HAHA mooie foto's maskertje!!
Subaru was cker sneller!! Maar was wel leuk om achter em aan te rijden.
Nu maar hopen dat we niet geflitst waren toen we met 220 voorbij scheurden. Want tijdens terugweg zag ik wel een auto staan flitsen.
hee! zit jij niet ergens in Den Bosch op de onderwijs boulevard toevallig? er wordt daar af en toe wel eens een witte itr gespot door paar van mn maten. ik zit daar in de buurt ook op school (luzac college) maar nog nooit tegen gekomen :-)
Tis weer een tijdje geleden.....
Wat kleine update in de tussen tijd: Window Visors gemonteerd en Apex verlagingsveren zijn vervangen door HKS schroefset:
He, welkom Chop
Tzoooo Erug laag...had mijn vti ook zo laag. Apexveren icm geile koni's. :shock: zzzoooo, er waren gelijk heel veel plekken in A'dam waar ik niet meer op kon. Veren gingen weer na 2 weekjess eruit ops:
De ATR blijft lekker standaard
Auto staat inderdaad erg laag nu. Kheb nu zo ongeveer 6 a 7 cm grondspeling.
@Mr.X: Met bochten doet die veel beter dan de apex veren die ik eerst had. Een tikje harder maar ook weer niet al TE hard.
@LCR: Hahahah amsterdam is sowieso een RAMP!! Met mn apexveren was sommige drempels zelfs te veel. Laat staan nu.....denk dat ik op veel plekken gewoonweg niet meer binnen kom.
HondaFan wrote:Auto staat inderdaad erg laag nu. Kheb nu zo ongeveer 6 a 7 cm grondspeling.
@Mr.X: Met bochten doet die veel beter dan de apex veren die ik eerst had. Een tikje harder maar ook weer niet al TE hard.
@LCR: Hahahah amsterdam is sowieso een RAMP!! Met mn apexveren was sommige drempels zelfs te veel. Laat staan nu.....denk dat ik op veel plekken gewoonweg niet meer binnen kom.