens mij had je Honda zowiezo al wel afgeschreven want ik vind (persoonlijk) jou ook geen type voor een goedkopere Honda...meer een mannetje dat met de linkerarm buiten de BMW hangt , lijkt mij ook een echte auto voor jou en wens je dan ook echt gemeend veel plezier en je nieuwe toekomstige ride , maar om Honda zo in 1 keer af te schreven alsof het te min is is een beetje raar.:wink:
Ja precies zoals VTECCIE zegt er zijn ook wel goede verhalen over TCC, het feit dat hij me bijv. gelijk heeft geholpen terwijl ik op het laatste moment kwam vind ik wel klasse, echter is in mijn mening vaker iets tegen gevallen daar dan dat het mee is gevallen...
@ Wilco
Begrijp me niet verkeerd, heb erg veel plezier gehad van de ITR en altijd zal ik met een glimlach een mooie EK of andere Honda nakijken. Maar met het oog op de opleiding wil ik gewoon een mooie auto. En misschien ben ik wel het BMW type tsja.. op het moment vervult zo'n auto gewoon al mijn eisen, en dat zijn er nogal.
Wie weet koop ik er nog eens een Honda bij. Wie weet krijg ik spijt
@ Wilco
Begrijp me niet verkeerd, heb erg veel plezier gehad van de ITR en altijd zal ik met een glimlach een mooie EK of andere Honda nakijken. Maar met het oog op de opleiding wil ik gewoon een mooie auto. En misschien ben ik wel het BMW type tsja.. op het moment vervult zo'n auto gewoon al mijn eisen, en dat zijn er nogal.
Wie weet koop ik er nog eens een Honda bij. Wie weet krijg ik spijt
Ik heb zelf ook niet een al te goede indruk van TCC.
Weliswaar niks bijzonders bij hun besteld, maar de catvervanger die eronder moest kon makkelijk in een kwartier gedaan worden. Ik heb uiteindelijk 3 uur gewacht (had vooraf een afspraak gemaakt). Hoeveel pauzes, en andere dingen hij deed tijdens mijn cat monteren was niet te geloven... En dan nog het lef hebben om een uur aan arbeidskosten te rekenen... Ik kom daar nooit meer.
Weliswaar niks bijzonders bij hun besteld, maar de catvervanger die eronder moest kon makkelijk in een kwartier gedaan worden. Ik heb uiteindelijk 3 uur gewacht (had vooraf een afspraak gemaakt). Hoeveel pauzes, en andere dingen hij deed tijdens mijn cat monteren was niet te geloven... En dan nog het lef hebben om een uur aan arbeidskosten te rekenen... Ik kom daar nooit meer.
vtecmoon wrote:Ik heb zelf ook niet een al te goede indruk van TCC.
Weliswaar niks bijzonders bij hun besteld, maar de catvervanger die eronder moest kon makkelijk in een kwartier gedaan worden. Ik heb uiteindelijk 3 uur gewacht (had vooraf een afspraak gemaakt). Hoeveel pauzes, en andere dingen hij deed tijdens mijn cat monteren was niet te geloven... En dan nog het lef hebben om een uur aan arbeidskosten te rekenen... Ik kom daar nooit meer.
Helemaal mee eens, hier irriteer ik me dus ook dood aan. Ben er vaak zat geweest dat ik weer snel weg moest en het vééls te lang duurde.
Moest ik een keer iets halen daar maar als hij ook maar geld denkt te kunnen vangen maakt hij wel tempo hoor. Dat vind ik beetje jammer.
Zit die Dirk (oprichter TCC) eigenlijk nog in die zaak of is die toko overgenomen door RJ?
Ik zou eerlijk gezegd m'n Honda 10 keer eerder naar de dealer brengen dan naar hun. Gelukkig doe ik ook alles zelf (Jazz gaat netjes naar de dealer voor de beurtjes).
Heb er een paar keer onderdelen gekocht al wat jaren geleden. Dat ging goed allemaal.
Ik zou eerlijk gezegd m'n Honda 10 keer eerder naar de dealer brengen dan naar hun. Gelukkig doe ik ook alles zelf (Jazz gaat netjes naar de dealer voor de beurtjes).
Heb er een paar keer onderdelen gekocht al wat jaren geleden. Dat ging goed allemaal.
Ben ook een keer geweest voor een spruit en ben ook niet erug happy met de service.
Tja, 6 uur is gewoon pauze en dan zit je maar een uurtje voor je te staren in de garage :roll: . Ik wist niet eens dat ze weg of ergens anders waren :shock: !!!
Gelukkig hielp een 'stagaire' ( :dunno: ) me om toch nog op tijd thuis te komen. Verder nooit meer geweest. Vroeger veel goede verhalen gehoord trouwens.
