Dat is niet leuk. Ik kreeg zelfs met mijn CAI een opmerking. Had de standaard uitlaat eronder. compleet vanaf de cat.
Plus ik werd toen weer ingehaald door de ATR's en dat moet niet kunnen hea anders bleef ik ze voor, toen ik halfgas moest doen bij het meetpunt in Zolder liepen ze in...
mr. X wrote:Plus ik werd toen weer ingehaald door de ATR's en dat moet niet kunnen hea anders bleef ik ze voor, toen ik halfgas moest doen bij het meetpunt in Zolder liepen ze in...
Heb je mij ook nooit horen zeggen Zeker een beest van een auto, puur doordat je met een (en niet boos worden) gezins auto zo hard rond het circuit kan en andere het lastig kunt maken.
als ik het goed gelezen en begrepen heb 180€(voor de opleiding).
en 1uur gratis rijden op te nemen in de namiddag.
ik dacht voor de mensen die al die opleiding gevolgd hebben
dat die kunnen rijden van s'morgens(dacht ik) anders 50Ã 60 per uur.
@mr x was jij er vorig jaar niet in augustus?
Oh sorry, niet goed gelezen, dacht dat er Zandvoort stond.
'Opleiding' heb ik dus al gehad, dus dan zou het 150 euro ofzo zijn. Nja gaan we regelen leuk circuit!!
mr. X wrote:Oh sorry, niet goed gelezen, dacht dat er Zandvoort stond.
Daar is 3 juni dit jaar iets leuks te doen. De AV Time attack. Misschien in clubverband?
Klinkt idd leuk maar ik persoonlijk ga niet met me eigen auto meedoen aan zo'n wedstrijd. Als ik op circuit rijdt is het puur voor eigen plezier en niet om de snelste tijd neer te zetten, als je mee doet aan een wedstrijd ga je veel meer op de grens rijden waardoor een fout veeel sneller gemaakt is, als je mee doet aan een wedstrijd wil je natuurlijk wel winnen!
Denk dat dit voor de ver gevorderden onder ons is en in de club zijn er daar niet zoveel van denk ik.
mr. X wrote:Tof Jammer dat de ITR tegen die tijd dan standaard is als ik hem überhoupt nog heb. Maar anders kan ik misschien met iets nieuws rondjes rijden
slydawg wrote:Klinkt idd leuk maar ik persoonlijk ga niet met me eigen auto meedoen aan zo'n wedstrijd. Als ik op circuit rijdt is het puur voor eigen plezier en niet om de snelste tijd neer te zetten, als je mee doet aan een wedstrijd ga je veel meer op de grens rijden waardoor een fout veeel sneller gemaakt is, als je mee doet aan een wedstrijd wil je natuurlijk wel winnen!