Hierbij stel ik me opnieuw voor omdat het mij de andere keer TOTAAL niet wou lukken om foto's te posten .
Hoop dat het deze keer wel lukt.
Ik ben dus Thomas Peeters.
Woon in Bree.(Opitter) > Belgie
Rij nu ongeveer 7 maanden in men Integra, ben nog steeds dolgelukkig met men wagen ;
Integra Nr 03670
Km: 112.000
Velgen: BBS RS 3 17" ( Komen zeker andere op, zaten erop toen ik em kocht), ik droom van de originele velgjes, mja zijn moeilijk te vinden.
Voor de rest geen mod's buiten de 2 meters in het dashbord (oliedruk en olietemp)
Uitlaat is besteld (Buddy club Spec 3) ben al een tijdje aan het wachten , ooit zal hij wel komen hoop ik.
En een cold air intake komt ook nog.
Ga zo lang als het gaat de motor stock houden!!
Voor deze wagen heb ik een crx vtec gehad .
Vond het tijd voor iets snellers en men baas had net een ITR overgenomen, hij zegt ; hier moet je eens een ritje mee maken.....uitstappen met trillende benen .
Heb hem 1 maand meegekregen voor te testen , hij wist namelijk zelf niet of ie olieverbruikte.
Bleek na die maand dat het oliepijl niet gezakt was ( nu na langer rijden blijkt wel dat hij 0,5 liter verbruikt op 7500) .
Vind het olieverbruik redelijk normaal voor zo'n hoogtoerige motor, en van de 1000 Km die ik rij zijn er 750 Zeer goed doorgereden dus valt goed mee.
Hier stop ik met zevere
Met een beetje geluk hier de foto's!!
http://picasaweb.google.be/thomaspeete/Integra03670
Mvg Thomas
Uiteindelijk gelukt.
Welkom hier en eindelijk iemand die meer als 2 zinnen neerzet.
De Buddy Club Spec III blijkt een lange levertijd op te zitten en als je hem bij AVB sports hebt besteldt kan er wel eens de verkeerde versie binnen komen, als je hem in de UK besteldt heb je hem vrij snel in huis liggen.
En de uitlaat is erg luid , ik rij er zelf ook mee maar het is soms teveel van het goede.
De Buddy Club Spec III blijkt een lange levertijd op te zitten en als je hem bij AVB sports hebt besteldt kan er wel eens de verkeerde versie binnen komen, als je hem in de UK besteldt heb je hem vrij snel in huis liggen.
En de uitlaat is erg luid , ik rij er zelf ook mee maar het is soms teveel van het goede.
En een nieuw topic helpt tegen het niet kunnen plaatsen van foto's... :roll:
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007