Nieuwe motor voor FRV

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
Locked
RedSun

Nieuwe motor voor FRV

Post by RedSun »

Honda gaat de 1,8-liter motor die leverbaar is in de Civic leveren in de FR-V midi-mpv.

Op de Autobeurs in Parijs presenteert Honda de 2007-uitvoering van de FR-V. Honda belooft kleine wijzigingen aan de binnen- en buitenkant en bovendien wordt er een nieuwe motor aan het programaa toegevoegd. Dat is de 1,8-liter i-VTEC met 140 pk en een maximaal koppel van 174 Nm.
Hoe de vernieuwde FR-V er precies uit komt te zien en wat de prestaties zijn met de nieuwe motor, weten we over een paar weken. Overigens kent de FR-V in ons land weinig liefhebbers. Van de zeszitter zijn sinds de komst eind 2004 754 exemplaren verkocht. Tot en met juli van dit jaar staat de teller op 231 stuks
Nana korobi ya oki
boebla100

Post by boebla100 »

ja daar ben ik er eentje van moet eerlijk zeggen heb wel eens betere honda's gehad had hem gekocht omdat ik een groot gezin heb daar is hij wel fijn voor zeker met die 6de plaats van voor alleen vind ik de 2.2 diesel een beetje tegenvallen met verbruik ze geven op een 6.4 maar moet vreed mijn best doen om onder de 7.5 l-100 km te blijven.
of ik hard rij bedoel je vering of de bandenspanning?
HondArd

Post by HondArd »

het is wel een erg lange zin zonder noodzakelijke punten en komma's leest erg lastig zo.

ps.
LCR

Post by LCR »

Tja...verbaas me niks, zo weinig verkocht.
Heb destijds een 2.0L executive van de dealer gehad om te proberen. Nou,dat ding was niet vooruit te branden. Persoonlijk vind ik een FRV leuk uit zien, maar rijeigenschappen waren niet goed (voor mij dan)
Doe maar liever een ATR met trekhaak :wink:
Locked