Misschien een vreemde vraag...
Maarre standaard heeft de ATR een alarm systeem volgens mij.
Hoe werkt ie eigenlijk :dunno: ?
Heb vernomen dat hij alleen afgaat als de auto bijv. van zijn plaats opgekrikt wordt of iets dergelijks. Vaag.....
LCR wrote:Misschien een vreemde vraag... Maarre standaard heeft de ATR een alarm systeem volgens mij. Hoe werkt ie eigenlijk :dunno: ? Heb vernomen dat hij alleen afgaat als de auto bijv. van zijn plaats opgekrikt wordt of iets dergelijks. Vaag.....
Ja, de ATR heeft een standaard alarm.
Hoe werkt het:
Inschaken gaat tegelijk met het Deadlock (sleutel 2 maal omdraaien om op slot te doen). Slot schakeld na 10-20 sec in.
Je kan het testen met je achterklep.
LCR wrote:Thx Maar het stelt erug weining voor...d8 meer aan een vette alarmsysteem :roll:
Met de tweede keer op de knop drukken, activeer je de dead-lock...das dan weer extra :-) Je krijgt de deuren dan ook met geen mogelijkheid open vanuit buiten of binnen.
Die dubbele lock is erug vet :worshippy:
Toen jij dat liet zien had ik zoiets van :shock: , tis voor het eerst dat ik dat zag en dat voor een Honda. En die pompje ook...
Kan wel een nadeel zijn. Vind het opeens eng om zelf opgesloten te worden.
Jigsaw: dead-locked in your ATR and got only a iron stick in your..... :lol: he he he...
LCR wrote:Kan wel een nadeel zijn. Vind het opeens eng om zelf opgesloten te worden. Jigsaw: dead-locked in your ATR and got only a iron stick in your..... :lol: he he he...
:lol:
Goeie!
Gisteren nog de 3e aflevering gezien in de bios. Goede verhaal-lijn zeg, sow!