Tja, 6 uur is gewoon pauze en dan zit je maar een uurtje voor je te staren in de garage :roll: . Ik wist niet eens dat ze weg of ergens anders waren :shock: !!!
Gelukkig hielp een 'stagaire' ( :dunno: ) me om toch nog op tijd thuis te komen. Verder nooit meer geweest. Vroeger veel goede verhalen gehoord trouwens.
crx303 wrote:Zit die Dirk (oprichter TCC) eigenlijk nog in die zaak of is die toko overgenomen door RJ?
Ik zou eerlijk gezegd m'n Honda 10 keer eerder naar de dealer brengen dan naar hun. Gelukkig doe ik ook alles zelf (Jazz gaat netjes naar de dealer voor de beurtjes).
Heb er een paar keer onderdelen gekocht al wat jaren geleden. Dat ging goed allemaal.
In mijn geval was het RJ...
Het grootste probleem bij TCC is het succes dat ze hebben gehad.
Ze zijn gegroeid maar hun medewerkers niet evenveel, en zeker niet op alle vlakken.
Als je bij een Honda dealer binnenkomt, staat er over het algemeen een werkplaats/magazijn meester / balieverkoper die jou te woord staat. De monteurs zelf krijg je amper te spreken, want die zijn met de wagens bezig. Je blijft netjes buiten de werkplaats en kijkt op afstand naar wat er gedaan wordt. Klokslag 5 uur is de dag voorbij, en de monteurs gaan weer naar huis.
Bij TCC is RJ zelf de monteur, verkoper, magazijn meester, adviseur. Dat betekent dat hij iedereen te woord moet staan, van klant tot collega. Maar hij is de reden dat men naar TCC gaat, zijn expertise en kennis heeft het bedrijf naam gegeven. De andere medewerkers helpen hem daarbij, maar uiteindelijk is hij de eindverantwoordelijke.
Dat je soms moet wachten is vervelend, zeker als je een afspraak hebt. Maar dat weet je van tevoren, zeker als je daar vaker komt. Als RJ eenmaal met jou bezig is laat hij jou ook niet wachten omdat er net iemand binnenkomt die ook een afspraak had, zo is hij nou eenmaal niet.
Als hij nog zo iemand achter de verkoopbalie zou hebben (Marina kan wel het meeste aanwijzen / aanraden maar lang niet alles), en nog zo'n monteur als hij zelf, dan kreeg je waarschijnlijk wel de Honda dealer serviceniveau die je verwacht, waarschijnlijk ook tegen de Honda dealer prijzen.
Elk bedrijf heeft wel eens wat, je kan mopperen of je auto ergens anders brengen. Meestal mopper ik wat maar uiteindelijk zijn er maar weinig andere bedrijven / personen die ik met mijn auto zou vertrouwen.
Mijn 2 centen.
Ze zijn gegroeid maar hun medewerkers niet evenveel, en zeker niet op alle vlakken.
Als je bij een Honda dealer binnenkomt, staat er over het algemeen een werkplaats/magazijn meester / balieverkoper die jou te woord staat. De monteurs zelf krijg je amper te spreken, want die zijn met de wagens bezig. Je blijft netjes buiten de werkplaats en kijkt op afstand naar wat er gedaan wordt. Klokslag 5 uur is de dag voorbij, en de monteurs gaan weer naar huis.
Bij TCC is RJ zelf de monteur, verkoper, magazijn meester, adviseur. Dat betekent dat hij iedereen te woord moet staan, van klant tot collega. Maar hij is de reden dat men naar TCC gaat, zijn expertise en kennis heeft het bedrijf naam gegeven. De andere medewerkers helpen hem daarbij, maar uiteindelijk is hij de eindverantwoordelijke.
Dat je soms moet wachten is vervelend, zeker als je een afspraak hebt. Maar dat weet je van tevoren, zeker als je daar vaker komt. Als RJ eenmaal met jou bezig is laat hij jou ook niet wachten omdat er net iemand binnenkomt die ook een afspraak had, zo is hij nou eenmaal niet.
Als hij nog zo iemand achter de verkoopbalie zou hebben (Marina kan wel het meeste aanwijzen / aanraden maar lang niet alles), en nog zo'n monteur als hij zelf, dan kreeg je waarschijnlijk wel de Honda dealer serviceniveau die je verwacht, waarschijnlijk ook tegen de Honda dealer prijzen.
Elk bedrijf heeft wel eens wat, je kan mopperen of je auto ergens anders brengen. Meestal mopper ik wat maar uiteindelijk zijn er maar weinig andere bedrijven / personen die ik met mijn auto zou vertrouwen.
Mijn 2 centen.
Voor ik begin eerst even dit. Ik ga hier niemand staan verdedigen, dat stel ik even voorop!!!! maar...
Die koppelingscylinder, was die vervangen door een nieuwe of een tweedehands...?
