musashi tuning

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
klokkie

musashi tuning

Post by klokkie »

Hallo, kent iemand het bedrijf musashi tuning in Heerhugowaard? Zo ja, wat zijn de ervaringen bij dit bedrijf? Ik zag namelijk een advertentie staan op marktplaats:

http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... oject.html
mr. X

Post by mr. X »

Heb deze advertenties ook al een keer gezien. Meende dat hij deze ook had voor de B18 blokken ooit.

Als je toch zoveel geld wil uitgeven, zou ik het niet bij de 'eerste de beste' kopen. Geef wat meer uit en je weet zeker dat het geen productie fout is bij wijze van....
Katana

Post by Katana »

Ik ken ze niet, de naam van de Samurai Master Musashi wel..

Als ze half zo goed zijn als de naam van de Master doet vermoeden ben ik benieuwd :wink:
HONDA

Post by HONDA »

Zo heet de Japanse K-1 vechter ook maar zo goed is hij niet... :D
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Katana

Post by Katana »

Nee, een woord: Boshido

Japanse geschiedenis en filosofie
slED9e

Post by slED9e »

de steen en de sabel ;)
Mugenstyle

Musashi Tuning.

Post by Mugenstyle »

Hey beste mensen,

Ik lees hier wat sceptische gedachten over mijn bedrijf. Ik zou jullie willen uitnodigen om bij de opening van mijn nieuwe( leesandere) pand te komen kijken naar wat ik doe en kan. Ik heb in het verleden al meerdere projecten gemaakt. o.a. civic coupe d15b7 turbo, civic ee9 b16a1 v-tec turbo, crx 92'amerikaanse uitvoering b16a1 swap met turbo enz enz enz.

De producten die ik lever zijn van hoogwaardige kwaliteit en zeker geen "productiefouten "zoals hierboven vermeld word. Ik voelmij zeker niet aangevallen omdatik weet dat wat ik lever goed is. Vandaar ook mijn uitnodiging aan jullie om te laten zien dat mijn visie en kundigheid zeker van goede orde is!

Ik deel de passie van honda met jullie met heel mijn hart, ik rijd zelf een honda accord cc7 uit 94 met een H22a motor erin. Deze is momenteel aan een ombouw onderhevig naar turbo. JE pistons 1:8,5 comp. 880 precision turbo injectoren. 3"free flow uitlaat, lsd versnellingsbak, AEM, fue rail en druk regelaar, Garret turbo, RVS ramhorn spruitstuk, 38 mm wastegate, BOV, FMIC, enz enz enz. DOEL: +- 400 pk!

Ik hoop dat jullie de moeite een keer willen nemen om te komen kijken en wie weet kunnen we wat voor elkaar betekenen.

Groeten Kim Pruysen

Musashi-tuning
www.musashi-tuning.nl
[email="turbosales@custom-tuning.nl"]turbosales@custom-tuning.nl[/email]
JDMTEG

Re: Musashi Tuning.

Post by JDMTEG »

Mugenstyle wrote:Hey beste mensen,

Ik lees hier wat sceptische gedachten over mijn bedrijf. Ik zou jullie willen uitnodigen om bij de opening van mijn nieuwe( leesandere) pand te komen kijken naar wat ik doe en kan. Ik heb in het verleden al meerdere projecten gemaakt. o.a. civic coupe d15b7 turbo, civic ee9 b16a1 VTEC turbo, crx 92'amerikaanse uitvoering b16a1 swap met turbo enz enz enz.

De producten die ik lever zijn van hoogwaardige kwaliteit en zeker geen "productiefouten "zoals hierboven vermeld word. Ik voelmij zeker niet aangevallen omdatik weet dat wat ik lever goed is. Vandaar ook mijn uitnodiging aan jullie om te laten zien dat mijn visie en kundigheid zeker van goede orde is!

