stoede

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Voodoo wrote: misschien moet je volgende keer even naast Peter gaan zitten dan weet je gelijk hoe de KW's zich gedragen op een ATR :-)


Lijkt me een goed plan :roll:
wilco
Posts: 1548
Joined: Thu Dec 22, 2005 5:59 am
Contact:

Post by wilco »

Toch erg mooie snelle wagens die ATR , gisteren nog bij een zwarte gestaan , het ziet er erg goed uit.
accordR alias AccordS
Posts: 1387
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Contact:

Post by accordR alias AccordS »

Aiyoku wrote:
accordR wrote:
Ik heb ook een kw set.
Maar als je lager gaat word hij alleen maar comfortabeler
Dit in tegenstelling tot gewone verlagingsveren.

Als hij lager gaat word de veer langer d.m.v. de schroefring


Dat klink tegenstrijdig met mijn persoonlijke eerdere ervaringen :-?

Zou je dat willen uitleggen?

Grz


Ik heb dus een KW schroefset, Dit werkt in tegenstelling tot andere verlagingsveren.

als je de auto verder wil laten zakken moet je de ring naar beneden draaien , Dan word de veer langer.
Naar mijn mening als de veer langer word de comfort verbeterd!?

Hier een link naar KW
http://www.kw-gmbh.de/kw_upload/Einbau/eah68650006.pdf
stoede
Posts: 146
Joined: Sun Jun 08, 2003 4:13 pm

Post by stoede »

en mijn ervaringen zijn dus echt anders
deze staat heel erg laag en dus is het veel harder
dus ik ben het met aikoyu eens
oja dit is dus ook een kw set
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

accordR wrote:
Ik heb dus een KW schroefset, Dit werkt in tegenstelling tot andere verlagingsveren.

als je de auto verder wil laten zakken moet je de ring naar beneden draaien , Dan word de veer langer.
Naar mijn mening als de veer langer word de comfort verbeterd!?

Hier een link naar KW
http://www.kw-gmbh.de/kw_upload/Einbau/eah68650006.pdf


Ok, Maar als je de veer naar beneden schroeft word deze zachter.
Het gewicht zal dus meer op de schokdemper gaan gaan rusten en als deze verder ingeveerd (lager) hoe hoger de druk in de schokdemper. Hoe hoger de druk in de schokdemper, hoe stugger/minder comfort er zal zijn.

Grz
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

Mooi Dennis! 8)
Willie06
Posts: 48
Joined: Sun Mar 12, 2006 8:16 pm

Post by Willie06 »

He Dennis mooie ATR zijn de remklauwen rood gespoten of zijn het geen originelen?

Ik heb trouwens ook een KW schroefset variant 1 maar heb ook er geen problemen mee, stuitert niet licht lekker vast op de weg.

Ik zou die booskijkers mooi laten zitten ziet niet verkeerd uit.

Zijn er nog meer dingen aan veranderd of is de rest standaard?

groeten Wilbert
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

Ok, Maar als je de veer naar beneden schroeft word deze zachter.
Het gewicht zal dus meer op de schokdemper gaan gaan rusten en als deze verder ingeveerd (lager) hoe hoger de druk in de schokdemper. Hoe hoger de druk in de schokdemper, hoe stugger/minder comfort er zal zijn.


klopt helemaal!

Al zou het wel kunnen zijn dat KW in zn demper ingebouwd heeft dat als die verder ingedrukt wordt, dat die dan stugger wordt. Niet alleen om de gereduceerde veerdruk op te vangen, maar ook om de auto sneller op te vangen zodat hij niet op de bumstops stoot bij diepere putten.
stoede
Posts: 146
Joined: Sun Jun 08, 2003 4:13 pm

Post by stoede »

heb dus een nieuwe auto














het is een accord 2.4i executive met volle opties geworden dus o.a. met vol lederen interieur met stoelverwarming dvd/navi carbon afwerking enz.... enz....
het enige wat er niet opzit zijn parkeersensoren (ben blij dat die er niet opzitten vind het geen kijk met die rondjes)

auto is zilvergrijs met 18 inch mille miglia velgen
auto staat nu op 16 inch winterbanden met stalen velgen
en heb de orginele 16 inch velgen met banden er ook nog bij waar mischien 10 km mee is gereden
auto is verlaagd door middel van eibach veren direct dealer af

heb opzich maar 1 foto in het klein van de advertentie
heb voor de rest nog geen foto's gemaakt maar het ziet er ook niet uit met die stalen velgen en winterbanden

de bedoeling was eigenlijk niet om een gewone accord te kopen
zou eigenlijk een diesel kopen maar kon deze zo goedkoop aanschaffen dat moest ik wel doen

let trouwens niet op de logo erboven :-?




Image
gerb
Posts: 30
Joined: Fri Dec 01, 2006 9:05 pm

Post by gerb »

Proficiat met de nieuwe aanwinst.
Klassebak! 8)

Wat is het gemiddeld verbruik volgens het boekje?
stoede
Posts: 146
Joined: Sun Jun 08, 2003 4:13 pm

Post by stoede »

thnx

gemiddelde verbruik volgens het boekje is 1 op 11
maar heb nu al door dat deze auto toch een behoorlijk stukje zuiniger is dan de ATR
gerb
Posts: 30
Joined: Fri Dec 01, 2006 9:05 pm

Post by gerb »

Ja dat zal wel, de ATR is sportiever.
Scheelt dat veel in prestaties zo'n nieuwe accord?
BugsM
Posts: 649
Joined: Mon Feb 14, 2005 12:32 pm

Post by BugsM »

Zow he, mooie accord. Goede opvolger lijkt me...
User avatar
Voodoo
Posts: 2145
Joined: Mon Jul 12, 2004 10:33 pm

Post by Voodoo »

Leuke opvolger, proficiat :thumbs:
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Minder extreem maar een mooie opvolger
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

Gefeliciflapstaart met de nieuwe aanwinst 8)
stoede
Posts: 146
Joined: Sun Jun 08, 2003 4:13 pm

Post by stoede »

ATR is in ongeveer 7 seconden op de 100
deze 9 seconden
dus dat scheelt behoorlijk
top is hetzelfde

yep tis wat minder extreem maar voor 2000 euro toeleggen dan denk ik dat ik het heeeeel goed gedaan heb :wink:

nog wat extra pics die ik heb (ook van bij de dealer)



Image

Image

Image

Image
gerb
Posts: 30
Joined: Fri Dec 01, 2006 9:05 pm

Post by gerb »

Mooi leder interieur.
En de wielen staan em goed.
User avatar
Gangaran
Posts: 1894
Joined: Sun Apr 16, 2006 8:12 pm

Post by Gangaran »

Nice!!!
accordR alias AccordS
Posts: 1387
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Contact:

Post by accordR alias AccordS »

Nice Dennis.

Join the Club :lol:
Locked