GPS verklikker van alle flitsers in Nederland en Europa € 35

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
genesis

GPS verklikker van alle flitsers in Nederland en Europa € 35

Post by genesis »

Ik heb laatst een "Leadtek Speeding Master" gekocht bij automaterialen zaak Slager in Spijkenisse, geeft alle roodlicht flitspalen, snelheidsflistkasten en traject controle aan!

Image

Ik was zeer kritisch tav een apparaat dat slecht € 35 kost, maar bij 1 bespaarde bekeuring zou ik de "investering" al terugverdiend hebben!

Dus gekocht en getest, geeft via de GPS ontvanger de actuele snelheid aan, de afstand tot de dichts bijzijnde flitslocatie, dus naar mij bekende plaatsen met flitsers gereden en verd#md alle goed! :shock:

Mogelijkheid tot up-date via een meegeleverde CD-rom, Usb kabel, en handmatig op het apparaatje invoeren van nw locaties, heeft een blauw verlichte display en geeft een acoustisch signaal bij nadering van een flitslocatie, en dat door heel Europa.

Vind het een top dingetje voor de prijs van 3 stuivers :twisted:

Genesis

P.s.:Blokker heeft ze ook in de aanbieding vraagt er alleen € 50 voor, duurder maar nog steeds niet veel!
autodre

Post by autodre »

Ik gebruik TomTom op mijn PDA met up to date flitspalen van flitspaal.nu

Verder de mobile controles via GPRS via flitsservice.nl :)
klokkie

Post by klokkie »

ik werd helemaal gek van het gepiep. overal en op elke afstand ziet ie wel wat. Ik heb hem direct weer een trap gegeven. ( en mijn gaspedaal ook)
genesis

Post by genesis »

klokkie wrote:ik werd helemaal gek van het gepiep. overal en op elke afstand ziet ie wel wat. Ik heb hem direct weer een trap gegeven. ( en mijn gaspedaal ook)

Zet je het geluid toch zachter of uit :roll: hoef je alleen de afstand tot de volgende meting te checken.

Genesis
klokkie

Post by klokkie »

en dan moet je continue naar dat kastje kijken, wat ondanks het rubber matje steeds van je dashboard valt. Ik hoop dat jij er blij mee bent, want ik ben blij dat ie weer weg is.
genesis

Post by genesis »

klokkie wrote:en dan moet je continue naar dat kastje kijken, wat ondanks het rubber matje steeds van je dashboard valt. Ik hoop dat jij er blij mee bent, want ik ben blij dat ie weer weg is.

Heb de unit met klittenband op een neutrale plek gezet, en akoestisch signaal staat te zacht om te irriteren en luid genoeg om te waarschuwen.

Genesis
ITR1689

Post by ITR1689 »

Ik wil juist de mobile radar weten. Die kasten langs de weg zie je toch al staan....En met Tomtom ben je altijd up to date. Dus wat mij betreft, 35 euro weggegooid geld.
genesis

Post by genesis »

ITR1689 wrote:Ik wil juist de mobile radar weten. Die kasten langs de weg zie je toch al staan....En met Tomtom ben je altijd up to date. Dus wat mij betreft, 35 euro weggegooid geld.

Ik heb de Tomtom 700, vind ik op dit punt maar een matig apparaat.

Genesis
ITR1689

Post by ITR1689 »

Ik bedoel eigenlijk een PDA met GPS antenne samen met Tomtom software.
Nyther

Post by Nyther »

Mijn Stinger 966R werkt nog steeds als de beste

Multinova's, flitskasten, mobiele controle's blablabla

Alleen ging hij niet af op een wat ik dacht een roodlichtflitser, maar die deed ook flitsen op snelheid met lussen in de weg :S Oeps!

Dit gps ding lijkt me wel een interresante toevoeging!
Sjakiera

Post by Sjakiera »

Nyther wrote:Mijn Stinger 966R werkt nog steeds als de beste

Alleen ging hij niet af op een wat ik dacht een roodlichtflitser, maar die deed ook flitsen op snelheid met lussen in de weg :S Oeps!

Hoop ik voor je dat je antenne goed afgeschermd hebt voor de RDD.
autodre

Post by autodre »

filter eromheen?
Nyther

Post by Nyther »

Sjakiera wrote:

Hoop ik voor je dat je antenne goed afgeschermd hebt voor de RDD.

