crx del sol naar ITR remconversie
crx del sol naar ITR remconversie
ok ik zit dus met paar vraagjes :shock:
mn remschijven op mn del sol zijn compleet opgebruikt, en ik ben van plan een complete ITR remconversie te doen.
iemand ervaring mee?
want ik zou graag willen weten eerst en vooral,
welke onderdelen moet ik allemaal vervangen? (rempomp, zuigers, klauwen.. ?)
en dan zit ik nog met het grote probleem, ik heb ABS (de dikke shit)
moet ik nu mn ABScomputer vervangen door een ITR, door de verschillende grootte van de schijven. (en ik denk dat mn ABS nog is bij mn hoofdECU ingeplant zit, dus mss iemand enige voorstellen hoe ik die rommel gewoon kan afsluiten, aan de wielen fzo)
ok veel vragen, en hartelijk dank aan iedereen die er op 1 of meerdere kan antwoorden :wink:
ps nog laatste vraag. iemand enig idee waar een groothandel of goede verkoper van 2dehands Honda onderdelen zit.
mn remschijven op mn del sol zijn compleet opgebruikt, en ik ben van plan een complete ITR remconversie te doen.
iemand ervaring mee?
want ik zou graag willen weten eerst en vooral,
welke onderdelen moet ik allemaal vervangen? (rempomp, zuigers, klauwen.. ?)
en dan zit ik nog met het grote probleem, ik heb ABS (de dikke shit)
moet ik nu mn ABScomputer vervangen door een ITR, door de verschillende grootte van de schijven. (en ik denk dat mn ABS nog is bij mn hoofdECU ingeplant zit, dus mss iemand enige voorstellen hoe ik die rommel gewoon kan afsluiten, aan de wielen fzo)
ok veel vragen, en hartelijk dank aan iedereen die er op 1 of meerdere kan antwoorden :wink:
ps nog laatste vraag. iemand enig idee waar een groothandel of goede verkoper van 2dehands Honda onderdelen zit.
grappig.. anyway you want introduction, you'll get introduction.
Ik zet hier gewoon deze topic neer omdat hij heel dringend is snappie :wink:
garage zei dat mn remschijven nog 10 000km gingen meegaan, kheb nu na 2000 mn klauw rechtsvoor al losgereden, en moet dus dringend de stukken hebben. maar kan geen stukken bestellen als ik nog niet eens weet wat ik juist allemaal moet veranderen, en op die incompetente foolios van mn garage moet ik ook niet rekenen :roll: :evil:
Ik zet hier gewoon deze topic neer omdat hij heel dringend is snappie :wink:
garage zei dat mn remschijven nog 10 000km gingen meegaan, kheb nu na 2000 mn klauw rechtsvoor al losgereden, en moet dus dringend de stukken hebben. maar kan geen stukken bestellen als ik nog niet eens weet wat ik juist allemaal moet veranderen, en op die incompetente foolios van mn garage moet ik ook niet rekenen :roll: :evil:
- Gaskleppie
Je vraagt of hier iemand zit met ervaring met een TypeR remmen swap?
We hebben hier zo goed als allemaal al een type R. Denk je dan dat we moeten swappen naar type R remmen????
Voor onderdelen en info:
Total Car Concept.
www.totalcarconcept.com
We hebben hier zo goed als allemaal al een type R. Denk je dan dat we moeten swappen naar type R remmen????
Voor onderdelen en info:
Total Car Concept.
www.totalcarconcept.com
Het zal wel aan onze Nederlandse directheid liggen dat zoveel Belgen moeite hebben op dit forum... :roll:
Anyway, zoals Frank al aangaf swappen wij niet zoveel Type-R remmen aangezien we ze zelf al hebben. Om een duidelijk antwoord te krijgen kun je je vraag beter stellen op het delsol forum aangezien ik weet dat diverse mensen daar rijden met ITR/NSX remmen. En als je denkt dat wij onvriendelijk zijn dan moet je je daar eens niet voorstellen binnen 24 uur... zelfs ik vind die club onvriendelijk.
