Velgenreiniger die echt werkt.
Velgenreiniger die echt werkt.
Heren,
Deze tip op zich komt van een ander forum, maar hieronder MIJN ervaring:
Heb je een hekel aan uren poetsen om je velgen schoon te krijgen van al het vuil, teer, vet...enz, en je bent het beu om tig euro aan "velgenreiniger" uit te geven, hier de tip:
Ovenreiniger van het Kruidvat (spuitbus)
Spul roelt grote tijd. Heb het op mijn witte ITR velgen geprobeerd. Spul erop, half uurtje intrekken....ff met een wasborstel ofzo poetsen....afspoelen...en glimmie zijn de velgjes weer.
Het werkt bij mij zo ongelofelijk goed.
Had al sinds de R in mijn bezit is last van zwarte pitjes en vlekjes, die er met geen mogelijkheid af waren te krijgen, maar dit spul haalt het er zeer goed vanaf.
Heb nu de velgen achter 2 keer behandeld, en voor 1 keer.
Achter is zo goed als schoon nu, voor is extreem verbeterd....nog een keer of 2 en dan moet alles weer als nieuw zijn, op de beschadigingen na....
Ik moet alleen wel melden dat mijn (onze witte R) velgen gespoten zijn, ik weet niet of het schadelijk is voor chromen velgen, of andere type velgen.....maar je kan altijd een klein plekje proberen aan de binnenkant van je velg! 8)
Deze tip op zich komt van een ander forum, maar hieronder MIJN ervaring:
Heb je een hekel aan uren poetsen om je velgen schoon te krijgen van al het vuil, teer, vet...enz, en je bent het beu om tig euro aan "velgenreiniger" uit te geven, hier de tip:
Ovenreiniger van het Kruidvat (spuitbus)
Spul roelt grote tijd. Heb het op mijn witte ITR velgen geprobeerd. Spul erop, half uurtje intrekken....ff met een wasborstel ofzo poetsen....afspoelen...en glimmie zijn de velgjes weer.
Het werkt bij mij zo ongelofelijk goed.
Had al sinds de R in mijn bezit is last van zwarte pitjes en vlekjes, die er met geen mogelijkheid af waren te krijgen, maar dit spul haalt het er zeer goed vanaf.
Heb nu de velgen achter 2 keer behandeld, en voor 1 keer.
Achter is zo goed als schoon nu, voor is extreem verbeterd....nog een keer of 2 en dan moet alles weer als nieuw zijn, op de beschadigingen na....
Ik moet alleen wel melden dat mijn (onze witte R) velgen gespoten zijn, ik weet niet of het schadelijk is voor chromen velgen, of andere type velgen.....maar je kan altijd een klein plekje proberen aan de binnenkant van je velg! 8)
-
-
o
AccordTypeaRd wrote:Misschien wel als je het eerst smelt en het er warm opsmeert :roll: ....
.... :razz:
Woehahahha :lol: :lol:
ik gebruik van dat super-duper-mega proffesional spul op mn werk... ze runnen sinds kort namelijk ook een wasservice voor klanten, en er is net schijnbaar één van de beste wasstraten op de markt geinstalleerd, met nano wax of iets dergelijks
dus van mijn wielen kan je op dit moment gerust eten, zo schoon zijn ze...alle troep, zelfs die onverwijderbaar leek is eraf. 8)
zelfde geld voor de lak...zelfs rolls royce's gaan door die straat heen :shock:

dus van mijn wielen kan je op dit moment gerust eten, zo schoon zijn ze...alle troep, zelfs die onverwijderbaar leek is eraf. 8)
zelfde geld voor de lak...zelfs rolls royce's gaan door die straat heen :shock: