Tunen van Kpro op honda K20A2

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Beter!
Ik ken een base map van DTA voor een B16c6. Die rijd zo ontiegelijk rijk dat je meer dan 50% brandstof moet weghalen voor de boel niet meer baggerzwart rookt!
Schiet lekker op als basemap. Die gozer is uiteindelijk naar engeland gegaan om zn DTA af te laten stellen. Hier kon niemand het!
baRt

Post by baRt »

ga NIET naar CPL in Engeland...

die tent en vooral ook die Guy-gozer krijgt er grof van langs de laatste tijd op de engelse fora...

Niet dat ik er ervaring mee heb (ik ga lekker Gaskleppie pesten, of niet Frank?), maar als ik daar de horrorverhalen lees ben ik toch van mening dat een waarschuwing op zijn plaats is...
slydawg

Post by slydawg »

Ik heb wel ervaring met CPL en noooit problemen of wat dan ook mee gehad.
Ben 1 keer langs geweest, heb hem genoeg mails gestuurd en telefonisch contact gehad,
Service was/is altijd goed.
Hij is ook een van de tuners die meer dan genoeg ervaring heeft met kpro aangezien hij een officiele dealer is.

Heb je misschien een link naar een van de betreffende fora waar hij er van langs krijgt?
baRt

Post by baRt »

itr-dc2.com en in general heb je meteen een link naar een civic forum...
MikeEp3

Post by MikeEp3 »

Ik heb ook geen negatieve ervaringen gelezen van Guy op civictype-r.co.uk maar kan altijd. E-mails worden heel snel beantwoord en dingen die ik gekocht hebt is nooit wat mee misgegaan. En de verhalen op CTR UK zijn heel positief.
slydawg

Post by slydawg »

Heb net ff gelezen wat voor problemen anderen hebben gehad met CPL en zal er idd dus een paar keer over nadenken om ooit wat daar te laten doen.
Locked