Toekomstige honda fan
Ik heb de luxe uitvoering zonder navigatie besteld maar wel met achteruitrij sensoren erop.
Want wat me opviel tijdens het rijden met de 5 deur uitvoering dat het zicht naar achter wel beperkt is dus bij inparkeren moet je goed opleten vandaar de sensoren erop.
Want ook mijn vrouw moet er mee naar haar werk dus een hulpje bij het parkeren is wel meegnomen.
Gr Marco
Want wat me opviel tijdens het rijden met de 5 deur uitvoering dat het zicht naar achter wel beperkt is dus bij inparkeren moet je goed opleten vandaar de sensoren erop.
Want ook mijn vrouw moet er mee naar haar werk dus een hulpje bij het parkeren is wel meegnomen.
Gr Marco
Marco wrote:Ik heb de luxe uitvoering zonder navigatie besteld maar wel met achteruitrij sensoren erop.
Gr Marco
Haha Cool 8)
Hee gefeleciteerd, en alvast veel veilige km's toegewenst.
Ik heb heel lang staan twijfelen tussen de zwarte en de rode uitvoering maar mijn vrouw vond de zwarte toch echt mooier dus zij heeft de doorslag gegeven en ik ben ook heel blij dat we de NHB kleur hebben genomen.
ik weet niet wat je bedoeld met NH-O.
de 4 kleuren voor de type r zijn Night hawk black pearl , milano red , alabaster zilver metalic en deep bronze pearl.
Als ik de auto heb kom ik er zeker een keer mee naar een meeting en neem maar van mijn aan dat er nog heel veel aan acc. etc. op gaan komen.
Ik zit nu al te denken om er met de tijd 20 inch alu wielen eronder te zetten.
gr marco
de 4 kleuren voor de type r zijn Night hawk black pearl , milano red , alabaster zilver metalic en deep bronze pearl.
Als ik de auto heb kom ik er zeker een keer mee naar een meeting en neem maar van mijn aan dat er nog heel veel aan acc. etc. op gaan komen.
gr marco
Marco wrote:Ik heb heel lang staan twijfelen tussen de zwarte en de rode uitvoering maar mijn vrouw vond de zwarte toch echt mooier dus zij heeft de doorslag gegeven en ik ben ook heel blij dat we de NHB kleur hebben genomen.
gr marco
Cool man, NH-0 betekent de race kleur van Honda: Championship White
Marco wrote:Nee ik heb zelf nog nooit gereden met een VTEC auto wel eens een keer meegereden maar niet echt op toeren voor de rest heb ik wel met auto's met turbo , compressors of G-laders gereden.
Dus ik ben heel benieuwd hoe zo'n hoog toerige motor rijd.
Marco
Bij deze bent u uitgenodigd om bij een meeting langs te komen en uw eerste dosis VTEC te ontvangen

Ben benieuwd.
Verder welkom!
Spreek je je hier niet een beetje tegen? Waarom dan de aanschaf van zo'n 'dure' auto die alleen zo duur is door juist zijn rijgedrag.
Verder welkom!
Marco wrote:En vlak de mini niet uit want ook dit loopt razend snel en is in de bochten enorm maar dat maakt me niet uit ik ben toch niet zo'n snelheidsmonster
Spreek je je hier niet een beetje tegen? Waarom dan de aanschaf van zo'n 'dure' auto die alleen zo duur is door juist zijn rijgedrag.
- CTR-Voorburg