Handig!

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
RedSun

Handig!

Post by RedSun »

Wielzak beschermt lichtmetalen wiel
Winterbanden zijn niet aan te slepen. Ook de Nederlandse automobilist kiest massaal voor dit veilige schoeisel. De één laat de banden ommonteren op de originele velgen, de ander kiest uit praktische overwegingen voor een extra set velgen met winterbanden. De lichtmetalen ‘zomerwielen’ gaan in de opslag en moeten daar in het voorjaar weer schadevrij uit te voorschijn komen. Dat kan: met de Wielzak.

Om de doorgaans fraaie lichtmetalen velgen met zomerbanden te beschermen tegen vuil en beschadigingen, ontwierp Horn & Bauer een solide polyethyleen wielzak. Daarmee is de klant verzekerd van een ‘nette’ opslag. De wielzakken worden geleverd per 100 stuks op rol, en zijn in drie maten verkrijgbaar. Middels een perforatierand is de wielzak eenvoudig van de rol te scheuren. De beschermzakken zijn ook met eigen bedrijfslogo leverbaar.

Importeur van de Horn & Bauer wielzak is Amtech Automotive. Horn & Bauer produceert ook andere beschermende materialen voor de werkplaats, zoals stoelhoezen, vloermatten en stuurhoezen.

Image
Nana korobi ya oki
HondArd

Post by HondArd »

Die heb ik vorig jaar van mijn garage gekregen om mijn zomervelgen in op te bergen. Niks nieuws eigenlijk.
RedSun

Post by RedSun »

Fijn Ard dat je me topic verkloot :lol: :razz:

Had er nog niet van gehoord eigenlijk....
Nana korobi ya oki
wilco

Post by wilco »

Waar te krijgen?
roblom

Post by roblom »

Wat is de toegevoegde waarde van zo'n zak dan? Dat je hem na die paar maanden niet hoeft af te stoffen?
Voodoo

Post by Voodoo »

roblom wrote:Wat is de toegevoegde waarde van zo'n zak dan? Dat je hem na die paar maanden niet hoeft af te stoffen?

Het werkt psychisch :lol:
mr. X

Post by mr. X »

Vooral voor de duurdere velgen denk ik wel dat het een stukje gemoedsrust zal zijn :lol:

Maar idd, waar zijn ze te krijgen?

group buy, moeten er alleen 25 zo gek zien te krijgen, aangezien ze in een rol van 100 stuks komen :lol:
roblom

Post by roblom »

Voodoo wrote:
roblom wrote:Wat is de toegevoegde waarde van zo'n zak dan? Dat je hem na die paar maanden niet hoeft af te stoffen?

Oh je bedoeld dat psychische effect als denken dat stickers op je auto plakken pk's oplevert :D
Voodoo

Post by Voodoo »

roblom wrote:
Voodoo wrote:

Oh je bedoeld dat psychische effect als denken dat stickers op je auto plakken pk's oplevert :D

Zelfde genre :lol:
Locked