CTR vs Golf Gti
Dat klopt, op een circuit kan een geoefende rijder met een itr wél snellere auto's aan zoals een 911, skyline's, rx-7's enz enz
Een itr is een veel makkelijkere auto om Zandvoort snel mee te ronden als b.v. een S2000 of Porsche 911... Dan moet je echt goed kunnen sturen om een Itr incl goede rijder voorbij te gaan!
Een itr is een veel makkelijkere auto om Zandvoort snel mee te ronden als b.v. een S2000 of Porsche 911... Dan moet je echt goed kunnen sturen om een Itr incl goede rijder voorbij te gaan!

AIYOKU wrote:ITR897 wrote:Heb ook eens gewonnen van een Lancia Delta HF Integrale. Achteraf zij die jongen wel dat hij zich mis schakelt had tussen 3 en 4.
En dan win je natuurlijk. :wink:
Dat vind ik toch wel knap, van 3 naar 4 is recht naar achteren :lol:
Nu je het zegt. Ik denk dat ik mij vergis. :roll: Het zal wel van 2 naar 3 zijn geweest. Alleszins hij had zich mis schakelt.
Joanne wrote:Ja ik dacht dat je bedoelde als je hem niet goed in zn vier zet dat je hem dan in zn 6 óf in reverse zet... :brunnette:
Er zit een beveiliging op de achteruit. Pas als je eerst de versnellingsbak in z'n vrij hebt gezet kun je pas naar achteruit schakelen. Erg handig van de Japanse merken, bij de Europeanen moet je óf een ring omhoog trekken of de pook induwen om 'em in z'n achteruit te krijgen.
Wees daar maar blij om...
De achteruit is één van de weinige dingen die wel normaal werkt.

De achteruit is één van de weinige dingen die wel normaal werkt.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Nou okee...
Kwam dus vandaag weer eens iets leuks tegen.
Nou moet ik zeggen dat ik heel toevallig nét voor dit voorval mijn CTR velgen van de voorkant afgehaald had, en daar mijn oude velgen (veel zwaardere) op had gelegd omdat die banden om de CTR velgen te erg waren afgesleten om nog mee door te rijden, laat ze binnenkort omleggen.
Goed. Rijden richting snelweg, komt er een zwarte Impreza WRX STI model 2005 achter ons aangeschoten die er blijkbaar wel zin in had :-).
Ken daar de weg goed dus ging richting de 2 baans weg zodat we vrij spel zouden hebben.
Ik stond voor hem bij het stoplicht. We moeten dan een bocht maken, waarna we langs elkaar konden komen. Ik hield dus even in totdat ik zag dat hij erlangs kon gaan. Hij gaat, ik op het gas en vriend die er langs zat filmde dit voorval.
Sjee ding peerde eruit!
Nou had ik dan wél een passagier en die zwaardere velgen. Maar hij was zeker sneller!
Echter in de 3 opvolgende (écht lomp genomen) bochten raakte hij me niet kwijt :-)
Kan ik ergens een 3gp (dus gemaakt met nokia telefoon) filmpje op internet plaatsen? Misschien wel leuk voor de rest om dit te zien.
Ben benieuwd of er iets aan de Subaru was gebeurt...
Kwam dus vandaag weer eens iets leuks tegen.
Nou moet ik zeggen dat ik heel toevallig nét voor dit voorval mijn CTR velgen van de voorkant afgehaald had, en daar mijn oude velgen (veel zwaardere) op had gelegd omdat die banden om de CTR velgen te erg waren afgesleten om nog mee door te rijden, laat ze binnenkort omleggen.
Goed. Rijden richting snelweg, komt er een zwarte Impreza WRX STI model 2005 achter ons aangeschoten die er blijkbaar wel zin in had :-).
Ken daar de weg goed dus ging richting de 2 baans weg zodat we vrij spel zouden hebben.
Ik stond voor hem bij het stoplicht. We moeten dan een bocht maken, waarna we langs elkaar konden komen. Ik hield dus even in totdat ik zag dat hij erlangs kon gaan. Hij gaat, ik op het gas en vriend die er langs zat filmde dit voorval.
Sjee ding peerde eruit!
Nou had ik dan wél een passagier en die zwaardere velgen. Maar hij was zeker sneller!
Echter in de 3 opvolgende (écht lomp genomen) bochten raakte hij me niet kwijt :-)
Kan ik ergens een 3gp (dus gemaakt met nokia telefoon) filmpje op internet plaatsen? Misschien wel leuk voor de rest om dit te zien.
Ben benieuwd of er iets aan de Subaru was gebeurt...
Sloot gister achter een gele S2000 aan bij de stoplichten op de N201 richting Hoofddorp waar de snelheid van 70km/h naar 80km/h gaat en de weg van 2 naar 3 baans.
Licht op groen, hij sprint er vandoor, ik dus erachteraan maar toen ie door had dat ik op z'n achterbumper bleef plakken hield ie het voor gezien. Maar wat een zwarte troep kwam er uit z'n uitlaten tijdens de hele sprint, leek erger dan een diesel!! Was van 0- +/-160km/h.
Daarna ik rustig er voorbij, bleef recht voor zich uitkijken alsof ie oogkleppen op had, dacht waarschijnlijk dat ie me makkelijk zoek zou rijden.
Licht op groen, hij sprint er vandoor, ik dus erachteraan maar toen ie door had dat ik op z'n achterbumper bleef plakken hield ie het voor gezien. Maar wat een zwarte troep kwam er uit z'n uitlaten tijdens de hele sprint, leek erger dan een diesel!! Was van 0- +/-160km/h.
Daarna ik rustig er voorbij, bleef recht voor zich uitkijken alsof ie oogkleppen op had, dacht waarschijnlijk dat ie me makkelijk zoek zou rijden.