weet iemand van jullie of de mistlampen van de gewone accord gelijk zijn aan diegene voor een ATR.??????
Ben aan het kijken voor een setje maar kom nog niet veel tegen. En bij dealer vragen ze € 300,- voor een setje met schakelaaar Zal het wel waard zijn maar vindt het nogal pittig.
Goed (bijvoorbeeld) Marktplaats in de gaten houden..Ik heb daar zelf een setje gekocht voor mijn '99 accord voor 75 euro (compleet nieuw in doos, moest alleen zelf een schakelaar halen bij de Honda-dealer)
Zal spoedig een foto ervan plaatsen, dan kun je zien dat het (voor deze jaartallen in ieder geval) precies dezelfde set is.
Goed (bijvoorbeeld) Marktplaats in de gaten houden..Ik heb daar zelf een setje gekocht voor mijn '99 accord voor 75 euro (compleet nieuw in doos, moest alleen zelf een schakelaar halen bij de Honda-dealer)
Zal spoedig een foto ervan plaatsen, dan kun je zien dat het (voor deze jaartallen in ieder geval) precies dezelfde set is.
Greetz, W-ice
Dan ben je me waarschijnlijk net voor voor geweest. Zit al een poosje daar te kijken maar nog niets gevonden. Maar komt vanzelf,
Greetz, W-ice
Dan ben je me waarschijnlijk net voor voor geweest. Zit al een poosje daar te kijken maar nog niets gevonden. Maar komt vanzelf, [/quote:3g1ouxvv]
verschil moet er zijn he :wink:
Zal ff een seintje geven wanneer ik weer een setje tegenkom!