even voorstellen

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
silversmoke

Post by silversmoke »

roblom wrote:Nou ik kan ze dan al vertellen dat ze dat op die manier niet gaan lukken.
Als ik dit zo hoor dan zou ik eens op zoek gaan naar een op dit gebied iets meer ervaren bedrijf.

zoals ? en weet jij een oplossing dan ?
riddertje

Post by riddertje »

silversmoke wrote:geen idee van de code eerlijk gezegd maar het iis het oranje lampje dat beschreven staat als fout bij de uitlaatgassen ... heb een volledige lijn gestoken met catvervanger... toen is de fout opgetreden... heb het probere te verhelpe door racecat te steken omdat mijn vorige zonder cat was ...

2 opties

ofwel O² sim steken
ofwel K-pro steken dan kan je het uitschakelen
slydawg

Post by slydawg »

De ecu wordt toch wel steeds gereset neem ik aan?
Anders kan je allerlei soorten catten plaatsen maar die melding zal blijven.
silversmoke

Post by silversmoke »

riddertje wrote:
silversmoke wrote:geen idee van de code eerlijk gezegd maar het iis het oranje lampje dat beschreven staat als fout bij de uitlaatgassen ... heb een volledige lijn gestoken met catvervanger... toen is de fout opgetreden... heb het probere te verhelpe door racecat te steken omdat mijn vorige zonder cat was ...

2 opties

ofwel O² sim steken

bedankt heb em net trug gan hale het is momenteel opgelost met iet zoals de o2 sim ... 213 pk op de testbank ... gene al te slecht resultaat vind ik persoonlijk nu afwachte naar een nieuwe computer ... morge worden ze getest ... nog tips mss ? :lol:
silversmoke

Post by silversmoke »

slydawg wrote:De ecu wordt toch wel steeds gereset neem ik aan?
Anders kan je allerlei soorten catten plaatsen maar die melding zal blijven.

ecu wordt altijd gereset :razz:
VTECRTY

Post by VTECRTY »

silversmoke wrote:
riddertje wrote:

2 opties

ofwel O² sim steken

bedankt heb em net trug gan hale het is momenteel opgelost met iet zoals de o2 sim ... 213 pk op de testbank ... gene al te slecht resultaat vind ik persoonlijk nu afwachte naar een nieuwe computer ... morge worden ze getest ... nog tips mss ? :lol:
213 pk met een 1.6 esi? hoe krijg je dat voor elkaar???
silversmoke

Post by silversmoke »

VTECRTY wrote:
silversmoke wrote:
riddertje wrote:

2 opties

ofwel O² sim steken

213 pk met een 1.6 esi? hoe krijg je dat voor elkaar???

is geen 1.6 esi meer ... :p heb nu CTR 2.0 :lol:
VTECRTY

Post by VTECRTY »

dat kon ik niet vinden in je voorsteltopic,misschien overheen gelezen. problemen dus nu verholpen?
silversmoke

Post by silversmoke »

VTECRTY wrote:dat kon ik niet vinden in je voorsteltopic,misschien overheen gelezen. problemen dus nu verholpen?

ja momenteel zijn ze opgelost weet natuurlijk niet of ze nog zulle trug komen maar heb al redelijk getest en is nog steeds weg zodus is el inorde... nu nadenken over het volgende... en afwachte naar de nieuwe test voor een nieuwe computer... :twisted:
Locked