Anyway, zoals Frank al aangaf swappen wij niet zoveel Type-R remmen aangezien we ze zelf al hebben. Om een duidelijk antwoord te krijgen kun je je vraag beter stellen op het delsol forum aangezien ik weet dat diverse mensen daar rijden met ITR/NSX remmen. En als je denkt dat wij onvriendelijk zijn dan moet je je daar eens niet voorstellen binnen 24 uur... zelfs ik vind die club onvriendelijk.

Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Tja laat jij lekker iedereen je kont zien. Het blijft een delsol en daarvan is de berijder per definitie een kapper.... dag lieverd!
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
-
p
VTECCIE wrote:Tja laat jij lekker iedereen je kont zien. Het blijft een delsol en daarvan is de berijder per definitie een kapper.... dag lieverd!
Een kapper vteccie???? :-? :lol: :lol:
Een del sol is een goede auto maar al leg je er 500Pk in ben je nog niet sneller door de bocht on the track hoor....Je blijft met een sol rijden begrijp je....Een DEL SOL!!!
Kijk even mee waar die staat in de Top 10 werelds beste sportwagens...
1 McLaren F1
2 Ferrari F40
3 Pagani Zonda
4 Lancia Delta Integrale
5 Bugatti Veyron
6 Honda NSX/R
7 Porsche 911 2.7 997 GT3
8 Porsche 911 2.7 RS
9 Honda Integra Type R
10 Nissan Skyline R32/33/34 GT-R
Mmm ik vind hem niet..... 8)
VTECCIE wrote:Tja laat jij lekker iedereen je kont zien. Het blijft een delsol en daarvan is de berijder per definitie een kapper.... dag lieverd!
kwil jou groene kop wel is zien dan tec, als je tegen je 8800 begrenzing ziet en mij rustig ziet wegtrekken :twisted:
btw smoker? ITR beter dan een skyline :lol: lache B) en mn chassisstijfheid, al volop me bezig :wink:
-
o
crxke wrote:VTECCIE wrote:Tja laat jij lekker iedereen je kont zien. Het blijft een delsol en daarvan is de berijder per definitie een kapper.... dag lieverd!
kwil jou groene kop wel is zien dan tec, als je tegen je 8800 begrenzing ziet en mij rustig ziet wegtrekken :twisted:
Beloven beloven beloven.....Zet hem tegen gaskleppie op het circuit dan :lol: :lol: De eerste bocht en daar ligt de sol...Op zen kant,dakje,koffer,polyeshteren bumper,...... :lol:
Edit: Kijk even op Numeer 9 8)
crxke wrote:VTECCIE wrote:Tja laat jij lekker iedereen je kont zien. Het blijft een delsol en daarvan is de berijder per definitie een kapper.... dag lieverd!
Lekker belangrijk... In tegenstelling tot jouw kinderlijke ziel heb ik me allang neergelegd bij de gedachte dat er altijd iemand sneller is. Het feit dat je zo meent op te moeten scheppen met een sol zegt mij voldoende.
En nogmaals, al ben je nog zo snel het blijft een kapperswagen... :!:
Nou je mag nog 1 keer je gram halen en dan gooi ik er een slot op en dan kun jij snel naar je sol forum. Dus doe je best want het is je laatste kans in dit topic.
VTECCIE wrote:crxke wrote:VTECCIE wrote:Tja laat jij lekker iedereen je kont zien. Het blijft een delsol en daarvan is de berijder per definitie een kapper.... dag lieverd!
Lekker belangrijk... In tegenstelling tot jouw kinderlijke ziel heb ik me allang neergelegd bij de gedachte dat er altijd iemand sneller is. Het feit dat je zo meent op te moeten scheppen met een sol zegt mij voldoende.
En nogmaals, al ben je nog zo snel het blijft een kapperswagen... :!:
hehe ok :lol:
btw ten 1ste ik schep niet op met mn sol, ik wil gewoon een sol die sneller is dan een integra
ten 2de ik heb mij er ook al bij neergelegd dat er altijd snellere zullen zijn, al heb je een 500pk integra, als je een Mclaren tegenkomt (kans is wss klein), zal je het toch moeten afleggen.
en ten 3de, ik heb al genoeg sletjes geneukt door die auto alleen al, ook al genoeg nederlandse dus :twisted: en smijt em nu maar toe, maakt mij ni uit :razz: kwam hier in de 1ste instantie niet om ruzie te zoeken, maarja what happens happens, let it be