Winter op komst!! preventie/onderhoudtips???
Winter op komst!! preventie/onderhoudtips???
wie doet er wat speciaals om de komende winter te doorstaan??
d8 bv zelf aan auto symoniseren(belg e :-) voor het aankomende zout beter af te stoten
wat vet of vaseline aan de antenne smeren ??originele luchtfilter steken ipv aem enz
kleine maar misschien goeie tips gevraagd??
pen maar neer
greetz
d8 bv zelf aan auto symoniseren(belg e :-) voor het aankomende zout beter af te stoten
wat vet of vaseline aan de antenne smeren ??originele luchtfilter steken ipv aem enz
kleine maar misschien goeie tips gevraagd??
pen maar neer
greetz
itr
type-r in de garage laten staan ,wou dat het kom
originele velgen met winterbanden zitten er net op:-)
alleen al om de laatste potenza's s02 te sparen die niet meer te vinden zijn in belgie :-(
kun je zelf een antivrieskoelwatertester :-) kopen zoals in de garage??
alleen al om de laatste potenza's s02 te sparen die niet meer te vinden zijn in belgie :-(
-
Re: itr
VTEClover wrote:type-r in de garage laten staan ,wou dat het kom
Just curious: Welke winterbanden heb je? Ik krijg volgende week continentals(die Joanne ook heeft) met staal(16 inch)
itr
mr x heb de luxe om 2 paar originele velgen te hebben :-)
autodre ik heb uniroyals MS(modder en sneeuw:-) zitten die nieuw waren en op mn itr zaten bij aankoop.echter in bochtenwerk voelbaar(slappe wangen)ze houden wel grip hoor maar je voelt ze net iets later stabiel worden in een bocht als met mn potenzas
maar wel super in de regen en koude temperaturen.je mag er eigenlijk max 190 mee rijden
daarom extra paar originele velgen gekocht met potenza om in de zomer in de bochten te kunnen scheuren.
ben later van plan 1 paar v d velgen te laten poedercoaten in bronze
heb het zo niet op 17 inch en zeker niet als ze zwaarder zijn.en de superlichte 17 kosten $$$$$
autodre ik heb uniroyals MS(modder en sneeuw:-) zitten die nieuw waren en op mn itr zaten bij aankoop.echter in bochtenwerk voelbaar(slappe wangen)ze houden wel grip hoor maar je voelt ze net iets later stabiel worden in een bocht als met mn potenzas
maar wel super in de regen en koude temperaturen.je mag er eigenlijk max 190 mee rijden
daarom extra paar originele velgen gekocht met potenza om in de zomer in de bochten te kunnen scheuren.
ben later van plan 1 paar v d velgen te laten poedercoaten in bronze
heb het zo niet op 17 inch en zeker niet als ze zwaarder zijn.en de superlichte 17 kosten $$$$$
-
-
De kleur komt goed overeen, als je licht kleurverschil zou hebben valt dat niet op omdat het zwart van de band en wielkas nog tussen de carroserrie en de velg zit, dat is dus anders als dat je twee carosserie panelen naast elkaar hebt en 1 ervan gespoten is.
Dat zaakje waar ik het heb laten doen is er mee gestopt,[die man was geloof ik al 70].
Dat kostte me toen 50euro per velg, vergeet alleen niet dat ik 'schone' ctr velgen aan hem leverde, bij een oude velg komt het schuren/schoonmaken er nog bij kijken.
Deed Brielse autoschade ook geen velgen spuiten?
Dat zaakje waar ik het heb laten doen is er mee gestopt,[die man was geloof ik al 70].
Dat kostte me toen 50euro per velg, vergeet alleen niet dat ik 'schone' ctr velgen aan hem leverde, bij een oude velg komt het schuren/schoonmaken er nog bij kijken.
Deed Brielse autoschade ook geen velgen spuiten?
Heb mijn winterset er sinds 1 december ook onder met Pirelli W240's.
Moest er wel even aan wennen, want het stuurt een stuk lichter dan met de Potenza's, maar de grip bij regen is direct al een verademing.
en even een paar goedkope matten erin, kan ik straks zonder spijt met mijn baggerschoenen van start...

Moest er wel even aan wennen, want het stuurt een stuk lichter dan met de Potenza's, maar de grip bij regen is direct al een verademing.

en even een paar goedkope matten erin, kan ik straks zonder spijt met mijn baggerschoenen van start...