Tein strut brace voor de ATR -> Group-Buy
Hehehe... ja das waar ook...
Bartje was live getuige van de eerste uitspraak idd.. :lol:
Maar t is wel een schatje hoor.... 8)
Frans, ik heb gister een valentijnskadootje gehad...
Althans... ik mag wat in bestelling zetten... wat ik dan van haar krijg...
Ik zal u even een mail sturen...
Bartje was live getuige van de eerste uitspraak idd.. :lol:
Katana wrote:Eveline weet goed politiek uit de hoek te komen![]()
Maar t is wel een schatje hoor.... 8)
Frans, ik heb gister een valentijnskadootje gehad...
Althans... ik mag wat in bestelling zetten... wat ik dan van haar krijg...

Ik zal u even een mail sturen...
ATR#11 wrote:Katana wrote:Is al lang onderweg :thumbs:
MHHH, heb je toevallig voor mij dan het trackingnr. Kan ik even kijken war die postbode uithangt. :-?
PB Janko
LCR wrote:Heb de mijne op valentine ontvangen. Schatje is gelijk blij, alleen heb ik hem niet gelijk erop gezet. Weet nog niet hoe en de gaskabel+houder zitten behoorlijk in de weg!
P.S
-moet de auto zo nodig opgekrik worden?
-er zit wat speling tussen de scharnieren. Moeten deze strak gedraaid worden. :?:
-Nee, als je de auto opkrikt met de bouten los vallen de dempers op straat.
-Ja, eerst de goene platen op de auto vastmaken, dan de bouten op de brace vastmaken.
Als je twijfeld niet zelf doen, ik regel nog wel een inbouw dagje bij Koot op een zaterdag voor een leuke prijs.
Gr.Frans
LCR wrote:Heb de mijne op valentine ontvangen. Schatje is gelijk blij, alleen heb ik hem niet gelijk erop gezet. Weet nog niet hoe en de gaskabel+houder zitten behoorlijk in de weg!
P.S
-moet de auto zo nodig opgekrik worden?
-er zit wat speling tussen de scharnieren. Moeten deze strak gedraaid worden. :?:
-Nee, als je de auto opkrikt met de bouten los vallen de dempers op straat.
-Ja, eerst de goene platen op de auto vastmaken, dan de bouten op de brace vastmaken.
Als je twijfeld niet zelf doen, ik regel nog wel een inbouw dagje bij Koot op een zaterdag voor een leuke prijs.
Gr.Frans[/quote]
Ik heb ook eerst de groene platen bevestigd en daarna de brace op de juiste lengte gemaakt en toen gemonteerd.
De gaskabel+houder zitten niet in de weg je moet hem alleen even demonteren anders kun je de groene platen wat moeilijk aandraaien.
En als de vpb bevestigd is past de gaskabel+houder er perfect boven.
Succes
LCR wrote::thumbs:
Bedankt voor de nuttige info heren. Kan niet wachten tot ik dat ding erop heb gezet. Weegt PRECIES 1 (lees een kilogram) kg!!!
@Katana
Who's Koot? :?:
Hey Luc,
Volgende week zaterdag komt Kar-ming ook naar Honda-Koot voor de brace. Anders kom je ook even langs, kan je gelijk kennis maken met een paar van ons. Zal wel weer op een kleine Tein/koffie meeting uitdraaien :-)