Voodoo wrote: misschien moet je volgende keer even naast Peter gaan zitten dan weet je gelijk hoe de KW's zich gedragen op een ATR :-)
Lijkt me een goed plan :roll:
Aiyoku wrote:accordR wrote:
Ik heb ook een kw set.
Maar als je lager gaat word hij alleen maar comfortabeler
Dit in tegenstelling tot gewone verlagingsveren.
Als hij lager gaat word de veer langer d.m.v. de schroefring
Dat klink tegenstrijdig met mijn persoonlijke eerdere ervaringen :-?
Zou je dat willen uitleggen?
Grz
accordR wrote:
Ik heb dus een KW schroefset, Dit werkt in tegenstelling tot andere verlagingsveren.
als je de auto verder wil laten zakken moet je de ring naar beneden draaien , Dan word de veer langer.
Naar mijn mening als de veer langer word de comfort verbeterd!?
Hier een link naar KW
http://www.kw-gmbh.de/kw_upload/Einbau/eah68650006.pdf
Ok, Maar als je de veer naar beneden schroeft word deze zachter.
Het gewicht zal dus meer op de schokdemper gaan gaan rusten en als deze verder ingeveerd (lager) hoe hoger de druk in de schokdemper. Hoe hoger de druk in de schokdemper, hoe stugger/minder comfort er zal zijn.