roblom wrote:Nou ik kan ze dan al vertellen dat ze dat op die manier niet gaan lukken.
Als ik dit zo hoor dan zou ik eens op zoek gaan naar een op dit gebied iets meer ervaren bedrijf.
zoals ? en weet jij een oplossing dan ?
silversmoke wrote:geen idee van de code eerlijk gezegd maar het iis het oranje lampje dat beschreven staat als fout bij de uitlaatgassen ... heb een volledige lijn gestoken met catvervanger... toen is de fout opgetreden... heb het probere te verhelpe door racecat te steken omdat mijn vorige zonder cat was ...
riddertje wrote:silversmoke wrote:geen idee van de code eerlijk gezegd maar het iis het oranje lampje dat beschreven staat als fout bij de uitlaatgassen ... heb een volledige lijn gestoken met catvervanger... toen is de fout opgetreden... heb het probere te verhelpe door racecat te steken omdat mijn vorige zonder cat was ...
2 opties
ofwel O² sim steken
ofwel K-pro steken dan kan je het uitschakelen
213 pk met een 1.6 esi? hoe krijg je dat voor elkaar???silversmoke wrote:riddertje wrote:silversmoke wrote:geen idee van de code eerlijk gezegd maar het iis het oranje lampje dat beschreven staat als fout bij de uitlaatgassen ... heb een volledige lijn gestoken met catvervanger... toen is de fout opgetreden... heb het probere te verhelpe door racecat te steken omdat mijn vorige zonder cat was ...
2 opties
ofwel O² sim steken
bedankt heb em net trug gan hale het is momenteel opgelost met iet zoals de o2 sim ... 213 pk op de testbank ... gene al te slecht resultaat vind ik persoonlijk nu afwachte naar een nieuwe computer ... morge worden ze getest ... nog tips mss ? :lol:
VTECRTY wrote:213 pk met een 1.6 esi? hoe krijg je dat voor elkaar???silversmoke wrote:riddertje wrote:silversmoke wrote:geen idee van de code eerlijk gezegd maar het iis het oranje lampje dat beschreven staat als fout bij de uitlaatgassen ... heb een volledige lijn gestoken met catvervanger... toen is de fout opgetreden... heb het probere te verhelpe door racecat te steken omdat mijn vorige zonder cat was ...
2 opties
ofwel O² sim steken
bedankt heb em net trug gan hale het is momenteel opgelost met iet zoals de o2 sim ... 213 pk op de testbank ... gene al te slecht resultaat vind ik persoonlijk nu afwachte naar een nieuwe computer ... morge worden ze getest ... nog tips mss ? :lol:
VTECRTY wrote:dat kon ik niet vinden in je voorsteltopic,misschien overheen gelezen. problemen dus nu verholpen?