hoe hard heb jij ooit (zelf) gereden?

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
martijn

Post by martijn »

650 ????????????????????????

Volgens mij is het wereldrecord schaalmodellen 200 miles

Martijn
RedSun

Post by RedSun »

Zoow dan is tie snel buiten bereik :lol:
Nana korobi ya oki
genesis

Post by genesis »

martijn wrote:650 ????????????????????????

Volgens mij is het wereldrecord schaalmodellen 200 miles

Martijn

Nee joh, 65 km/h met de schaal van 1 op 10 resulteerd dan in 650 km/h bij schaal 1 op 1 :wink:

Genesis
slydawg

Post by slydawg »

Owhh, Ik had een 1:8 model met race motor, die haalde +/-110km/h op de auto teller.
genesis

Post by genesis »

slydawg wrote:Owhh, Ik had een 1:8 model met race motor, die haalde +/-110km/h op de auto teller.

880 km/h dus :wink:

Genesis
chris

Post by chris »

mijn elektro waggie heeft op zn top ongeveer 80 gehaald.... maar aangezien de regelaars steeds bleven doorbranden.. :lol:

mn serpent zal net wat harder gelopen hebben...totdat de cilinderwand scheurde :shock:

KLABOEM! :razz:
Katana

Post by Katana »

Heren, dit telt toch niet. Je hebt er toch niet op gezeten :shock:
genesis

Post by genesis »

chris wrote:mijn elektro waggie heeft op zn top ongeveer 80 gehaald.... maar aangezien de regelaars steeds bleven doorbranden.. :lol:

mn serpent zal net wat harder gelopen hebben...totdat de cilinderwand scheurde :shock:

Halen die niet op hun sloffen in stoch uitvoering 120! :shock:

Genesis
genesis

Post by genesis »

Mijn hoogst gemeten aangegeven snelheid op de gps was....................... 1.042 km/h bij -68 celcius boven moedertje Rusland :mrgreen:

Genesis
Katana

Post by Katana »

genesis wrote:Mijn hoogst gemeten aangegeven snelheid op de gps was....................... 1.042 km/h bij -68 celcius boven moedertje Rusland :mrgreen:

Genesis

In een Sukhoi 30MK zeker ?
genesis

Post by genesis »

Katana wrote:
genesis wrote:Mijn hoogst gemeten aangegeven snelheid op de gps was....................... 1.042 km/h bij -68 celcius boven moedertje Rusland :mrgreen:

Genesis

In een Sukhoi 30MK zeker ?

Nee een 747 in de straalstroom :wink: (onderweg naar Zuid Korea)

Genesis
mr. X

Post by mr. X »

Valt dan wel niet onder rijden, maar is zeker wel kicken.

Misschien dat ik er nog eens overheen ga. Ben me nu namelijk aan het orienteren op een piloten opleiding.
S.J.

Post by S.J. »

Damn allemaal goedbetaalde baantjes hiero...
genesis

Post by genesis »

S.J. wrote:Damn allemaal goedbetaalde baantjes hiero...

Valt allemaal wel mee hoor, onder een goedbetaald baantje versta ik iemand die minimaal 5 a 6 keer modaal verdiend niet 2 a 3 keer (en dan wel in zijn eentje niet het inkomen van een partner meetellen!) :wink:

Genesis
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Katana wrote:Heren, dit telt toch niet. Je hebt er toch niet op gezeten :shock:

En toch geeft dit een enorme kick als je, bijvoorbeeld in Heemstede, na die snelle bocht het rechte end op komt om een top te halen van +/-115km/u. Heerlijk gewoon. 8)
LCR

Post by LCR »

5 a 6 maal modaal?
Hmmmmm, dan moet je bijv adj.directeur van LogicaCmg zijn. D8 dat de salarissen rond di :wink: e bedragen zijn.
mr. X

Post by mr. X »

wikipedia wrote:Modaal inkomen is een veel gebruikt begrip in de Nederlandse inkomenspolitiek. Hoewel de letterlijke betekenis anders suggereert is het een 'geprikt' inkomensniveau. Het begrip betekent letterlijk het 'meest voorkomende inkomen'. Modaal is afgeleid van het begrip modus in de statistiek.

In Nederland gebruikt men het begrip modaal inkomen als referentiepunt voor de bepaling van inkomenseffecten van maatregelen door de overheid. Het begrip is door het Nederlands Centraal Planbureau (CPB) gedefinieerd als een geprikt inkomensniveau, net onder de maximum premie-inkomensgrens voor de zorgverzekeringswet (ZVW). Het CPB gebruikt het begrip als referentiepunt in veel van zijn publicaties.

Het bruto modale inkomen is volgens het CPB in 2007 € 30.164, ca. € 2.513 per maand. In 2006 was het € 29.500.

De naam "Jan Modaal" is voortgekomen uit dit begrip. Jan Modaal wordt gebruikt om iemand met een modaal inkomen mee aan te duiden, dus behorend tot de inkomensklasse waarin de meeste mensen vallen, soms echter met de bijbetekenis "middelmatig" of "de gewone man".

Hier de link

Dus 30K maal 2 a 3 is nog altijd erg ruim lijkt me.... voor één enkele kost winnaar, als je partner dit ook nog verdient :!:
HondArd

Post by HondArd »

Ik zit (samen met mijn vrouw) toch aardig boven modaal, maar tegenwoordig kun je er niet echt goed meer gemakkelijk van rondkomen :evil:
chris

Post by chris »

genesis wrote:
chris wrote:mijn elektro waggie heeft op zn top ongeveer 80 gehaald.... maar aangezien de regelaars steeds bleven doorbranden.. :lol:

Halen die niet op hun sloffen in stoch uitvoering 120! :shock:

Genesis

hij was al een beetje oud... en niet zo gezond meer denk ik :lol:

had m van iemand over genomen voor een prikkie.. meer om te kijken of ik van elektro afwilde.. nee dus :wink:
genesis

Post by genesis »

Kan me niet voorstellen dat de mensen met een ITR op slechts 1 of 1,5 keer modaal zitten, dan gaat de "hobby" in verhouding toch wel errug veel kosten als alle vaste lasten daar ook nog vanaf moeten. :roll:

Genesis
Locked