Slechte reclame voor Honda

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
HondArd

Post by HondArd »

Zijn ze in de media ineens anti-Honda geworden of zo? Elk akkefietje grijpen ze aan om het merk in een kwaad daglicht te stellen, alsof ze het niet kunnen hebben dat Honda de afgelopen jaren erg goed heeft gescoord in de tevredenheidsstatistieken met een nr. 1 positie overall vorig jaar voor de Accord en de Jazz dit jaar, en dat zich dat na jaren stevig aanpoten eindelijk eens een beetje in een redelijke omzet weet te vertalen. Maar goed, het is de GeleRaaf en dat is altijd al het roddelblad onder de kranten geweest. Gelukkig zijn de reacties op een paar uitzonderingen na nog redelijk positief.
Katana

Post by Katana »

Gaskleppie wrote: de kleinere (auto en motor (!)) fabriekanten ter wereld.

Ben je ook van de trap gevallen Frank?

Honda is de grootste motoren bouwer te wereld :lol:
zetxzesr

Post by zetxzesr »

Gaskleppie wrote:Dat Asimo een keertje valt geeft niks meer aan dat ze de perfectie bijna gehaald hebben. Een mens kan ook ineens misstappen op een trap en naar beneden vallen.......

Nobody is perfect... zeker een mens niet !
Maar als je wilt vallen moet je ook vooral stoer opzij gaan lopen kijken :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=YLhHjcnb9GE
Dino pleister erop en hollen!!

Ze hebben hem gewoon nog niet geleerd te vallen, maar dat zullen ze nu toch wel gaan doen denk ik.
Maar de reactie is wel grappig, zelfs de projectie gaat direct uit...
Vraag me wel af of dit echt een recent filmpje is, of dat de pers dit filmpje nu pas heeft gevonden.
HondArd

Post by HondArd »

Het lijkt wel alsof een scharnier van een kniegewricht het begeeft. Traplopen is immers nogal belastend voor je knieën namelijk.

Maar over slechte reclame gesproken, VW kan er ook wat van :twisted:
Jo&

Post by Jo& »

In uitzondelijke gevallen blijkt bij deze turbomodellen namelijk de remdruk weg te kunnen vallen.
Overigens is er volgens Volkswagen geen reden voor acute ingrepen: de aanpassingen zullen tijdens reguliere beurten worden verricht.

Wat is er? Oh de remdruk valt weg... maar dat maakt niet uit, we rijden vrolijk verder naar de volgende beurt.... :S
HondArd

Post by HondArd »

Dat dacht ik ook, maar een remdruk die ineens wegvalt lijkt mij niet lachen.
Jo&

Post by Jo& »

Heel raar... :shock:
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Honda is de grootste motoren bouwer te wereld

dat wist ik wel, maar met "motoren" bedoel ik die dingen met 2 wielen en een stuur.

Honda is de grootste in het aantal motoren bouwen. Maar dan ook alles meegeteld, dus buiten auto motoren ook grasmaaiers, kart motortjes, brommer motortjes, aggregaat etc etc etc.

Ik bedoelde ermee dat ze iets maken wat eigenlijk helemaal niet in hun straatje zit maar ondertussen er wel mega prestaties mee halen!
Katana

Post by Katana »

8)
SnoopDogg

Post by SnoopDogg »

mr. X wrote:
Is vier sterren in de Civic-klasse al verre van concurrerend, voor een auto die in zijn allersoberste uitvoering al meer dan 70.000 euro kost

Ben ik nu gek? Civic kost écht geen 70000 euro kaal :-?

En je moet ook maar geen schade rijden :wink: Ik rij er 60000 in een jaar en nog geen ongeluk gemaakt. En dan zeggen ze dat beginnende bestuurders een risico factor zijn.... bull****
EuroNCAP testen zijn ook wel eens onbetrouwbaar uit de bus gekomen. Maargoed, dit krijg je als je gaat prijsvechten. Er moet ergens op bezuinigd worden.

Slecht of niet slecht, ik weet het niet

60.000km per jaar? 165km per dag lijkt me erg veel voor ''na schooltijd''!?
Image
mr. X

Post by mr. X »

Niet alleen de R gek :wink:

Ik rij ook voor mijn vader. Doe Directichauffeuren af en toe. En dan maak ik er wel 600 op een goede dag. Zwitserland zit er ook bij á 2000 km. En uhm... tsja zat dus op kamers in driebergen en was 140 km. En dan in de weekenden rij ik zeker wel een tank op met de ITR.
Plus we hebben nog limo's thuis waar ik ook af en toe voor moet rijden. Ja ik kom wel echt aan de 50 a 60 k kilometers per jaar hoor...
SnoopDogg

Post by SnoopDogg »

Wou al zeggen, met je Type-r zou dit erg veel zijn hehe.
Image
mr. X

Post by mr. X »

Jah en gewoon zonde :wink:
Locked