mr. X wrote:RedSun wrote:Idd, door deze constructie heb je (redelijk) veel druk op de achteras.
Die diehard drifters maken vaak pickups van hun auto's, best wazig gezicht een 200sx als pickup haha
:?: Wat bedoel je hier dan mee.
Hoe meer druk op de achterwielen is (mits genoeg vermogen, best fijn, want je hebt hem weer makkelijker onder controle als het fout gaat...
Mijn ITR met achterbank en reservewiel eruit, heeft meer 'werk' nodig om hem te corrigeren als ik hem laat uitbreken, dan met al die zooi achterin
Ja sorry had een . achter de "idd" moeten staan, staat er een beetje ongelukkig.
jij hebt ook een voorwiel aangedreven auto dus op vermogen kun je erg weinig qua uitbreken/opvangen.
Met rwd auto's hebben die drifters het liefst zo min mogelijk (er is uiteraard een grens anders kom je niet eens weg bij wijze van) op hun achteras zodat ze sneller gaan glijden bij gas geven en dus ook langer en schuiner kunnen. Hoe langer/schuiner de drift hoe meer punten.
Die gasten rijden ook amper normaal en gaan al driftend het circuit over bocht na bocht.
Wel lachen om te zien die filmpjes.