yow, ik ben er en ben Anika aan het overhalen... die zal wel bang zijn dat er teveel van die autokneuzen komen en dat het de hele dag nergens anders overgaat...
baRt wrote:yow, ik ben er en ben Anika aan het overhalen... die zal wel bang zijn dat er teveel van die autokneuzen komen en dat het de hele dag nergens anders overgaat...
wat helemaal waar is natuurlijk
maar dat probeer ik te verhullen
Bij de vorige vergadering hebben we het ook over de mogelijkheden voor de dames gehad en dat was wel goed bevallen dacht ik.
Zo zijn we tijdens een trip naar de UK onderweg bij een shopping mall gestopt zodat de dames daar ff konden shoppen.
Aan hun wordt dus zeker ook gedacht. :wink:
boikel wrote:Kan helaas niet komen, integra staat in de winterstalling en is geschorst.
Dan rij je toch met iemand anders mee? Ik had vorige jaar ook geen Type-R rijklaar maar was er wel bij. Hopelijk dit jaar wel weer met Woolfie, maar ik weet het nog niet. :roll:
boikel wrote:Kan helaas niet komen, integra staat in de winterstalling en is geschorst.
Dan rij je toch met iemand anders mee? Ik had vorige jaar ook geen Type-R rijklaar maar was er wel bij. Hopelijk dit jaar wel weer met Woolfie, maar ik weet het nog niet. :roll:
Zonder type r geen vergadering? :-)
Is dat een vraag of een stelling? :dunno:
Als je een Type-R hebt, en je bent lid of wil lid worden, dan is het wel fijn om aan de ALV deel te nemen. Hoe je daar komt maakt dan eigenlijk niet uit, als je er maar bij bent.
Dat zou mooi zijn als dat zou kunnen. Ik woon alleen in een redelijke uithoek van het land. Zijn er misschien ook Belgen uit de buurt van Brugge of Gent die gaan? Kunnen de kosten nog gedeeld worden ook.
baRt wrote:yow, ik ben er en ben Anika aan het overhalen... die zal wel bang zijn dat er teveel van die autokneuzen komen en dat het de hele dag nergens anders overgaat...
Bij de vorige vergadering hebben we het ook over de mogelijkheden voor de dames gehad en dat was wel goed bevallen dacht ik. Zo zijn we tijdens een trip naar de UK onderweg bij een shopping mall gestopt zodat de dames daar ff konden shoppen. Aan hun wordt dus zeker ook gedacht. :wink:
Bij de dyno dag vond de mijne het wel gezellig, flink aan het kletsen geweest met de mede aanwezige dames. Mss is dat een positief punt om de negatieve invloed van de autokneusjes te compenseren.