Nieuwe Honda CBR 600RR 2007 testen in Spanje ?
- Gaskleppie
- Gaskleppie
Nou, de klep past nog steeds niet helemaal op een 600rr....
De inkepingen in de tank zitten nu wel beter maar mn maatje 46 past echt niet goed tussen het stepje en pookje. De pedaaltjes staan gek genoeg ook vrij ver naar voren waardoor ik wat raar op de fiets zit.
Even over gesprongen op de 600f die ik zelf heb en dat gaf toch wel aan dat mn gevoel klopte.
Achteraf, nu dat ik alle modellen heb kunnen "passen" ben ik heel blij dat ik een 600F gekozen heb. Daar zit ik verreweg het beste op!
incl de 1000rr en de Hornet die ook op mn lijstje stonden,.
De inkepingen in de tank zitten nu wel beter maar mn maatje 46 past echt niet goed tussen het stepje en pookje. De pedaaltjes staan gek genoeg ook vrij ver naar voren waardoor ik wat raar op de fiets zit.
Even over gesprongen op de 600f die ik zelf heb en dat gaf toch wel aan dat mn gevoel klopte.
Achteraf, nu dat ik alle modellen heb kunnen "passen" ben ik heel blij dat ik een 600F gekozen heb. Daar zit ik verreweg het beste op!
incl de 1000rr en de Hornet die ook op mn lijstje stonden,.
- Gaskleppie
- Gaskleppie
- Gaskleppie
Suzuki lijkt me een goeie keus hoewel die Duca ook erg dik is.
Kan wel eens informeren als er iemand is die een GSX-R wil ofzo (werk bij Suzuki lease dus ken de importeur :wink: )
Mijn baas heeft nog trouwens een GSX-R 750 uit 2004 te koop staan.
Maar Frans kennende zal hij niet snel van Honda afstappen :lol:
Kan wel eens informeren als er iemand is die een GSX-R wil ofzo (werk bij Suzuki lease dus ken de importeur :wink: )
Mijn baas heeft nog trouwens een GSX-R 750 uit 2004 te koop staan.
Maar Frans kennende zal hij niet snel van Honda afstappen :lol:
Nana korobi ya oki