Stief "Blue Prelude" Van Hout
-
Stief "Blue Prelude" Van Hout
Hey mannekes k zal ook snel ff iets neerpennen over mezelf
Ik ben dus Stief van Hout
Ik ben 25 jaar en woon in schilde, die knappe griet die me op de meetings vergezeld das mijne lief vrouwke Wendy.
Ik zit nu ongeveer 5 jaar met hondakes te rijden ... en ben begonnen met een lude gen 4.... Blue Prelude slaat dus idd terug op mijn (veel te vroeg) vergane prelude waar ik eeuwig aan gehecht zal blijven, tevens heb ik ook nog ruim een jaartje met een civic HB 92-95 rondgecrost ... Maar ondertussen heb ik dus iets meer dan twee jaar een ander stuk speelgoed zoals jullie verderop wel zien ... it's mine ... my own ... my precious ... my Integra Type R
maar die gaat nu wel een andere honda liefhebber zoeken want er is een kindje op komst en daarom heb ik nu een accord gekocht (beetje meer plaats nodig) waarvan later nog foto's volgen.
Ik ben dus Stief van Hout
Ik ben 25 jaar en woon in schilde, die knappe griet die me op de meetings vergezeld das mijne lief vrouwke Wendy.
Ik zit nu ongeveer 5 jaar met hondakes te rijden ... en ben begonnen met een lude gen 4.... Blue Prelude slaat dus idd terug op mijn (veel te vroeg) vergane prelude waar ik eeuwig aan gehecht zal blijven, tevens heb ik ook nog ruim een jaartje met een civic HB 92-95 rondgecrost ... Maar ondertussen heb ik dus iets meer dan twee jaar een ander stuk speelgoed zoals jullie verderop wel zien ... it's mine ... my own ... my precious ... my Integra Type R
maar die gaat nu wel een andere honda liefhebber zoeken want er is een kindje op komst en daarom heb ik nu een accord gekocht (beetje meer plaats nodig) waarvan later nog foto's volgen.
Vtec kicks ass !!!
-
-
l
blue prelude wrote:AccordTypeaRd wrote:Welkom :zwaaien: Stief. En een ITR inruilen op een Accord. Toch wel een ATR neem ik aan :idea:
ops: helaas niet nee ops:
Ok nie goe stiefke ne ATR :lol: :lol:
Luxe,ruimte,....Wa wil ne mens nog meer :wink:
-
Re: l
the_smoker wrote:"blue prelude":39rdgam6 wrote:AccordTypeaRd wrote:Welkom :zwaaien: Stief. En een ITR inruilen op een Accord. Toch wel een ATR neem ik aan :idea:
ops: helaas niet nee ops:
Ok nie goe stiefke ne ATR :lol: :lol:
Luxe,ruimte,....Wa wil ne mens nog meer :wink:[/quote:39rdgam6]
jawel maar vind er hier in den belgique maar is ne goeie :shock:
alle ge vind er wel goei maar meestal willen ze die niet wegdoen :-)
Vtec kicks ass !!!
Welkom Stief, graag wel Nederlands typen zodat we het allemaal kunnen volgen.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
-
blue prelude wrote:jawel maar vind er hier in den belgique maar is ne goeie :shock:
Hoeveel zijn er dan van verkocht in België? Ik heb de mijne daar namelijk ook gehaald, maar wat ik van de verkopende partij heb begrepen zijn er vooral zwarte verkocht.
AccordTypeaRd wrote:blue prelude wrote:jawel maar vind er hier in den belgique maar is ne goeie :shock:
Hoeveel zijn er dan van verkocht in België? Ik heb de mijne daar namelijk ook gehaald, maar wat ik van de verkopende partij heb begrepen zijn er vooral zwarte verkocht.
Heel weining, met een beetje heel veel geluk spot je hier wel eens een ITR. Ik heb al die tijd nog maar 1 ATR gespot...
-
Wat vinden jullie een juiste prijs voor een ITR met 130000km bj 10/1998
kwestie van de vershillen in prijs tussen nederland en belgië een keer te zien ... hoogste bod dat ik heb gekregen na hem 1 maand te koop te hebben staan is 8000 euro ... en da lijkt me toch wel erg weinig ... ik had gehoopt van nog 9500 eurotjes te krijgen of is dat valse hoop?
kwestie van de vershillen in prijs tussen nederland en belgië een keer te zien ... hoogste bod dat ik heb gekregen na hem 1 maand te koop te hebben staan is 8000 euro ... en da lijkt me toch wel erg weinig ... ik had gehoopt van nog 9500 eurotjes te krijgen of is dat valse hoop?
Vtec kicks ass !!!
-
-