Nh-0 cl9
Gangaran wrote:Of moest je 18 eronder monteren, zou wel uitmaken denk ik. Maar stock zijn ze ook mooi hoor
ja, kan me herinneren dat de cosmic grey die een tijdje te koop stond voor 23k ook 18 inch eronder had met platte bandjes, dat stond wel heel mooi. Zo zie je maar weer dat de maat van de velg en banden een enorm verschil maken.
MikeEp3 wrote:Vind het niet lelijk maar wat is de et van de velgen?
ET waarde = 38 - 8J breed. dus niet volledig de juiste maat.
eteuben wrote:Komt deze hoogte misschien ook door de lichtelijk verkeerde bandenmaat, stock is 205/45R17.
Een tikkeltje verlagen doet ook al veel trouwens, als hij dan lager ligt, lijken de velgen beter te passen (optisch).
Banden zijn 215/45/17, verlagen zou idd veel schelen...
-
vtecmoon wrote:ok, H&R zitten eronder..
Heb de OZ tevens er onder uit gehaald, vond het maar niks.
Nog extra onderdelen besteld:
- Mugen grill (verwacht einde van de week, 2e hands)
- CTR face lift HID koplampen (verwacht volgende week)
Ik kan je even niet volgen, eerst ga je xenon monteren en daarna ga je komplete HID units monteren!?!?
Intey wrote:Ik kan je even niet volgen, eerst ga je xenon monteren en daarna ga je komplete HID units monteren!?!?
Timing is een beetje ongelukkig gevallen...
Ben apetrost op de Xenon...heb ook geen benul wat voor lampies in de HID moeten...h4 xenon conversie??? (zie tech topic --> lampies).
Ik had altijd al liever de face-lift units willen hebben, en heb ze voor een goed bod kunnen overnemen...vandaar...
ITR1689 wrote:Hmm, dit gaat niet richting rijstwagen, hopelijk..... :-?
Wat is eigenlijk rijst uit mijn bestellijstje?
Evengoed, het is zeker niet de bedoeling rice te gaan...
Auto moet ongeveer zo worden (ik vindt dit echt niet rijst). De voorlip wordt eventueel iets anders. Wil het wel subtiel houden...dus geen extreme kits