TopGear is back!

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
mr. X

Post by mr. X »

Zou dat in je contract staan dan, dat je vriendelijk moet zijn tegen iedereen die aan je hoofd komt zeuren voor foto's of hand tekeningen??

Wie zegt dat ze voor die bekendheid hebben gekozen?
Wát aandacht is leuk, maar denk ook niet dat zei dat hebben zien aankomen dat het zo'n groot succes zou worden
RedSun

Post by RedSun »

Het is idd geen vanzelfsprekendheid maar je kan er donder op zeggen dat je herkend wordt als je programma goed loopt toch?
Nana korobi ya oki
HondArd

Post by HondArd »

RedSun wrote:Dan moet je maar niet beroemd worden en eruit stappen, part of the deal.
Er zijn zat bekende mensen die wel op de foto willen en er zullen geen duizenden mensen aan hun voeten liggen daar.

Wat al opgemerkt is, Britse arogantie.

Ik kan me op een gegeven moment wel voorstellen dat het allemaal te veel wordt. Als je herhaaldelijk aangeeft dat het niet uitkomt moet je ook niet blijven aandringen als journalist zijnde. Er blijven genoeg mogelijkheden over om wél de juiste foto's te schieten en intervieuws af te nemen.
RedSun

Post by RedSun »

Klopt maar het ging om een "fan" foto en niet om journalistische praktijken dacht ik.

Tis moeilijk inschatten want we waren er niet bij. Geen idee hoe het was, stonden er 100-en mensen of vroeg 1 iemand om een foto?
Nana korobi ya oki
vtecmoon

Post by vtecmoon »

RedSun wrote:Klopt maar het ging om een "fan" foto en niet om journalistische praktijken dacht ik.

Tis moeilijk inschatten want we waren er niet bij. Geen idee hoe het was, stonden er 100-en mensen of vroeg 1 iemand om een foto?

Was dus het laatste geval. Ik stond in de "main lobby" met een paar collega's en zij liepen voorbij. Collega had dus aan Richard gevraagd of ie het goed vondt om foto's te maken. Jeremy liep gewoon door zonder reactie. Richard draaide wel om, maar zei dat ie haast had.
RedSun

Post by RedSun »

Ah kijk licht in de duisternis. Tja of ze haast hadden of niet weet je nooit maar ik had het ook gevraagd denk ik.
Nana korobi ya oki
Locked