Toekomstige honda fan

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
vtecmoon

Post by vtecmoon »

hey geweldig! nieuwe CTR...vraag me af hoe die gaat rijden... alvast gefeliciteerd.
DC2TYPER

Post by DC2TYPER »

Welkom !!
Veel succes met de CTR, ben er ook wel benieuwd achter...
Marco

Post by Marco »

Ik heb de luxe uitvoering zonder navigatie besteld maar wel met achteruitrij sensoren erop.
Want wat me opviel tijdens het rijden met de 5 deur uitvoering dat het zicht naar achter wel beperkt is dus bij inparkeren moet je goed opleten vandaar de sensoren erop.
Want ook mijn vrouw moet er mee naar haar werk dus een hulpje bij het parkeren is wel meegnomen.
Gr Marco
Guest

Post by Guest »

Marco wrote:Ik heb de luxe uitvoering zonder navigatie besteld maar wel met achteruitrij sensoren erop.
Want wat me opviel tijdens het rijden met de 5 deur uitvoering dat het zicht naar achter wel beperkt is dus bij inparkeren moet je goed opleten vandaar de sensoren erop.
Want ook mijn vrouw moet er mee naar haar werk dus een hulpje bij het parkeren is wel meegnomen.
Gr Marco

Haha Cool 8)

Hee gefeleciteerd, en alvast veel veilige km's toegewenst.
wilco

Post by wilco »

Erg leuk zijn aankoop , persoonlijk zou ik de kale versie nemen maar goed dat is persoonlijk .
En een andere kleur leek me geschikter voor een Type R model maar ik kan dit wel zeggen wnat een nieuwe Type R kan ik niet betalen :wink:
Katana

Post by Katana »

Welkom Marco! Wat zijn je plannen met de nieuwe CTR en kom je hem ook een keer showen op een meeting?

Zwart is een mooie kleur, maar had NH-0 ook mogelijk geweest?
Marco

Post by Marco »

Ik heb heel lang staan twijfelen tussen de zwarte en de rode uitvoering maar mijn vrouw vond de zwarte toch echt mooier dus zij heeft de doorslag gegeven en ik ben ook heel blij dat we de NHB kleur hebben genomen.
ik weet niet wat je bedoeld met NH-O.
de 4 kleuren voor de type r zijn Night hawk black pearl , milano red , alabaster zilver metalic en deep bronze pearl.
Als ik de auto heb kom ik er zeker een keer mee naar een meeting en neem maar van mijn aan dat er nog heel veel aan acc. etc. op gaan komen.
Ik zit nu al te denken om er met de tijd 20 inch alu wielen eronder te zetten.
gr marco
Katana

Post by Katana »

Marco wrote:Ik heb heel lang staan twijfelen tussen de zwarte en de rode uitvoering maar mijn vrouw vond de zwarte toch echt mooier dus zij heeft de doorslag gegeven en ik ben ook heel blij dat we de NHB kleur hebben genomen.
ik weet niet wat je bedoeld met NH-O.
de 4 kleuren voor de type r zijn Night hawk black pearl , milano red , alabaster zilver metalic en deep bronze pearl.
Als ik de auto heb kom ik er zeker een keer mee naar een meeting en neem maar van mijn aan dat er nog heel veel aan acc. etc. op gaan komen.
Ik zit nu al te denken om er met de tijd 20 inch alu wielen eronder te zetten.
gr marco

Cool man, NH-0 betekent de race kleur van Honda: Championship White
HondArd

Post by HondArd »

Marco wrote:Ik zit nu al te denken om er met de tijd 20 inch alu wielen eronder te zetten.
gr marco

Is dat niet een béétje te veel van het goede? Rij-eigenschappen kunnen er (in het geval van een Type-R) wel eens heel hard op achteruit gaan bij overmaats velgen.
eteuben

Post by eteuben »

Welkom op dit forum Marco. Veel plezier straks met je nieuwe CTR. Inderdaad de eerste sowieso hier. Misschien ook wel landelijk!
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Welkom Marco.
Katana

Post by Katana »

@Marco: Heb je wel eens met VTEC auto gereden?
Marco

Post by Marco »

Nee ik heb zelf nog nooit gereden met een v-tec auto wel eens een keer meegereden maar niet echt op toeren voor de rest heb ik wel met auto's met turbo , compressors of G-laders gereden.
Dus ik ben heel benieuwd hoe zo'n hoog toerige motor rijd.
Marco
Katana

Post by Katana »

Marco wrote:Nee ik heb zelf nog nooit gereden met een VTEC auto wel eens een keer meegereden maar niet echt op toeren voor de rest heb ik wel met auto's met turbo , compressors of G-laders gereden.
Dus ik ben heel benieuwd hoe zo'n hoog toerige motor rijd.
Marco

Bij deze bent u uitgenodigd om bij een meeting langs te komen en uw eerste dosis VTEC te ontvangen :D
Marco

Post by Marco »

Bedankt voor je uitnodiging maar ik weet niet wanneer er binnenkort een meeting is want ik ga er nog steeds vanuit dat mijn nieuwe civic type R in de maand Mei komt dus als er een meeting is voor mei dan ben ik graag aanwezig.
Ik hoor het wel van jullie
Gr marco
Voodoo

Post by Voodoo »

Dat hoor je zeker :wink:
mr. X

Post by mr. X »

Ben benieuwd.

Verder welkom!

Marco wrote:En vlak de mini niet uit want ook dit loopt razend snel en is in de bochten enorm maar dat maakt me niet uit ik ben toch niet zo'n snelheidsmonster

Spreek je je hier niet een beetje tegen? Waarom dan de aanschaf van zo'n 'dure' auto die alleen zo duur is door juist zijn rijgedrag.
RedSun

Post by RedSun »

Als je nog geen VTEC hebt meegemaakt staat je wat te wachten!

Ik dacht ook dat ik niet verrast zou zijn, ook ik had al in meerdere snelle auto's gereden maar VTEC is toch wel iets heel anders! Ik was meteen verslaafd ben benieuwd hoe het met jou gaat :wink:
Nana korobi ya oki
CTR-Voorburg

Post by CTR-Voorburg »

Welkom Marco, ben erg benieuwd wat je van je "nieuwe" CTR gaat vinden? Dapper dat je hem uit de folder heb gekocht. En ja, ik ben best wel een beetje jaloers op je want waarschijnlijk ben je één van de eerste (ik denk zelf landelijk) die er in zal gaan rijden!
ITR292

Post by ITR292 »

Welkom!

De '07 CTR lijkt me gewoon supervet, zeker de light-versie :twisted: :razz:
Locked