EURO Expo 2007

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
Katana

Post by Katana »

VTECRob wrote:Ja maar een wijs iemand heeft mij ooit gewezen op het circuit van SPA met de mededeling dat het geen "beginners-circuit" is.

Klopt, maar ik ga er even vanuit dat bij een centrale Europese circuit evenement er mensen vrij rijden met ervaring en voor beginners er een intro pace-car tijdstip zal zijn.

Ik heb er met een EE8 gereden tussen NSX-en. Best leuk :mrgreen:
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Is het niks om de vijverberg trofee lui te vragen of ze mee willen helpen organiseren?
Of anders: Hun alles laten organiseren. Dan elimineer je de kans op hoge kosten als er achteraf niemand op komt dagen.
Op de vorige expo hebben er totaal maar zo'n 14 Honda's gereden, de rest was aanvulling om de dag betaalbaar te houden.
Daar komen wij ook niet onderuit.
Als we dan de vijverberg trofee een dag laten organiseren met de voorkeur (of een reservering) voor typeR's. Scheelt een hoop risico's en werk.
Plus dat zij bergen ervaring hebben met het organiseren van zo'n dag.
Katana

Post by Katana »

Deze rakkers komen hier ook wel eens, als Honda Europe meedoet kan Prodrive ook komen.

http://www.skylimitevents.be/
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Sponsering vanuit Honda Europe lijkt me een kleine kans hebben. Het zou natuurlijk heel mooi zijn maar de kans dat ze bij zoiets meedoen is nihil.

Verder moet je wel een selectie maken van waar je kan of wilt rijden. Wat mij betreft valt Zolder dan al gelijk af. De kans dat je daar met een opgefokte NA Honda kan rijden is vrij klein. En ik zie niet iedereen zn uitlaat verbouwen om een dagje te kunnen rijden.
De drempel om te gaan rijden moet voor iedereen zo laag mogenlijk zijn.

Een dag op zandvoort zou niet eens zo gek zijn. Misschien wat verder rijden voor de Zwitsers, oostenrijkers en Italiaanen, maar de kans dat er een boot Engelsen over komen is wel een stuk groter dan.

Zal ik eens een mailtje naar de Vijverbergtrofee sturen om te peilen wat ze voor ons kunnen betekenen?
baRt

Post by baRt »

en als je engelsen wilt hebben, Wilco en ik komen erg regelmatig op het engelse ITR forum...

daar zitten ook gekken genoeg (waarvan een aantal denk ik graag eens wil testen wat hun wintertijd heeft opgeleverd ;) )
Katana

Post by Katana »

Gaskleppie wrote:Sponsering vanuit Honda Europe lijkt me een kleine kans hebben. Het zou natuurlijk heel mooi zijn maar de kans dat ze bij zoiets meedoen is nihil.

Verder moet je wel een selectie maken van waar je kan of wilt rijden. Wat mij betreft valt Zolder dan al gelijk af. De kans dat je daar met een opgefokte NA Honda kan rijden is vrij klein. En ik zie niet iedereen zn uitlaat verbouwen om een dagje te kunnen rijden.
De drempel om te gaan rijden moet voor iedereen zo laag mogenlijk zijn.

Een dag op zandvoort zou niet eens zo gek zijn. Misschien wat verder rijden voor de Zwitsers, oostenrijkers en Italiaanen, maar de kans dat er een boot Engelsen over komen is wel een stuk groter dan.

Zal ik eens een mailtje naar de Vijverbergtrofee sturen om te peilen wat ze voor ons kunnen betekenen?

Waarom niet, ga je gang :D
Locked