Nee niet nodig vind ik, Ik woon in limburg en er rijd precies één politieauto in héél limburg rond met een RDD. De kans dat ik die tegenkom is zo goed als nihil. En heb de stinger op een schakelaar staan en bij elke gespotte politiewagen schakel ik meteen de stinger uit. Ik wil wel eventueel een filter aanschaffen maar daat de detectieafstand grondig mee achteruit, en dat is de stinger's beste kant!

200 rijden op snelweg is geen probleem met 800 meter tot 1300 meter detectieafstand op die leuke driehoekspooten langs de vangrail, niet dat ik dat dagelijks doe maar tis maar een indicatie hoe goed een stinger is ;) Heb het ding al ruim 2 jaar en het heeft me al vaker flink gered!
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Ik zou zo'n ding ook wel eens willen hebben voor s'avonds. Die ratten staan tot laat in de avond zonder dat je ze kan zien.....

Maar dan zou ik hem wel gaan schakelen dat hij alleen aan gaat boven de 110km/h. Secundair staan ze hier toch nooit.
In de software hebben we tegenwoordig 3 multifunctionele uitgangen die je vrij kan instellen. Als ik dan 1 uitgang boven de 85 laat aangaan, en 1 boven de 108 kan ik zelf kiezen met een schakelaar wanneer ik hem wil activeren. Scheelt een hoop onnodige meldingen en minder kans dat je gepakt wordt door die controle auto als je niet eens te hard rijd.

Wie heeft er nog zo'n stinger te koop?
Sjakiera

Post by Sjakiera »

[quote="""]Ik zou zo'n ding ook wel eens willen hebben voor s'avonds. Die ratten staan tot laat in de avond zonder dat je ze kan zien.....

Maar dan zou ik hem wel gaan schakelen dat hij alleen aan gaat boven de 110km/h. Secundair staan ze hier toch nooit.
In de software hebben we tegenwoordig 3 multifunctionele uitgangen die je vrij kan instellen. Als ik dan 1 uitgang boven de 85 laat aangaan, en 1 boven de 108 kan ik zelf kiezen met een schakelaar wanneer ik hem wil activeren. Scheelt een hoop onnodige meldingen en minder kans dat je gepakt wordt door die controle auto als je niet eens te hard rijd.

Wie heeft er nog zo'n stinger te koop?[/quote

http://cgi.ebay.nl/stinger-ventura-rada ... dZViewItem
]
Nyther

Post by Nyther »

Gaskleppie wrote:Ik zou zo'n ding ook wel eens willen hebben voor s'avonds. Die ratten staan tot laat in de avond zonder dat je ze kan zien.....

Wie heeft er nog zo'n stinger te koop?

Ik heb hem gewoon op een schakelaar dus hij kan aan en uit wanneer ik dat wil! Enige irritante is als je hem aanzet, doet hij even een zelftest met piepen en geluiden waar je 5 sec gek van word. Dus om elke keer dat geluid te horen als je de 110km/u overschrijd is ook irritand.

Gewoon zelf ff aan en uitzetten wanneer je denkt dat je hem nodig hebt ( dus wanneer je ff gaat gassen )
Sjakiera

Post by Sjakiera »

HONDA

Post by HONDA »

Sjakiera wrote:http://cgi.ebay.nl/stinger-ventura-radar-detector_W0QQitemZ250062946604QQihZ015QQcategoryZ61965QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Hoogste bieder: nyther713

:lol:
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Nyther

Post by Nyther »

VTECCIE wrote:
Sjakiera wrote:http://cgi.ebay.nl/stinger-ventura-radar-detector_W0QQitemZ250062946604QQihZ015QQcategoryZ61965QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Hoogste bieder: nyther713

:lol:

Haha ja heb 2 autos :P en de boetes die ik binnen krijg is de civic zonder stinger :P Maar goed, ben beniwuwd of ebay NL de adverntentie verwijderd, het mag namelijk niet verkocht worden! Op marktplaats zijn ze binnen een dag al verwijderd!
Sjakiera

Post by Sjakiera »

en heb je je stinger? :lol:
Locked