Ik deel de passie van honda met jullie met heel mijn hart, ik rijd zelf een honda accord cc7 uit 94 met een H22a motor erin. Deze is momenteel aan een ombouw onderhevig naar turbo. JE pistons 1:8,5 comp. 880 precision turbo injectoren. 3"free flow uitlaat, lsd versnellingsbak, AEM, fue rail en druk regelaar, Garret turbo, RVS ramhorn spruitstuk, 38 mm wastegate, BOV, FMIC, enz enz enz. DOEL: +- 400 pk!

Ik hoop dat jullie de moeite een keer willen nemen om te komen kijken en wie weet kunnen we wat voor elkaar betekenen.

Groeten Kim Pruysen

Musashi-tuning
www.musashi-tuning.nl
[email="turbosales@custom-tuning.nl"]turbosales@custom-tuning.nl[/email]

En jongens, wat zeggen we hierop?

Liefst in koor. :read: EVEN VOORSTELLEN
mr. X

Post by mr. X »

Ik vind dat iedereen een kans moet krijgen. Dat hij zichzelf niet voorsteld in het daarvoor bestemde gedeelte is iets waar je over kan zeuren, maar hij heeft het zo ongeveer wel gedaan bij een rubriek waarin hij zelf genoemd word.

Persoonlijk kom ik graag een keertje kijken...
Katana

Post by Katana »

Niet lullig bedoeld Kim, we weten graag met wie we praten.

Goed om te horen dat je ook Honda gek bent 8)

Toch het kiezen van de naam van de Master wekt erg hoge verwachtingen :wink:
RedSun

Post by RedSun »

Idd de naam klinkt goed, persoonlijk geen ervaring met dit bedrijf dus geen idee hoe of wat.

Als die H22 ploft als tie klaar is weten we genoeg :lol:

i kid i kid :wink:
Nana korobi ya oki
slED9e

Post by slED9e »

Kim, doe maar even een meeting plannen in meeting gedeelte ofzo als je in je nieuwe pand zit.
Dat is nu eens een goed plan. Hoef ik eens niet zo ver
Gelijk even testen op het vierkant
roblom

Post by roblom »

Ik stem ook voor een meeting, idd lekker dichtbij :D
slED9e

Post by slED9e »

let wel :

[quote="IvoG"]Het clubbestuur is een beetje moe geworden van mensen die zomaar allerlei rare of niet clubgerelateerde meetings plaatsen. Dus hebben we besloten dat alleen clubleden een meetingtopic kunnen starten. Als iemand die geen clublid is een meeting wil plaatsen dan kunnen ze een PM naar ons sturen (VTECCIE, IvoG, of AccordR)]
mr. X

Post by mr. X »

Scherp :thumbs:
Mugenstyle

Post by Mugenstyle »

Ok Ok , ik heb de boodschap begrepen. Maar jullie kunnen je voorstellen dat ik mij een beetje aangevallen voelde.

Ikzal de desbetreffende personene tzt de gegevens sturen van de meeting/opening die ik aan het opzetten ben.

De naam van de meester doe ik niets anders als eer aan. Ik ben zelf een serieus boeddhist en leef naar de maatstaven die Musashi ook hanteerde, dus niet zomaar een naam gepakt van leuk!!! Goed over nagedacht en met heel veel respect geleend. Ook zijn boek van vijf ringen( GO RIN NO SHO) meerdere malen gelezen. Dus ik weet waar ik aan moet voldoen om zijn naam in ere te mogen gebruiken.

Kim
Katana

Post by Katana »

Mugenstyle wrote:
De naam van de meester doe ik niets anders als eer aan. Ik ben zelf een serieus boeddhist en leef naar de maatstaven die Musashi ook hanteerde, dus niet zomaar een naam gepakt van leuk!!! Goed over nagedacht en met heel veel respect geleend. Ook zijn boek van vijf ringen( GO RIN NO SHO) meerdere malen gelezen. Dus ik weet waar ik aan moet voldoen om zijn naam in ere te mogen gebruiken.

Kim

:thumbs:
RedSun

Post by RedSun »

:worshippy: :japan:
Nana korobi ya oki
Locked