THE END............TO BE CONTINUED
THE END............TO BE CONTINUED
Vanmorgen is onze laatste Honda, de Civic Type R, verkocht.
In principe stond hij niet te koop, maar een zeer enthousiaste koper en verandering in de gezinssituatie, wij verwachten een derde kindje, heeft ons laten besluiten de auto toch te laten gaan.
Met een vreemd gevoel in de maag gaat nu, na zo'n 16 jaar aan bedreven Honda rijden, mijn hobby de koelkast in.
Ik wil iedereen bedanken voor het met vol enthousiastme delen van onze gezamenlijke passie.
Het zijn mooie jaren geweest.
Ik zou dan ook willen zeggen:
THE END................TO BE CONTINUED.
Bij deze ook heel veel plezier toegewenst aan de nieuwe eigenaar, welke zichzelf ongetwijfeld binnenkort kenbaar zal maken.
Groeten,
Tommy
Exterieur
- Honda OEM stootlijsten in kleur gespoten
Interieur
- Honda Access hoofdsteunen achterbank
- Honda OEM Radio-CD speler + aflegbakje
- Honda OEM tweeterkapjes
- Momo Superturismo aluminium racepedalen
Motorisch
- AEM coldair intake
- Injen Hydroshield
- Supersprint einddemper
- Supersprint tussenpijp zonder demper
Ophanging/Chassis
- Tein Flex
- Tein EDFC
- Work Emotion CR-Kai 18"x7,5J Bronze (nog niet gemonteerd)
- Bridgestone Potenza S-03 225-35-18
- Stoptech Big Brake kit geperforeerd
- Stoptech geperforeerde achterschijven achterzijde
- Stoptech staal omvlochten remleidingen voor + achter
- Axxis remblokken voor + achter
In nabije toekomst
- DC Sports race spruitstuk
- Hondata K-pro
Mzzl,
Tommy
In principe stond hij niet te koop, maar een zeer enthousiaste koper en verandering in de gezinssituatie, wij verwachten een derde kindje, heeft ons laten besluiten de auto toch te laten gaan.
Met een vreemd gevoel in de maag gaat nu, na zo'n 16 jaar aan bedreven Honda rijden, mijn hobby de koelkast in.
Ik wil iedereen bedanken voor het met vol enthousiastme delen van onze gezamenlijke passie.
Het zijn mooie jaren geweest.
Ik zou dan ook willen zeggen:
THE END................TO BE CONTINUED.
Bij deze ook heel veel plezier toegewenst aan de nieuwe eigenaar, welke zichzelf ongetwijfeld binnenkort kenbaar zal maken.
Groeten,
Tommy
Exterieur
- Honda OEM stootlijsten in kleur gespoten
Interieur
- Honda Access hoofdsteunen achterbank
- Honda OEM Radio-CD speler + aflegbakje
- Honda OEM tweeterkapjes
- Momo Superturismo aluminium racepedalen
Motorisch
- AEM coldair intake
- Injen Hydroshield
- Supersprint einddemper
- Supersprint tussenpijp zonder demper
Ophanging/Chassis
- Tein Flex
- Tein EDFC
- Work Emotion CR-Kai 18"x7,5J Bronze (nog niet gemonteerd)
- Bridgestone Potenza S-03 225-35-18
- Stoptech Big Brake kit geperforeerd
- Stoptech geperforeerde achterschijven achterzijde
- Stoptech staal omvlochten remleidingen voor + achter
- Axxis remblokken voor + achter
In nabije toekomst
- DC Sports race spruitstuk
- Hondata K-pro
Mzzl,
Tommy
Hartelijk dank voor de reacties en het warme onthaal.
Mijn oude EE9 heeft jaren in de stalling gestaan, maar kwam er het laatste jaar niet meer uit. Uiteindelijk de stap maar genomen om hem te verkopen. Inmiddels staat ie lekker warm opgeborgen bij de nieuwe eigenaar die er net, zoniet beter, voor zal zorgen als ik dat deed.
De EP3 is een daily driver geworden voor mijn vriendin. Ik mag dan af en toe het poetswerk verrichten en de koolaanslag eruit branden, haha.
Eerste wat eruit gaat is de WAI, wat een prutswerk is dat zeg.
Voorkeur gaat dan uit naar een Mugen airbox of een Comptech Icebox.
Door de goede prijs/kwaliteit verhouding zal het waarschijnlijk wel de laatste worden.
Iemand enig idee waar ik een goede leverancier kan vinden ?
Mijn oude EE9 heeft jaren in de stalling gestaan, maar kwam er het laatste jaar niet meer uit. Uiteindelijk de stap maar genomen om hem te verkopen. Inmiddels staat ie lekker warm opgeborgen bij de nieuwe eigenaar die er net, zoniet beter, voor zal zorgen als ik dat deed.
De EP3 is een daily driver geworden voor mijn vriendin. Ik mag dan af en toe het poetswerk verrichten en de koolaanslag eruit branden, haha.
Eerste wat eruit gaat is de WAI, wat een prutswerk is dat zeg.
Voorkeur gaat dan uit naar een Mugen airbox of een Comptech Icebox.
Door de goede prijs/kwaliteit verhouding zal het waarschijnlijk wel de laatste worden.
Iemand enig idee waar ik een goede leverancier kan vinden ?
-
die EE9 gaat het helemaal goed mee komen, voor degenen die het niet wisten: Knite Force (ook hiero op forum) is de huidige eigenaar ervan...
ding is strak! ik wilde weer bijna terug naar een ee8 toen ik dat ding bij Marcell zag... rap issie ook best wel, mijn standaard ITR komt er pas in de 4e versnelling langs / voorbij...
Je nieuwe ride ziet er ook uit Tommy! je gaat er zeker plezier aan beleven.
ding is strak! ik wilde weer bijna terug naar een ee8 toen ik dat ding bij Marcell zag... rap issie ook best wel, mijn standaard ITR komt er pas in de 4e versnelling langs / voorbij...
Je nieuwe ride ziet er ook uit Tommy! je gaat er zeker plezier aan beleven.
- Knite Force
Gefeliciteerd met de aankoop Tommy, het is nu al een nette auto maar je perfectionisme kennende zullen de laatste schoonheidsfoutjes vanzelf verdwijnen zodat er een smetteloos exemplaar staat zoals ik jouw vorige auto overgenomen heb.
Ben erg benieuwd hoe hij loopt, kom snel eens "buurten"
Ik begreep dat je vriendin er met veel plezier in rijdt!
@ Lulu: thanks voor je aardige woorden!
8)
Ben erg benieuwd hoe hij loopt, kom snel eens "buurten"

@ Lulu: thanks voor je aardige woorden!