En doorrijden als je koppeling begint te roken/stinken?? Aan de kant !!! ANWB of zo... met je TOMTOM een dealer in de buurt zoeken... eerste de beste dorp in en dealer zoeken... maar vooral niet doorrijden, dan sloop je helemaal een hoop.
Wat mij nou het meest verbaast van dit alles is dat je, als je zo zeker bent van je gelijk, geen contact opneemt met RJ. Dan kun je daar toch op LATEN lossen ???
Dat zijn gewoon ARBO regels (weleens in een ziekenhuis geweest in het buitenland tijdens de pauze!)Wat ik er ook nog even uit wil gooien is dat het belachelijk is dat je zo een bedrijf kunt runnen. 6 uur hebben ze pauze wat er ook tussen komt. Ik kwam daar iets na 6-en en moest gewoon gvdmme een uur wachten voor ik werd geholpen. Dit kan toch niet?
Die koppelingscylinder, was die vervangen door een nieuwe of een tweedehands...?
En doorrijden als je koppeling begint te roken/stinken?? Aan de kant !!! ANWB of zo... met je TOMTOM een dealer in de buurt zoeken... eerste de beste dorp in en dealer zoeken... maar vooral niet doorrijden, dan sloop je helemaal een hoop.
Wat mij nou het meest verbaast van dit alles is dat je, als je zo zeker bent van je gelijk, geen contact opneemt met RJ. Dan kun je daar toch op LATEN lossen ???
Sh*t voor je Maarten, maar overstappen naar BMW... krijg je spijt van.
VTEC is verslavend :twisted:
Sommige mensen zijn (te) beleefd en wachten netjes op hun beurt. IMO is het heel normaal om aan te geven dat je een afspraak hebt en in tijdnood komt.
Zelf heb ik nooit iest laten inbouwen bij TCC en met bestellen een ok ervaring.
Je had mij ook even kunnen bellen, ik weet een Honda dealer die wel 100% vertrouw en waar iemand kennis van zaken heeft.
Gr.
VTEC is verslavend :twisted:
Sommige mensen zijn (te) beleefd en wachten netjes op hun beurt. IMO is het heel normaal om aan te geven dat je een afspraak hebt en in tijdnood komt.
Zelf heb ik nooit iest laten inbouwen bij TCC en met bestellen een ok ervaring.
Je had mij ook even kunnen bellen, ik weet een Honda dealer die wel 100% vertrouw en waar iemand kennis van zaken heeft.
Gr.
Zelf ben ik het met Ivog eens, mijn auto is daar volledig in onderhoud en de reeds gedane werkzaamheden zijn verders altijd goed verlopen. Ik ben het met iedereen eens die feitelijk zegt dat het vaak op z'n elfendertigste gaat (moest 3 weken geleden 5 uur wachten op een APK afmelding waarbij alleen het brandstoffilter vervangen moest worden, en natuurlijk mijn cat er ff onder gemonteerd moest worden), maar daarnaast is het wel zo dat als hij eenmaal met jou bezig is, hij zijn aandacht niet laat verslappen.
Wat TCC in mijn ogen zou moeten doen is de personeelscapaciteit aanpassen naar de vraag van de klant, maar daarnaast blijft TCC wel een goed bedrijf waar de problemen die jij als klant hebt wel uiteindelijk opgelost worden zonder vage rekeningen te sturen.
Om nou gelijk over te stappen naar een ander merk vind ik persoonlijk een beetje ver gaan.
Greetzz,
Jeroen.
Wat TCC in mijn ogen zou moeten doen is de personeelscapaciteit aanpassen naar de vraag van de klant, maar daarnaast blijft TCC wel een goed bedrijf waar de problemen die jij als klant hebt wel uiteindelijk opgelost worden zonder vage rekeningen te sturen.
Om nou gelijk over te stappen naar een ander merk vind ik persoonlijk een beetje ver gaan.
Greetzz,
Jeroen.
Maarten wil overstappen op een ander merk omdat hij nooit echt een Hondafiel is geweest. Niet erg maar wel de waarheid...
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
VTECCIE wrote:Maarten wil overstappen op een ander merk omdat hij nooit echt een Hondafiel is geweest. Niet erg maar wel de waarheid...
Daar wil ik niets aan toevoegen. Ik heb nooit nare ervaringen gehad met TCC. Het lange wachten stoort me niet omdat ik me daar altijd wel kan vermaken als ik wat moet laten monteren. En het bestellen van onderdelen gaat prima!
@Maarten, dacht dat je het circuit vaker wilt gaan opzoeken....maar met een BMW? Maar dat je beter wilt voorkomen bij mensen met een BMW kan je wel vergeten. Je krijgt tegenwoordig meer de reactie van 'kijk wat een patser'....tenzij je erop kikt natuurlijk.