even voorstellen
even voorstellen
hey gasten,
Ik heb me al een klein tijdje geleden aangemeld op 't forum en af en toe wat doorgelezen, maar nu is toch echt de tijd gekomen om me maar even voor te stellen :razz:
Ok, mn naam is Clint en ik woon in Spijkenisse en ik heb sinds kort een ITR gekocht (die van itr1982 8) ) en ik ben er heel blij mee.
anyway aan het exterieur is niet veel meer te doen dus ik zal voornamelijk vragen gaan stellen over de motorische aspecten van de auto, tips and tricks etc.
Ik heb me al een klein tijdje geleden aangemeld op 't forum en af en toe wat doorgelezen, maar nu is toch echt de tijd gekomen om me maar even voor te stellen :razz:
Ok, mn naam is Clint en ik woon in Spijkenisse en ik heb sinds kort een ITR gekocht (die van itr1982 8) ) en ik ben er heel blij mee.
anyway aan het exterieur is niet veel meer te doen dus ik zal voornamelijk vragen gaan stellen over de motorische aspecten van de auto, tips and tricks etc.
-
Re: even voorstellen
Klont wrote:hey gasten,
Welkom Clint,
Zal ITR 1882 denk ik :wink:
Re: even voorstellen
hehe, oeps iets te anthousiast :roll:
inderdaad die van ITR1882
verder bedankt voor jullie 'warme onthaal' :razz:
inderdaad die van ITR1882
verder bedankt voor jullie 'warme onthaal' :razz:
-
Ik ben dagelijks in Spijk maar ik zie hem nooit...
Wel bijna altijd een witte EVO V.
*drool*

Wel bijna altijd een witte EVO V.
*drool*
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007