Wie is Beekie?
Wie is Beekie?
Hallo Hondagekken,
Mijn naam is Jeroen Beekenkamp en in het dagelijks leven ook wel bekend als beek. Na een tijdje op jullie forum rond te hebben gekeken kwam ik erachter dat dit eigenlijk het enige forum is waar Accordrijders ruimschoots aanwezig zijn! vandaar dat ik mij ook aanmeld hiero, dit omdat ik nog lang niet uitgetuned ben met mijn Bakkie en in de hoop dat jullie mij kunnen voorzien van tips.
Zo'n ruime 2 jaar geleden was ik het gezeik met mijn Escrotjes zat en was opzoek naar een merk met een goede motorische status in het algemeen en de mogelijkheid deze opzich makkelijk te tunen, dat werd dus mijn huidige Accord CE-08 2.0 16v.
na een tijdje standaard rondgereden te hebben werd het tijd het een en ander aan modificaties uit te gaan voeren (niet dat ik hem standaart langzaam vond maar op een gegeven moment wil je altijd meer).
Wat er de afgelopen 2 jaar gedaan is:
-K&N luchtfilter (met de alu-buis prachtgeluid).
-Moroso bougiekabels en Denso bougies.
-Brandstofdrukregelaar.
-Katvervanger.
-Powerstopremmen voor en achter gecombineerd met Ferodo-DS2500.
-Veerpootbruggen.
-H&R verlagingsveren (5cm naar beneden).
-Diverse meters van Vivid waaronder:-Oliedruk, -Olietemp.,-Air/fuel ratiometer, -Brandstufdruk.
Veel is het nog niet maar ben dit jaar hoe dan ook van plan mijn uitlaat aan te gaan pakken en een MSD 6AL 6420 onstekingscomputer, inclusief een Blaster SS Coil PN8207 te laten monteren. De software van de wagen zelf is daarna de volgende stap.
Vanavond zal ik de foto's van mijn wagen plaatsen, dit omdat ik nu op m'n werk zit!!
Greetzz,
Jeroen.
Mijn naam is Jeroen Beekenkamp en in het dagelijks leven ook wel bekend als beek. Na een tijdje op jullie forum rond te hebben gekeken kwam ik erachter dat dit eigenlijk het enige forum is waar Accordrijders ruimschoots aanwezig zijn! vandaar dat ik mij ook aanmeld hiero, dit omdat ik nog lang niet uitgetuned ben met mijn Bakkie en in de hoop dat jullie mij kunnen voorzien van tips.
Zo'n ruime 2 jaar geleden was ik het gezeik met mijn Escrotjes zat en was opzoek naar een merk met een goede motorische status in het algemeen en de mogelijkheid deze opzich makkelijk te tunen, dat werd dus mijn huidige Accord CE-08 2.0 16v.
na een tijdje standaard rondgereden te hebben werd het tijd het een en ander aan modificaties uit te gaan voeren (niet dat ik hem standaart langzaam vond maar op een gegeven moment wil je altijd meer).
Wat er de afgelopen 2 jaar gedaan is:
-K&N luchtfilter (met de alu-buis prachtgeluid).
-Moroso bougiekabels en Denso bougies.
-Brandstofdrukregelaar.
-Katvervanger.
-Powerstopremmen voor en achter gecombineerd met Ferodo-DS2500.
-Veerpootbruggen.
-H&R verlagingsveren (5cm naar beneden).
-Diverse meters van Vivid waaronder:-Oliedruk, -Olietemp.,-Air/fuel ratiometer, -Brandstufdruk.
Veel is het nog niet maar ben dit jaar hoe dan ook van plan mijn uitlaat aan te gaan pakken en een MSD 6AL 6420 onstekingscomputer, inclusief een Blaster SS Coil PN8207 te laten monteren. De software van de wagen zelf is daarna de volgende stap.
Vanavond zal ik de foto's van mijn wagen plaatsen, dit omdat ik nu op m'n werk zit!!
Greetzz,
Jeroen.
VTECRob wrote:RedSun wrote:Ah ok, zie vaak een "getunede" zwarte Accord rijden in zuidoost dus dacht ff dat jij het misschien was.
Ow die had ik gister naast me staan bij het stoplicht geloof ik...
Volgens mij is het een 1.8 met spoiler, verlaagd en dikke wielen. Ziet er niet slecht uit vond ik.
Nana korobi ya oki
RedSun wrote:Dus je trok maar ff in z'n 3 op om die arme jongen een kans te geven? :lol:
Wat denk je zelf op Semi-Slicks met nat weer?
Ken je dat stukkie van Fifth Gear, waarbij Jensen Button racet tegen een motor en een powerboat?
Waarbij Tiff op een gegeven moment als commentaar geeft:
" Only above the 140mph, when the aerodynamics take over, Jensen can unleash the full power..."
Dat had ik dus bij hem ook... :lol:
En dat wist ik van te voren.. dus ben ik weggereden in z'n 2...
en pas full throtle bij 5000 toeren...
Ja, toen zat ik zo weer... op z'n achterbumper... :stoer:
Beekie wrote:Stelletje grappenmakers :lol: , wat vinden jullie van dit bakkie dan??
Niks mis met een Accord verder hoor... :thumbs:
Maar ik vind mijn type R toch erg prettig af en toe... 8)
-
jef-il-vec wrote:welkom.. ook een newbe..
nice ride! vind persoonlijk de velgen geen goeie match :wink:
maar das voor iedereen persoonlijk..
grtz jef
Ja Jef, dit zijn de lelijkste velgen die Honda ooit standaard onder een model uitgegeven heeft maar goed dit kan gelukkig vervangen worden :wink:.
14'' onder een Accord :-? .
Greetzz,
Jeroen.
-