Korte rallycursus in Evo
Korte rallycursus in Evo
He, zijn er mensen die interesse hebben in de Evo aktie van autovisie?
280 de man, halve dag rijden in een Evo VIII op Niederhein, een voormalig milltaire vliegveld net over de grens bij Nijmegen.
12 maart, tijden zijn 08:15-12:30 en 12:45-17:00
13 maart
10 april
11 april
Daarna misschien stiekem mijn ATR aan de tand voelen :twisted:
280 de man, halve dag rijden in een Evo VIII op Niederhein, een voormalig milltaire vliegveld net over de grens bij Nijmegen.
12 maart, tijden zijn 08:15-12:30 en 12:45-17:00
13 maart
10 april
11 april
Daarna misschien stiekem mijn ATR aan de tand voelen :twisted:
Autovisie kopen :lol: (staat meer info) of
www.autovisie.nl.
Daar moet je een mailtje sturen met je gegevens en aangeven voor welke aktie. Bij deze: Evo V111 en de datum.
Zij gaan dan kijken of er plekken die dag beschikbaar zijn. Ik zelf moet nog horen of het kan op maandag (mrt)
www.autovisie.nl.
Daar moet je een mailtje sturen met je gegevens en aangeven voor welke aktie. Bij deze: Evo V111 en de datum.
Zij gaan dan kijken of er plekken die dag beschikbaar zijn. Ik zelf moet nog horen of het kan op maandag (mrt)
Tis erug gezellig geweest in Niederrhein
De EVO die ik ter beschikking kreeg was een rallyversie, dus helemaal gestript en voorzien van rolkooi, vijfpunts, bla,bla,bla
Helemaal geen turbo gat of andere lelijke dingen die het rijden lelijk maken :lol:
Met de instructeur was echt lachen :lol: :lol:
Die gozer werd soms echt gek:
-Pas op, je rijdt de banden zo eraf man!!!!!!!
-KIJKEN, KIJKEN... 8) !!!
-GEEEN HANDREM gebruiken!!!!
-Bent je taxichauffeur ofzo??!!!! BEIDEN handen op het stuur!!!!
-Vind je dat je zo snel gaat???!!! Piepende banden en veel rook??!
-Luister naar me.. dat doen ze bij de rally ook??!! Urhh....meneer, ik zei al dat ik :twisted: heel slecht kan luisteren :lol: :lol:
Was de moeite zeker waard incl. de enge lange file bij Venlo :evil:
Foto....
Dit kan echt niet hoor....je mist compleet de bocht
ZOOO moet het...
Beest naast de Beauty
Nice Rides
laatste foto

De EVO die ik ter beschikking kreeg was een rallyversie, dus helemaal gestript en voorzien van rolkooi, vijfpunts, bla,bla,bla
Helemaal geen turbo gat of andere lelijke dingen die het rijden lelijk maken :lol:
Met de instructeur was echt lachen :lol: :lol:
Die gozer werd soms echt gek:
-Pas op, je rijdt de banden zo eraf man!!!!!!!
-KIJKEN, KIJKEN... 8) !!!
-GEEEN HANDREM gebruiken!!!!
-Bent je taxichauffeur ofzo??!!!! BEIDEN handen op het stuur!!!!
-Vind je dat je zo snel gaat???!!! Piepende banden en veel rook??!
-Luister naar me.. dat doen ze bij de rally ook??!! Urhh....meneer, ik zei al dat ik :twisted: heel slecht kan luisteren :lol: :lol:
Was de moeite zeker waard incl. de enge lange file bij Venlo :evil:
Foto....

Dit kan echt niet hoor....je mist compleet de bocht

ZOOO moet het...

Beest naast de Beauty

Nice Rides

laatste foto

Heren en dame,
Het was ECHT de moeite waard!!!
De Evo was ECHT top alhoewel ik denk dat ze het vermogen wat teruggeschroefd hebben om alles save te houden :evil: .Acceleratie was niet echt bruut te noemen maar wel snel. Op de vraag of de Evo veel onderhoud nodig had antwoordde de man: Nee, standaard is ie sterk genoeg. Top machine, alleen de banden moet je te vaak vervangen :lol:
P.S: Met de Type R club zou het echt werelds zijn :twisted: NOG meer rook :lol: :lol:
Het werd ECHT leuk toen we alleen mochten rijden!! :lol: Toch maar stiekem handrem :lol: :lol: en verloor de auto in een haakse bocht.
Het was ECHT de moeite waard!!!
De Evo was ECHT top alhoewel ik denk dat ze het vermogen wat teruggeschroefd hebben om alles save te houden :evil: .Acceleratie was niet echt bruut te noemen maar wel snel. Op de vraag of de Evo veel onderhoud nodig had antwoordde de man: Nee, standaard is ie sterk genoeg. Top machine, alleen de banden moet je te vaak vervangen :lol:
P.S: Met de Type R club zou het echt werelds zijn :twisted: NOG meer rook :lol: :lol:
Het werd ECHT leuk toen we alleen mochten rijden!! :lol: Toch maar stiekem handrem :lol: :lol: en verloor de auto in een haakse bocht.
Yep, ATR is ATR, Evo is Evo
Heb wel lekker kunnen genieten die 4 uren in de ATR. Niet eens last van pijn in mijn bipske :wink:
Toch zou ik de Evo niet zo snel willen kopen :?:
@ vtecmoon: Autovisie vaker checken dan.
@ Katana: tis idd een oud vliegveld. Toestellen van Ryanair (spel ik het goed?) steeg af en toe op. Die jetblast-wall was voor de dubbele uitlaat van de ATR :twisted:
Heb wel lekker kunnen genieten die 4 uren in de ATR. Niet eens last van pijn in mijn bipske :wink:
Toch zou ik de Evo niet zo snel willen kopen :?:
@ vtecmoon: Autovisie vaker checken dan.
@ Katana: tis idd een oud vliegveld. Toestellen van Ryanair (spel ik het goed?) steeg af en toe op. Die jetblast-wall was voor de dubbele uitlaat van de ATR :twisted: