Meer druk ....

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
User avatar
RedSun
Posts: 2784
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:46 pm

Post by RedSun »

hard rechtdoor? als we het toch over amerikanen hebben deze vind ik wel vet

Image

Image


Leuk apparaat equipped met de nieuwe HEMI

Deze auto op basis van de Challenger heeft een nieuwe versie van de 392 HEMI V8 aan boord. De oorspronkelijke HEMI 392 werd in 1957 geïntroduceerd en werd veel gebruikt in de racerij. De nieuwe 392 HEMI is ontwikkeld door Mopar, de officiële accessoireleverancier van de Chrysler Group. Er zijn drie versies van de motor beschikbaar, de sterkste heeft 540 pk.
Nana korobi ya oki
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Vind hem zó mooi. Hou van muscle cars!
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

Gaskleppie wrote:Dat is niet het beste voorbeeld Art.....

Die roadrunner was gemaakt voor de US oval's En dat is nou niet echt rechtdoor!

Het is trouwens Ard maar maakt niet uit verder. Ik was in de war met de Plymouth S/S Baracuda die volgens dit lijstje erg snel was. De RoadRunner Superbird heeft wel een erg hoge top, één van de eerste, zo niet dé eerst VS-productieauto die de 300kmpu grens droorbrak.
martijn
Posts: 294
Joined: Mon Aug 01, 2005 11:45 am

Post by martijn »

Zat toevallig even te YouTuben en vond dit filmpje.
Rechtdoor zal het een giga ervaring zijn maar in de bocht een doodsangst.
2200 PK 0-100 1 seconde :shock: :shock: :shock: :shock:
En hij is Streetlegal.
http://www.youtube.com/watch?v=Fa-EDFdO-RE

P.s. als je thuis komt van boodschappen is je melk zuur

Martijn
User avatar
JDMTEG
Posts: 2820
Joined: Sun Mar 26, 2006 12:31 am

Post by JDMTEG »

Image
Image

Zou de type R spioler hier van afgeleid zijn? :shock:
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

nee......
User avatar
JDMTEG
Posts: 2820
Joined: Sun Mar 26, 2006 12:31 am

Post by JDMTEG »

:D :D
Filip
Posts: 180
Joined: Tue Apr 12, 2005 4:30 pm

Post by Filip »

@Erwin, weet je al welk type BMW het was?
CW ITR 01034
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

ITR897 wrote:Zou de type R spioler hier van afgeleid zijn? :shock:

Achterspoiler staat op de achterschermen, dus koffeklep gaat onder de vleugel door open.
User avatar
JDMTEG
Posts: 2820
Joined: Sun Mar 26, 2006 12:31 am

Post by JDMTEG »

AccordTypeaRd wrote:
ITR897 wrote:Zou de type R spioler hier van afgeleid zijn? :shock:

Achterspoiler staat op de achterschermen, dus koffeklep gaat onder de vleugel door open.

Ahaa, vandaar dat ie zo groot is. :dunno: Heeft dus eigenlijk niks te maken met downforce. :lol:
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

ITR897 wrote:
AccordTypeaRd wrote:
ITR897 wrote:Zou de type R spioler hier van afgeleid zijn? :shock:

Achterspoiler staat op de achterschermen, dus koffeklep gaat onder de vleugel door open.

Ahaa, vandaar dat ie zo groot is. :dunno: Heeft dus eigenlijk niks te maken met downforce. :lol:

Downforce levert die ook, vleugel komt boven het dak uit en pakt zo wat neerwaartse druk mee.
ITR1217
Posts: 571
Joined: Sat Apr 15, 2006 1:59 am

Post by ITR1217 »

Tot m'n grote spijt heeft m'n ex de nr plaat nagetrokken en blijkt dat dit eigenlijk een geschrapte nr plaat is , stond ervoor op een Audi A6 van een meisje uit Antwerpen ...

Pff nu zal ik het nooit weten :roll: misschien maar goed ook :lol:

Moest iemand hem ooit tegenkomen 't is ne blauwe 3 coupe nr plaat ; cxi-498 sterkte dan :lol:
Filip
Posts: 180
Joined: Tue Apr 12, 2005 4:30 pm

Post by Filip »

Niet ingeschreven en in Antwerpen, toevallig ook nieuwe belgen? :roll:
CW ITR 01034
Locked