Vandaag rond 22.30 SERIEUS op m'n oren gehad van een Bmw coupe stond geen type op maar dat ding was zo snel ... bij 250 liep die nog serieus uit en niet een klein beetje pff ... en veel heb ik dan niet meer tegoed ...
Heb de nr plaat genoteerd want wil weten welke motor daarin lag ...
Word vervolgd ... misschien wel met rode oortjes als het een 320d is ops: :lol:
autodre wrote:je bedoeld bij 250 km/u liep ie nog steeds uit?
Uitlopen ... is klein woordje voor de manier waarop hij versnelde vanuit 250 , we waren aant spelen en op een gegeven moment reden we zo goed als naast elkaar tegen 250 en plotseling versnelde die en niet als een slak eerder alsof ik stond stil ops: en de mijne draait op de km teller ongeveer 270 maar weg was hij ....
Ben echt eens benieuwd als ik die nr plaat laat natrekken door onze vrienden politie wat daarin zat ... misschien wil ik het wel niet weten :cry:
hahahahahaaaaaaa......
daar sta je dan met je blower...
kun je nagaan hoe ik me voelde toen ik het laatst maar NET kon winnen van een Punto 1.8GT Turbo...
Pas hoog in drie begon ik in te lopen (wel serieus inlopen, dat dan weer wel) en dat was best schrikken...
Een dikke BMW zou ik me niet zo hevig voor schamen hoor...
Ooit op de bank geweest? Kun je ongeveer schatten wat hij aan vermogen heeft moeten hebben om nog eens te kunnen weglopen bij je..
En nu, daadwerkelijk de druk omhoog? :-)
Ach er is altijd baas boven baas, en als je hard uit rechtdoor wil gaan, hebben we toch echt de verkeerde auto...
Die roadrunner was gemaakt voor de US oval's En dat is nou niet echt rechtdoor!
Een kennis heeft er 2 staan. Echt belachelijk die vleugel! Wel een hele stoere bak.
vind ik dit een beter voorbeeld van niet de bocht om willen.....