Beste Type R
Beste Type R
Welke Type R vinden de mensen van hier het beste??
Tuurlijk heeft niet iedereen erin gereden, maar gewoon zijn persoonlijke voorkeur. NSX-R, EK-R, CTR, ATR, ITR....
Mijn favoriet:
NSX-R (omdat deze zo goed als onbereikbaar is :lol: )
EK-R :twisted:
ITR
ATR
CTR
Tuurlijk heeft niet iedereen erin gereden, maar gewoon zijn persoonlijke voorkeur. NSX-R, EK-R, CTR, ATR, ITR....
Mijn favoriet:
NSX-R (omdat deze zo goed als onbereikbaar is :lol: )
EK-R :twisted:
ITR
ATR
CTR
1. NSX-R (de alpha en de omega)
2. ITR DC2 (daar kan weinig twijfel over zijn...)
3. CTR EK9 (geweldig apparaat)
4. ITR DC5 (mooie opvolger van de DC2)
5. ATR (mooie looks maar naar mijn mening te weinig R, 4 deuren?)
6. CTR (heeft mij nooit kunnen bekoren)
2. ITR DC2 (daar kan weinig twijfel over zijn...)
3. CTR EK9 (geweldig apparaat)
4. ITR DC5 (mooie opvolger van de DC2)
5. ATR (mooie looks maar naar mijn mening te weinig R, 4 deuren?)
6. CTR (heeft mij nooit kunnen bekoren)
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
-
- Gaskleppie
Wel grappig, ik zou ook zeker een zelfde top 5 hebben maar wie heeft daadwerkelijk in alle auto's gereden? Tuurlijk een NSX is vet maar wie weet bevalt hij sommige mensen niet.... ja ik weet het ik roep allerlei reply's op me af :lol:
Maar toch, autokeuze is heel persoonlijk.....
Voor degene die vaak naar de Ikea gaat is een NSx toch niet echt aan te raden....
En waarom heeft een ATR 2 deuren teveel om een vette sportwagen te zijn?
Sommige die dat zeggen kwijlen wel bij een Evo of Sub... :dunno:
Maar toch, autokeuze is heel persoonlijk.....
Voor degene die vaak naar de Ikea gaat is een NSx toch niet echt aan te raden....
En waarom heeft een ATR 2 deuren teveel om een vette sportwagen te zijn?
Nana korobi ya oki
Als je vaak naar Ikea gaat, dan is de EK-R de absolute winner!!!!!! :worshippy:
Toen ik moest verhuizen heb ik 'heel Ikea' in mijn VTI gedaan.
Achterbank neerklappen en vtec-en naar huis, want ze sluiten ook weleens :wink:
Met de ATR :cry: wordt dat een probleem. Ik verkoop de VTI nl als ik het verkoopklaar heb gemaakt (APK, nieuwe banden voor, oppoetsen vanwege rode kleur en lekker schoonzuigen die handel) Iemand al interesse?
Toen ik moest verhuizen heb ik 'heel Ikea' in mijn VTI gedaan.
Achterbank neerklappen en vtec-en naar huis, want ze sluiten ook weleens :wink:
Met de ATR :cry: wordt dat een probleem. Ik verkoop de VTI nl als ik het verkoopklaar heb gemaakt (APK, nieuwe banden voor, oppoetsen vanwege rode kleur en lekker schoonzuigen die handel) Iemand al interesse?
RedSun wrote:En waarom heeft een ATR 2 deuren teveel om een vette sportwagen te zijn?
Een ATR vergelijken met een EVO is, met alle vormen van respect, een belediging voor de EVO. Een EVO is simpelweg op alle fronten beter... hands down.
Overigens is die vergelijking ook niet het doel van dit topic. Ik gaf aan dat de ATR, naar mijn mening, voor een Type-R teveel deuren heeft. Het woord sportwagen is hierbij niet gevallen.
Voor de goede orde, ik vind de ATR in het wit een geweldig mooie wagen maar ik vind het niet genoeg rauwe R.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
RedSun wrote:Wel grappig, ik zou ook zeker een zelfde top 5 hebben maar wie heeft daadwerkelijk in alle auto's gereden? Tuurlijk een NSX is vet maar wie weet bevalt hij sommige mensen niet.... ja ik weet het ik roep allerlei reply's op me af
Ben er zeker van dat de NSX-R mij zou bevallen.
Toen ik mijn ITR in 2000 bestelde had ik er ook nog niet mee gereden en hij bevalt me nu nog steeds. 8)