Is er binnenkort weer een uitdeukdag.
Is er binnenkort weer een uitdeukdag.
Ik heb een vraagje of er weer een keer een uitdeukdag is. Want er is dit weekend een deukje in mijn deur gekomen. De deur van een vriend van mij zijn auto is er tegen aan gewaaid. Dat is echt een klein deukje wel balen, maarja. Want als je een deukje hebt is dat niet duur ofwel. groeten niels 

Binnenkort zeker niet, als er al een uitdeukdag komt dan is het pas ver in het volgende jaar (lees voorbij mei).
Overigens moet je dan ook eerst lid worden.
Overigens moet je dan ook eerst lid worden.

Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Je kan bij sommige autoschade bedrijven die deukjes laten repareren voor tegen de 50E voor het eerste deukje.
Ik weet dat bij autoschadebedrijf de Ijssel in Krimpen aan den IJssel ze op de woensdag elke week een actie hebben voor 10 euro ofzo.
Kweetnie hoe het werkt. Bel/surf ff zou ik zeggen :wink:
Ik heb trouwens ook een deukje onder me zijruit achter... geeen idee hoe die erin komt... fietser ofzo... Heel klein langwerpig deukje die alleen ik zie natuurlijk maar toch........
Ik weet dat bij autoschadebedrijf de Ijssel in Krimpen aan den IJssel ze op de woensdag elke week een actie hebben voor 10 euro ofzo.
Ik heb trouwens ook een deukje onder me zijruit achter... geeen idee hoe die erin komt... fietser ofzo... Heel klein langwerpig deukje die alleen ik zie natuurlijk maar toch........
Joanne wrote:Ik weet dat bij autoschadebedrijf de Ijssel in Krimpen aan den IJssel ze op de woensdag elke week een actie hebben voor 10 euro ofzo.
Hmm je bandentip was ook super. Ik zal hier zeker tzt even naar kijken...Heb ook een klein deukje(deur van een andere auto orfzo, GRRR)