LCR (update)

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
LCR
Posts: 2042
Joined: Sun Dec 31, 2006 12:04 am
Contact:

LCR (update)

Post by LCR »

Hoi allen,
Ik zal mij fff voorstellen. Ben Luc en woonachtig in Noord-Holland.
Sinds kort in het bezit van een ATR
Foto's zullen spoedig volgen

Verder nog als 2e ride een EK-VTI. Heb de laatste dagen een beetje zitten vergelijken en moet wel zeggen dat die 2 niet erg ver van elkaar verschillen qua rijden in het openbaar.(Circuit volgt :twisted :)

P.S
Ken, bedankt voor het voorstellen aan Karming :wink:
Karming, bedankt voor je tips en het laten zien van je ride :wink:

FOTO'S
Front
Image
Ass
Image[/img]
interieur (standaard natuurlijk)
Image

even wat doorgespaard en het resultaat is...
Image

Natuurlijk komt deze mooie REcaro in de VTI :wink:
Image
Image


:!: :!:
Aangezien na de Time Attack mijn Mugen naar de kl*te zijn heb ik weer wat remkrachtspulletjes besteld. Dit keer ga ik voor de Project Mu Pure Plus (en ook de Mugen :twisted: maar gesteld,maar dan alleen voor circuitgebruik) . Goede verhalen gehoord.......en niet duur.

Image

Image

Verder
*stalen remleiding van Goodridge
*KW variant 1
*F1 vliegwiel
*Exedy stage 1 clutch
*Stickers :twisted:
*Moroso oilpan
*Compleet nieuwe kop
*H23 conversie
*WeaponR header met 200cell kat
*ECtune
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Hello

:zwaaien:
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Welkom
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
User avatar
JDMTEG
Posts: 2820
Joined: Sun Mar 26, 2006 12:31 am

Post by JDMTEG »

Welkom Luc.
ITR1689
Posts: 1250
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:00 pm

Post by ITR1689 »

Gefeliciteerd met de ATR!! Ben benieuwd welke ATR het is geworden.
Als je problemen hebt, Voodoo is altijd in de buurt... :D
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

Welkom :zwaaien: Luc.
LCR
Posts: 2042
Joined: Sun Dec 31, 2006 12:04 am
Contact:

Post by LCR »

Bedankt allen,
@Ken, niet de #39 (of zoiets)
Die was reeds verkocht. Wou die dag nog gaan kijken,maar die kerel belde op om te zeggen dat iemand me voor was.
De mijne is nog helemaal standaard,daarom voel ik geen verschil met mijn VTI (gele koni, spruit, etc) Wel is de besturing iets harder en bij optrekken iets smoother...Wel meer lachen :lol: :lol: :lol:
User avatar
Voodoo
Posts: 2145
Joined: Mon Jul 12, 2004 10:33 pm

Post by Voodoo »

Welkom Luc,

Iig veel plezier met je nieuwe ATR, als je nog vragen hebt dan weet je me te bereiken :D
ITR1689
Posts: 1250
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:00 pm

Post by ITR1689 »

Verwacht zeker geen ITR rijgedrag bij de ATR.... :D
LCR
Posts: 2042
Joined: Sun Dec 31, 2006 12:04 am
Contact:

Post by LCR »

Dagje ruilen?
Volgens de jongetjes van autoweek stuur de ATR richting S2000-NSX of zelf beter (??!!) Hmmmm, heb er geen ervaring mee, maar dat betwijfel ik. Jammer dat de zaakjes niet verloop zoals ged8, anders was mijn plannetje WEL doorgegaan. Jazz :o ops: en S2000 :twisted: (zomer 2007) en de VTI maar ruilen...
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

Hebben ze bij autoweek de ITR dan wel eens goed onder handen genomen? Volgens mij hebben de meeste Nederlandse autobladen de ITR nooit of te nimmer goed getest, anders zullen ze wel anders piepen.
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Ze hebben er nog nooit van gehoord. Dat is volgens mij het grote probleem :wink:
User avatar
RedSun
Posts: 2784
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:46 pm

Post by RedSun »

Welkom Luc!!
Nana korobi ya oki
ITR1689
Posts: 1250
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:00 pm

Post by ITR1689 »

Autoweek heeft 1 keer de ITR getest en dat was een Amerikaanse versie. Ze gingen ook speciaal daarvoor naar de VS. Ergens in 1997.

De ATR is sowieso 200 kilo zwaarder dan de ITR, dat is al een handicap. Het onderstel van de ATR is goed, maar niet zo keihard afgesteld als de ITR.
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

GTI tuning & design heeft destijds de ITR getest. Die gast mocht meerijden met een prof coureur op Spa. Dat was een heel leuk stuk om te lezen.
Die coureur dacht eerst dat het om "semi GTI wannabe" nummer 243 ging tot hij er mee de baan opging. Laaiend entusiast was hij na een rondje knallen en dat heeft die schrijver mogen meemaken! Als je dat stuk leest schiet je gelijk in de lach. Hij omschrijft het schitterd hoe de ITR kan rijden op een circuit.
roblom
Posts: 1202
Joined: Sat Aug 06, 2005 3:55 pm
Contact:

Post by roblom »

Welkom LCR, Waar kom je ergens vandaan? Kom zelf uit de buurt van Den Helder.

Gaskleppie wrote:GTI tuning & design heeft destijds de ITR getest. Die gast mocht meerijden met een prof coureur op Spa. Dat was een heel leuk stuk om te lezen.
Die coureur dacht eerst dat het om "semi GTI wannabe" nummer 243 ging tot hij er mee de baan opging. Laaiend entusiast was hij na een rondje knallen en dat heeft die schrijver mogen meemaken! Als je dat stuk leest schiet je gelijk in de lach. Hij omschrijft het schitterd hoe de ITR kan rijden op een circuit.


Niemand dat stuk ergens digitaal staan? Ben wel benieuwd :D
LCR
Posts: 2042
Joined: Sun Dec 31, 2006 12:04 am
Contact:

Post by LCR »

Vergelijken met de ITR laat ik even buiten schot. Weinig autobladen hebben het uitvoerig getest.
AV citeert: 'daar komt nog bij dat de elektrische stuurbekrachting zo griezilig perfect is dat we slechts het woord stuurbeprachtiging voor kunnen bedenken. Gelooft 't of niet, maar zo goed en gevoelvol stuurt zelfs de S2000 en de NSX niet. Heb zelf pdf bestand van AV gedownload.

HEEEE :!: Volgens AV he en niet dat ik mijn eigen ride de hemel in wil prijzen. Mijn voorkeur was toch een CTR (wel eentje met 4 deuren graag :lol: )

@ Roblom. Ik woon in Amsterdam
vtecmoon
Posts: 1188
Joined: Thu Mar 09, 2006 10:53 pm

Post by vtecmoon »

Hey Welkom! foto's???
User avatar
RedSun
Posts: 2784
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:46 pm

Post by RedSun »

Hehe lachen ik woon in Duivendrecht :wink:
Nana korobi ya oki
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

LCR wrote:AV citeert: 'daar komt nog bij dat de elektrische stuurbekrachting zo griezilig perfect is dat we slechts het woord stuurbeprachtiging voor kunnen bedenken. Gelooft 't of niet, maar zo goed en gevoelvol stuurt zelfs de S2000 en de NSX niet.

Zegt AV dat over de ATR? Die moeten toch beter weten vant de ATR heeft hydraulische stuurbekrachtiging, ze hebben 'em nota bene veelvuldig in het blad terug laten komen en er zelfs een duurtest mee gedaan.
Locked