typeRfan stelt zich ff voor

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
typeRfan

typeRfan stelt zich ff voor

Post by typeRfan »

Hey allemaal.

Ik zit hier al een tijdje rond te kijken op dit forum en ik dacht ik ga me nu toch maar een keer aanmelden.
Ik ben Robert ben 25jr en woon in Enkhuizen (Noord-Holland)
Momenteel rij ik nog in een Golf GTI uit '96 maar daar wil ik dit jaar zeker verandering in brengen ik wil een civic type-R gaan kopen, dus ik ben al druk aan het zoeken naar een goeie en mooie die ook nog een beetje betaalbaar is :razz:
mijn eerst auto was een Civic 1.3 uit 1991 daar heb ik een paar jaar in gereden.
Daarna heb ik nog een prelude uit 1993 gehad, en nu rij ik alweer een tijdje in een golfie rond waar ik dit jaar toch echt van af wil :D :D

ik zal ff kijken of ik foto's van me golf hier online kan krijgen haha

greetz Robert a.k.a. typeRfan

Image
dit is de prelude die ik had, heb hem helaas weg moeten doen wegens hoge kosten

Image
en dit is me golfie die ik nu heb, heb er nu alleen een andere bumperlip onder zitten
HONDA - The power of Dreams
Katana

Post by Katana »

Welkom Robert, veel plezier op het forum.

Sterkte in het vinden van je nieuwe ride, nog even volhouden in je vw :D
wilco

Post by wilco »

Het kan niet beter om van een VW........over te stappen naar een Type R.
typeRfan

Post by typeRfan »

wilco wrote:Het kan niet beter om van een VW........over te stappen naar een Type R.

haha ja dat lijkt mij ook, ik begin me VW ook al aardig zat te worden, en ik heb veel verwachtingen bij een type-R :D
eteuben

Post by eteuben »

Welkom Robert, veel succes bij de zoektocht naar een geschikte wagen.

Ben zelf ook nog steeds zoekende, maar et blijven zeldzame auto's. Niet een op-iedere-straathoek-auto, zoals een Golf (in jou geval).
MikeEp3

Post by MikeEp3 »

Welkom!
HondArd

Post by HondArd »

Welkom :zwaaien: Robert. Geduld hebben doet vaak erg pijn als je je zinnen ergens op gezet hebt. Maar met een Type-R is het bezit van de zaak het begin van het vermaak.
the_smoker

Post by the_smoker »

Geduld zal beloond worden......:-)

Welkom
vtecmoon

Post by vtecmoon »

typeRfan wrote:
wilco wrote:Het kan niet beter om van een VW........over te stappen naar een Type R.

haha ja dat lijkt mij ook, ik begin me VW ook al aardig zat te worden, en ik heb veel verwachtingen bij een type-R :D

Welkom! Vroeg me af wat je precies verwacht van een Type-R? 8)
typeRfan

Post by typeRfan »

vtecmoon wrote:
typeRfan wrote:

Welkom! Vroeg me af wat je precies verwacht van een Type-R? 8)

ja ik heb veel gelezen over de Type-R, ik heb er zelf nog nooit in gereden, maar als ik de rij-impressies mag geloven, moet het echt een fantastische auto zijn om in te rijden ook qua wegligging enzo, en die bij ongeveer 5500rpm veranderd in een verslavend race monster, en dat de type-R het de subaru's erg lastig kan maken, dat is helemaal top want een maat van me heeft namelijk een subaru impreza :twisted:
VTECRTY

Post by VTECRTY »

Welkom hier,als het een standaard gt turbo is maak je nog wel kans om m bij te houden, en misschien wel op m in te lopen, tot zover...
Voodoo

Post by Voodoo »

Welkom, succes met je zoektocht! 8)
RedSun

Post by RedSun »

Welkom!! slimme ruil ;)
Nana korobi ya oki
MasteR M

Post by MasteR M »

Robert, welkom hier! Ik kom wel redelijk uit de buurt.. (Onderdijk)
Veel plezier hier, en snel inruilen die VW!!
iLu

Post by iLu »

Tja idd type-R is idd zalig om rijden :)

welkom
gerbengtt

Post by gerbengtt »

typeRfan wrote:en dat de type-R het de subaru's erg lastig kan maken, dat is helemaal top want een maat van me heeft namelijk een subaru impreza :twisted:

mij maak je het niet snel lastig vriend! :mrgreen: had je ook maar een sub moeten kopen :wink:
maar vanharte met je nieuwe aanwinst! hele nette type r jongen! wees er zuinig op! gr gerben
mr. X

Post by mr. X »

gerbengtt wrote:
typeRfan wrote:en dat de type-R het de subaru's erg lastig kan maken, dat is helemaal top want een maat van me heeft namelijk een subaru impreza :twisted:

mij maak je het niet snel lastig vriend! :mrgreen: had je ook maar een sub moeten kopen :wink:
maar vanharte met je nieuwe aanwinst! hele nette type r jongen! wees er zuinig op! gr gerben

Stel je jezelf ook even voor.

Dat is wel zo netjes.
gerbengtt

Post by gerbengtt »

was ik ff vergeten... zal t ff regelen ;) gr gerben
Locked