Voor alle filmpjes, auto gerelateerde foto's en meeting verslagen
-
JDMTEG
- Posts: 2820
- Joined: Sun Mar 26, 2006 12:31 am
Post
by JDMTEG »
Dan lijkt me zo een JDM CTR toch wel een stuk interessanter.
Kortere verhoudingen, LSD, hardere ophanging, lichter vliegwiel.
Vraag me af waarom dat hier niet kon. :-?
-
Sinister
- Posts: 900
- Joined: Mon Jan 08, 2007 12:23 pm
Post
by Sinister »
Hoeveel pk heeft die integra dat is een DC5 zeker?
compleet ander model wel als de DC2.
-
badboy4life
- Posts: 17
- Joined: Tue Oct 24, 2006 10:34 am
Post
by badboy4life »
dc5 220pk dacht ik.
If it ain't a Type R, it ain't a tight car.
-
S.J.
- Posts: 1410
- Joined: Sat Jan 13, 2007 1:29 am
Post
by S.J. »
yup is de DC2 facelift 220 pk, en de JDM ep3 facelift heeft volgensmij 216 pk
-
HONDA
- Posts: 4475
- Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm
Post
by HONDA »
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
-
S.J.
- Posts: 1410
- Joined: Sat Jan 13, 2007 1:29 am
Post
by S.J. »
yup al gebeurd
-
JDMTEG
- Posts: 2820
- Joined: Sun Mar 26, 2006 12:31 am
Post
by JDMTEG »
S.J. wrote:yup is de DC2 facelift 220 pk
Nope, is de DC
5 facelift.
-
S.J.
- Posts: 1410
- Joined: Sat Jan 13, 2007 1:29 am
Post
by S.J. »
ITR897 wrote:S.J. wrote:yup is de DC2 facelift 220 pk
Nope, is de DC
5 facelift.
ja sorry mijn fout