Gangaran wrote:@silversmoke Nou slydawg stuurde mij een goede forum in de states waar ze eigenlijk 2 moertjes op elkaar schroeven en deze bijn jou kat plaatsen. Hierdoor steekt de sensor verder uit en zou je geen storing melding krijgen. Maar bij mijn CTR kon ik geen 2 moeren plaatsen, dus heb ik 1 gedaan. Kreeg vrijwel direct een melding. Eergister heb ik mijn ecu gereset en tot vandaag geen storing meer gehad, maar tis nog te vroegg om te juichen.
Bij TCC hebben ze ook een O2 Sim (modulator) voor 35 euro dacht ik. Kan je bellen als je wil. Hier zou je dan geen storing melding meer krijgen.
het probleem geraakt niet opgelost met 2 moeren ... zit zelfs met een lengte van 4 moeren ofzo en nog komt de fout trug ... kan idd eens probere met ed o2 sim ...
Wat is de diameter van die moeren ? kan zijn dat het te groot is.
Het luistert heel nouw. Er zijn er wel een aantal die probleemloos met Urvin zijn methode rondrijden. Nu heeft Urvin er maar 1 geplaatst dus..
Of idd de electrische, ben je er helemaal van af.....of Kpro!
Je moet zo'n zo'n moer gebruiken. Deze heeft een opening van 7mm, dus niet zomaar een moer gebruiken.
ah ok mja zulle zien tot nu toe is de fout nog niet trug gekomen... alleen men remmen zijn vooraan versleten :-? dus vrijdag niewue schijfremmen en blokken ... :lol: bedankt voor de info ... :-)
Even voor de mensen die een G200 willen kopen wat info. Bij mijn auto als het stationair loopt heeft hij een geluidsterkte van 50dB en bij 3k rpm 65dB, dus aardig stil. En ik heb ook geen cat, dus het valt erg mee.
Vandaag binnen gekregen. Dit is optie nr 2, om de storing melding te verwijderen of weg te laten. Deze snoer moet je aanlsuiten bij de witte kabel van je O2 sensor. Ben benieuwd of het gaat lukken. Meer updates volgen later....
Echt jammer dat casper electronics ze niet meer maakt, die waren echt plug n play, kwamen met stekkers en al, gewoon tussen de sensor pluggen en klaar.
Ja heb ik net gedaan. Meteen antwoord gekregen dat het niet meer leverbaar is. Feestje gaat dus niet door. Persoonlijk wilde ik dus een plug and play systeem hebben, maar kan nog niks vinden.
Gangaran wrote:Ja heb ik net gedaan. Meteen antwoord gekregen dat het niet meer leverbaar is. Feestje gaat dus niet door. Persoonlijk wilde ik dus een plug and play systeem hebben, maar kan nog niks vinden.
Ik zou idd mijn hitteschild moeten aanpassen. Ik denk een stukje erafg snijden, dan zou het 2de moertje kunnen passen. Deze wilde ik liever heel houden, maar is wel een optie om deze alsnog aan te passen.