wilco wrote:AIYOKU wrote:Ze zijn er wel in mijn maat met E keur :-)
Word mijn volgende track setje. Prijs is voor de ATR 260,- p/st en de ITR 185,- p/st.
Rubber klik
ITR met de maat 205/50/15 = €220 of 195/55/15 = €185
En welke hardheid moet je nemen?>>TT of SR??
*WT2 Nasseinsatz
*WT Feucht- und Nasseinsatz
*TT Bei feuchter oder kalter Witterung sowie für leichtere Fahrzeuge
*SR Idealer Allroundreifen für das ganze Jahr. Hohes Gripniveau bei sehr guter Haltbarkeit
Engels vertaald]Zal is vragen of die yoko's A048 ook in die maat geleverd worden en wat ze dan kosten.
Zal ook is kijken of ik aan die Bridgestone's kan komen.
Kun je ook kijken wat hij kost voor de ITR , zowel de Bridgstone als de Advans 048 ??[/quote]
Weer een tijdje verder en heb naar verschillende mensen mailtjes gestuurd over de RE55s banden .
Ik heb wel wat info en tegelijkertijd een vraag!
Vraag over welke compound ik moet nemen;
No doubt you need SR2 compound in front and TT rear. In case you will drive it on wet conditions TT and WT2 is the right combination. I recommend 205/50-15.
Soorten compound;
*Type WT2
*Type WTH
*Type TT
*Type TR
*Type SR
*Type SR2
1.WT2
For Cold wether / Great for wet driving
2.TT
Hot season / time attack under 5/10 laps.
And Wet for ok. The best grip is at 2nd lap.
3.TR
For rear tire of FF cars.
4.SR2
For racing use under 10/15 laps.
WTH is unknown by me. SR is old. I recommend TT at rear tire because TR takes a long time to give grip, therefor we decided not to order them from Japan.
Mijn vraag was of ik de SR2 ook voor achter kon gebruiken en of die 5/10 laps een max. rondes te rijden waren met de TT, dezelfde vraag over de SR2 met 10/15 laps.
SR2 around is possible. The max 10/15 laps is under testconditions on Bridgestone circuit.
We have experienced that it is no problem to use them on racetracks longer.I recommended TT on rear because the type R is not very stable on the rear so it might be better a little softer. But you know your car better than I so if you have experienced same compound all around you should take SR2 for all. It has an advantage that you can change positions in case of wearing out
En een mailtje gestuurd naar die
Sportreifen in Duitsland;
Costs of shipping to Netherland is 12 EUR for each tire.
:idea:
Nu mijn vraag :wink: ;
Is het aan te bevelen om aan de achterkant van de ITR een zachtere compound te nemen als de voorkant :?: Ivm met de karakter trekjes van de ITR >>lichte overstuur.
Of moet ik op alle 4 de wielen dezelfde compound leggen :?: